Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود مرسلپور روز شنبه در جمع خبرنگاران با تشریح روند مراحل مختلف ساخت و افتتاح این مرکز درمانی، اظهار کرد: بیمارستان بلافاصله پس از افتتاح، پذیرش بیماران را آغاز کرد بطوریکه در نخستین روز فعالیت خود بیش از 30 نفر از مراجعان را تحت درمان قرار داد.
وی اضافه کرد: یک نفر از بیماران با تشخیص پزشک اورژانس که نیاز به دارویی خاص داشت به یکی از بیمارستانهای پایلوت - مفتح ورامین - جهت درمان اعزام و مابقی مراجعان نیز با تشخیص پزشکان معالج درمان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار قرچک خاطرنشان کرد: بیمارستان قرچک پنجشنبه با حضور رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی به عنوان هدیه رهبر معظم انقلاب به مردم شریف قرچک به بهره برداری رسید.
مرسلپور اظهار داشت: این بیمارستان ٩٦ تختخواب دارد و شامل بخش های بستری جراحی ، بستری داخلی ، رادیولوژی ، آزمایشگاه، داروخانه، زنان، اطفال و نوزادان ، اتاق عمل جنرال ، دیالیز و اورژانس است.
فرماندار قرچک یادآورشد: این بیمارستان که از مصوبات سفر دولت به شهرستان قرچک است و با مشارکت بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و نیز اعتباری بیش از 34 میلیارد تومان طی مدت چهار سال احداث شد.
شهرستان قرچک در 30 کیلومتری جنوب شرق تهران قرار دارد.
تهرام/7247//1348
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 بیمارستان پزشک درمان درمان و آموزش پزشکی رهبر معظم انقلاب جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۸۲۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله شیرازی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد

دفتر آیت‌الله حاج سید محمد علی شیرازی در اطلاعیه ضمن تقاضای دعای خیر از مؤمنان، از وضعیت درمان این عالم ربانی و وخامت حال وی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، دفتر آیت‌الله حاج سید محمد علی شیرازی با صدور اطلاعیه‌ای پیرامون وضعیت درمان این عالم ربانی از وخامت حال وی و بستری در بخش مراقبت‌های ویژه خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است؛ به اطلاع مؤمنین گرامى مى‌رساند که در پى کسالت اخیر آیت‌الله حاج سید محمدعلى شیرازى(دامت برکاته) حال عمومى ایشان وخیم‌تر شده و معظم له کماکان در بخش مراقبت‌هاى ویژه تحت درمان قرار دارند.

این اطلاعیه می‌افزاید؛ جهت سلامتى و شفاى این عالم مجاهد و خدوم از همه مؤمنین ملتمس دعاى خیر هستیم. 

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • آیت‌الله شیرازی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد
  • مرکز دولتی درمان سوءمصرف مواد بیمارستان امام حسین (ع) افتتاح شد
  • انتظار یک روزه بیماران سکته کرده در انگلیس برای رسیدن آمبولانس
  • کاشت الکترود در مغز یک زن برای درمان سندروم لی + فیلم
  • کلینیک تخصصی خیر ساز بیمارستان امام حسین (ع) محمدشهر افتتاح شد
  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است
  • خانم مبتلا به «سندرم لی» برای نخستین بار در کشور جراحی شد
  • پذیرش ۸ هزار بیمار در مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی لرستان
  • نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • کاشت الکترود عمقی مغز برای درمان «سندروم لی» یک زن ۲۳ ساله