Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@07:34:13 GMT

500 میلیون ریال کالای قاچاق در روانسر کشف شد

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۸۲۰۰۲

500 میلیون ریال کالای قاچاق در روانسر کشف شد

پایگاه خبری پلیس روز شنبه به نقل از سرهنگ محمد قنبری اعلام کرد: نیروهای پلیس آگاهی حین انجام ماموریت در محور روانسر به کامیاران به یک دستگاه خودروی نیسان که دارای بار بود، مشکوک و آن را متوقف کردند.
وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودرو موفق به کشف 111 هزار و 555 متر پارچه پوشاک و لوازم تزیینی آن شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قنبری خاطرنشان کرد: در بررسی های بعمل آمده مشخص شد راننده خودرو قصد انتقال کالای قاچاق از نقاط مرزی به استان های همجوار را داشته است.
فرمانده انتظامی روانسر، خاطرنشان کرد: طبق نظر کارشناسان، ارزش اموال قاچاق کشف شده به حدود 500 میلیون ریال می رسد.
وی همچنین در پایان از دستگیری راننده و معرفی وی به دستگاه قضائی برای سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.

** چهار هزار حبه قرص روانگردان در کرمانشاه کشف شد
فرمانده انتظامی کرمانشاه از کشف چهار هزار و 115 حبه قرص روانگردان با تلاش ماموران انتظامی این شهرستان خبر داد و گفت: این قرص ها از داخل یک مغازه که داروی گیاهی می فروخت کشف شد.
سرهنگ حسین براری اظهار داشت: به دنبال کسب اطلاع ماموران مبنی بر اینکه یک مغازه داروخانه گیاهی در یکی از شهرک های حاشیه ای کرمانشاه اقدام به نگهداری و فروش قرص های روانگردان می کند موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: ماموران انتظامی کرمانشاه پس از هماهنگی با مقام قضائی، این داروخانه را مورد بازرسی قرار دادند که طی آن چهار هزار و 115 حبه انواع قرص های روانگردان کشف شد.
سرهنگ براری خاطرنشان کرد: صاحب مغازه دستگیر و به مراجع قضائی برای صدور حکم مناسب معرفی شد.
7458/8066
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 پلیس آگاهی خودرو فرمانده انتظامی قاچاق نیسان جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۸۲۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ فرمانده مرزبانی آذربایجان‌غربی با اشاره به کشف مقادیر چشمگیر کالای قاچاق در نوار مرزی استان گفت: مرزداران استان با اشراف اطلاعاتی و تشدید کنترل مسیر‌های عبور کالای قاچاق در نوار مرزی، در عملیاتی دقیق و منسجم موفق شدند تعداد چهار هزار و ۶۵۰ عدد ایمپلنت دندان، ۲۱۰ لیتر پولیش خودرو  و چندین قلم کالای قاچاق دیگر  به ارزش 17 میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال را کشف و ضبط کنند.

سردارمحمد احمدی افزود: مرزداران استان در این عملیات سه نفر متهم را دستگیر و دو دستگاه خودرو را توقیف کردند و متهمان را پس از تشکیل پرونده قضایی تحویل مراجع دادند.

 

 

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • کشف ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای استان آذربایجان غربی
  • کشف بیش‌از ۱۱۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر
  •  کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های آذربایجان‌غربی
  • کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی 
  • کشف کالای خارجی قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه
  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان
  • ۳ شناور حامل کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر توقیف شد