Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری فرانسه، برونو لومر، وزیر اقتصاد و دارایی فرانسه، روز شنبه از آمریکا خواست در موضع خود درباره عوارض گمرکی بر دیگر کشورها تجدید نظر کند و به هم‌پیمانانش احترام بگذارد.

وزیر اقتصاد فرانسه که در بوئنوس آیرس آرژانتین حضور دارد، گفت: «این جنگ تجاری تنها بازنده خواهد داشت، اشتغال را نابود می کند و بر رشد اقتصادی تاثیر می گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما آمریکا را به منطق و احترام به قوانین چند جانبه گرایی و احترام به متحدانش دعوت می کنیم».

اجلاس گروه بیست روز های شنبه و یکشنبه در بوئنوس آیرس برگزار می شود.

لومر که قرار است بعدازظهر شنبه با استیو منوچین، وزیر خزانه داری آمریکا دیدار کند، گفت «آمریکا و اروپا متحد هستند، نمی توانم درک کنم چگونه افزایش عوارض گمرکی بر اروپایی ها تاثیر می گذارد».

لومر همچنین بر تعهد فرانسه برای «اصلاح چند جانبه گرایی تجاری» تاکید کرد و افزود تجارت جهانی نمی تواند بر قانون جنگل مبتنی باشد و باید درچارچوبی چند جانبه مذاکره کنیم. بهترین راه حل مشکلات مذاکره میان آمریکا، اروپا و چین است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمریکا فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۸۱۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رای دادگاه تجدیدنظر به محکومیت کقزوی!

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، الیاس طهماسبی | شرکت استخراج و فرآوری مواداولیه شیشه (سهامی‌خاص) قصد فروش ۳.۹۸۶.۰۰۰ سهم از سهام خود را داشته که این موضوع را با انتشار آگهی مزایده در روزنامه دنیای اقتصاد مورخ ۱۱ خردادماه ۱۴۰۱ و تعیین شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعت و تجارت بعنوان برگزارکننده مزایده اعلام عمومی نموده است؛ امّا پس از انجام فرآیند مزایده اختلافاتی بین طرفین درباره برنده مزایده سهام پیش می‌آید تا جایی‌که حل و فصل موضوع به دادگاه کشیده می‌شود! ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000J03

دیگر خبرها

  • تمجید گروه‌های مقاومت فلسطین از مردم و نیروهای مسلح یمن
  • حمله پلیس فرانسه به حامیان فلسطین در دانشگاه «ساینس پو»
  • یک شورش بزرگ در جشنواره کن
  • ریاض و جاکارتا از اتحادیه اروپا می‌خواهند دارایی‌های روسیه را مصادره نکند
  • وزیر دارایی کابینه رژیم صهیونیستی: رفح، دیرالبلح و النصیرات باید ویران شوند
  • وزیر دارایی نتانیاهو خواستار برکناری دو مقام اسرائیلی
  • تاکید بر اهمیت احترام اروپا به نیروهای مسلح ایران
  • رای دادگاه تجدیدنظر به محکومیت کقزوی!
  • مشارکت احتمالی کره جنوبی در پیمان آکوس؛ محور گفت‌وگوهای دو جانبه سئول و کانبرا
  • رسالت مالکیت فکری، شناسنامه‌دار کردن تولد نوآوری‌هاست