Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@04:58:50 GMT

طرح‌های عینک و ساعت پلیس از 2007 تا 2017

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۸۲۰۲۰

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 برند «پلیس / Police» یک برند ایتالیایی است که عمر آن به بیش از چهار دهه می‌رسد. «پلیس» توسط اِنیو و والتر دِ ریگو همزمان با راه اندازی استودیو طراحی دِ ریگو در سال 1978 در شهر بلونا ایتالیا تاسیس شد. برادرات دریگو در سال‌های ابتدایی، استودیو دِ ریگو در زمینه طراحی و توسعه نمونه‌های پروتوتایپ عینک برای برندهای نام‌دار ایتالیایی فعالیت می‌نمودند اما برندهای معتبر و نام‌دار، هویت بصری و سبک طراحی خاص خود را داشتند و این امر فضا را برای خلاقیت‌ استودیو دِ ریگو محدود می‌کرد تا این‌که در سال 1983 برند پلیس با هدف تولید عینک‌های آفتابی و طبی با طراحی‌های ساختارشکن و منحصربه‌فرد، توسط استودیو طراحی دِ ریگو بنیان‌گذاری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دی‌ان‌ای برند پلیس بر خلاقیت و نوآوری بنیان نهاده شده است و این برند مبتکر بسیاری از استانداردهای دنیای عینک و لنز محسوب می‌شود. طراحی ارگونومیک فریم عینک با در نظر گرفتن انحنای صورت انسان، استفاده از متریال منعطف و فلکسیبل در طراحی و توسعه عینک و توسعه نمونه تجاری عینک آفتابی با لنز جیوه‌ای مهم‌ترین نوآوری‌های پلیس در دنیای عینک و لنز هستند. از حدود سال 2000 پلیس با گسترش زمینه کاری خود، فراتر از یک شرکت عینک‌سازی به یک سبک زندگی مدگرا تبدیل گشت و کلکسیون‌های جذابی از عطر، ساعت، زیورآلات و مصنوعات چرمی را با طراحی‌های جسورانه و منحصربه‌فرد به بازار معرفی نمود. راهبرد استراتژیک پلیس جهت گسترش برند و سبک زندگی خاص این برند بر بهره‌گیری از سلبریتی‌ها و چهره‌های تبلیغاتی محبوب استوار است؛ کمپین‌های سلبریتی پلیس در سال 1998 با معرفی پائولو مالدینی به‌عنوان اولین سفیر جهانی برند پلیس آغاز شد و در سال‌های بعد با چهره‌های محبوبی چون بروس ویلیس، جورج کلونی، دیوید بکام، آنتونیو باندراس و نیمار جونیور پی گرفته شد. برترین طرح‌های عینک و ساعت پلیس از 2007 تا انتهای 2017 را در تابناک می‌بینید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: استایل عینک عینک آفتابی عینک دودی ویدیو فیلم پلیس عینک پلیس عینک های پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۸۲۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی 4-2 ,چلسی مقابل تاتنهام در یک دیدار تماشایی (جام حذفی انگلیس - 2017/4/22) / فیلم

سال 2017 در چنین روزی و در چارچوب رقابت های مرحله نیمه نهایی جام حذفی انگلیس فصل 2016/17، دو تیم لندنی چلسی و تاتنهام در ورزشگاه ومبلی به مصاف هم رفتند. این بازی تماشایی و پرگل نهایتا با نتیجه 4-2 به سود چلسی خاتمه یافت تا آبی پوشان جواز صعود به فینال رقابت ها را کسب کنند. ویلیان (2)، ادن هازارد و نمانیا ماتیچ گل های چلسی را در این مسابقه به ثمر رساندند. دو گل تاتنهام در این دیدار نیز توسط هری کین و دله آلی به ثمر رسید.

دانلود (16.8MB)

دیگر خبرها

  • چین: «مس عینک» بدون آسیب به آثار باستانی استخراج می‌شود
  • مجبور کردن افراد به خرید عینک در مرکز بینایی‌سنجی خاصی خلاف قانون است
  • برتری 3-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با بریس لیونل مسی (2017/4/23) / فیلم
  • برنامه های شاخص ساینا در سال مالی جدید تشریح شد
  • پیروزی 4-2 ,چلسی مقابل تاتنهام در یک دیدار تماشایی (جام حذفی انگلیس - 2017/4/22) / فیلم
  • اپل‌واچ جدید با قابلیت رصد آپنه خواب
  • اجرای ۳ اثر متفاوت در پردیس تئاتر شهرزاد
  • اردیبهشتِ تئاتر شهرزاد با سه نمایش متفاوت
  • قابلیت رصد آپنه‌خواب در نسخه جدید اپل‌واچ
  • اپل واچ جدید با قابلیت رصد آپنه خواب عرضه می شود