Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@14:56:44 GMT

شهرداری قزوین دارای تیم های ورزشی می شود

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۸۲۲۵۲

شهرداری قزوین دارای تیم های ورزشی می شود

قزوین-ایرنا-نایب رئیس و رئیس کمیسیون ورزش و سلامت شورای اسلامی شهر قزوین گفت: امسال تیم های فوتسال، والیبال و بسکتبال بانوان و مردان با نام شورای شهر و شهرداری قزوین تشکیل می شود.

به گزارش ایرنا، دکتر زهرا یوسفی شنبه شب در نشست علنی پارلمان محلی قزوین با تشریح مصوبات کمیسیون ورزش و سلامت افزود: بودجه فعالیت های ورزشی شهرداری امسال از 6 میلیارد به 35 میلیارد ریال افزایش یافته که 15 میلیارد ریال آن در حوزه ورزش قهرمانی، 15 میلیارد ریال در بخش ورزش های همگانی و پنج میلیارد ریال نیز برای کمیسیون ورزش در موارد ضروری تخصیص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: در حوزه ورزش قهرمانی نیز 10 میلیارد ریال جهت مشارکت و حمایت از تیم هایی که به نام شهرداری و شورای شهر فعالیت کنند، تخصیص خواهد یافت.
یوسفی اضافه کرد: در بخش جشنواره ها و تجلیل از قهرمانان ورزشی 2 میلیارد و 500 میلیون ریال، در حمایت از برنامه هیات های ورزشی 2 میلیارد و 500 میلیون ریال، در ورزش های همگانی 3 میلیارد و 500 میلیون ریال، کارکنان شهری و خانواده یک میلیارد و 500 میلیون ریال، در برنامه های صبحگاهی و عصرگاهی در پارک ها چهار میلیارد ریال، در جشنواره تابستانی بازی های ورزشی مربوط به اوقات فراغت چهار میلیارد ریال، حمایت و مشارکت در ورزش های همگانی یک میلیارد و 500 میلیون ریال و برای تفریحات سالم 500 میلیون ریال اختصاص می یابد.
به گفته وی، با توجه به بازدید اخیر اعضای شورای شهر از تبریز، پیشنهادی از سوی کمیسیون ورزش و سلامت به منظور احداث مجتمع بزرگ چند منظوره ورزشی رفاهی مطرح شد.
وی ادامه داد: از سوی دیگر با توجه به زیرساخت های اندک ورزشی، پیشنهاد شده چهار مجتمع ورزشی با اولویت مناطق منفصل شهری در دستور کار شهرداری قزوین قرار گیرد.
این عضو شورا همچنین به زمین ورزشی شقایق در قزوین اشاره کرد و گفت: این زمین اوضاع مطلوبی ندارد و از سازمان فرهنگی ورزشی خواسته ایم برای بازطراحی آن با همکاری سازمان خدمات طراحی شهرداری اقدام و برای تصویب در اختیار شورا قرار دهد.
یوسفی یادآور شد: در محله آخوند نیز منطقه محصوری برای احداث موزه تاریخ تمدن در نظر گرفته شده بود که با توجه به منتفی شدن آن، در صورت نبودن معارض از سوی سازمان فرهنگی و شهرداری قزوین یک فضای سبز و تفریحی برای ساکنان پیشنهاد شده است.
وی در ادامه با اشاره به برگزاری جشنواره ورزشی که توسط هیات ورزش های دانشجویی در اواخر مهرماه برگزار می شود، خواستار حمایت از برگزاری آن شد.
در پایان این نشست از فاطمه اعتدادی ورزشکار قزوینی و بانوی گل مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا توسط اعضای شورای اسلامی شهر قزوین تجلیل شد.
7388/8054

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي شوراي اسلامي شهر ورزشي تيم هاي ورزشي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۸۲۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مروری بر چند خبر ورزشی استان قزوین 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال و در بازی‌های هفته بیست و چهارم، تیم شمس آذر قزوین دربازی خارج از خانه به مصاف تیم استقلال تهران می‌رود.

این بازی فردا از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

تیم‌های استقلال تهران و شمس آذر قزوین در مکان اول و هفتم لیگ قرار دارند.

زندی مدیر عامل باشگاه شمس آذر قزوین گفت: بازی فردا برای هواداران قزوینی رایگان است و اتوبوس برای حضور هواداران در ورزشگاه آزادی، ساعت ۱۲ از ورزشگاه سردار آزادگان راهی تهران می‌شود.

تیم فوتسال مقاومت قزوین امروز در لیگ مناطق کشور به میدان می‌رود

در چارچوب هفته اول مرحله نهایی لیگ ۲ فوتسال باشگاه‌های کشور، تیم مقاومت قزوین امروز از ساعت ۱۶ در خانه به مصاف تیم اکسین یزد می‌رود.

سالن شهید بابایی میزبان این رویداد است.

دو فوتبالیست قزوینی در اردوی تیم ملی

سهیل لشگری و محمد مهدی منصوری فوتبالیست‌های قزوینی تیم‌های فجر شهید سپاسی شیراز و شمس آذر قزوین به اردوی تیم ملی فوتبال زیر ۲۰ سال دعوت شدند.

این اردو از امروز تا یکم اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • چند خبر ورزشی
  • نگاهی بر چند خبر ورزشی استان قزوین 
  • برگزاری رقابت‌های هندپلو توسط شهرداری ارومیه
  • گام‌های استوار ورزش استان برای پیشرفت در بوکس
  • میراث ورزشی خراسان چگونه به نام یک نفر سند خورد؟
  • مروری بر چند خبر ورزشی استان قزوین 
  • ترافیک نیمه سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • برگزاری جشنواره بازی های بومی و محلی مددجویان بهزیستی در بوکان
  • ۶۷ مجموعه ورزشی در تهران بازسازی و فعال شدند | جزییات ساخت سه دهکده جدید ورزشی در شهر
  • مادران روستایی دارای سه فرزند برای بیمه رایگان اقدام کنند