Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کردستان گفت: در درگیری مسلحانه‌ای که بامداد امروز در مرزهای شهرستان مریوان بین گروه های تروریستی با نیروهای نظامی کشورمان رخ داد ۱۱نفر به شهادت رسیدند.

به گزارش ایلنا، رضا میرزایی با اشاره به  وقوع یک درگیری بین نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و گروه‌های تروریستی که قصد ورود به خاک کشورمان را داشتند،اظهار داشت: هنوز هویت گروه‌های تروریستی مشخص نشده و هیچ حزب یا گروهی مسئولیت این حمله را بر عهده نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه درگیری ساعت ۲ تا ۴ بامداد روی داده است، افزود: هشت نفر از شهدا اهل شهرستان مریوان و سه نفر نیز اهل شهرستان قروه هستند.

میرزایی ارائه اطلاعات تکمیلی در خصوص این حمله تروریستی را به زمان دیگر موکول کرد و یادآور شد: تشییع پیکر پاک و مطهر شهدای این حادثه تروریستی عصر امروز با حضور اقشار مختلف مردم در مریوان برگزار می شود.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 حمله تروریستی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گروه های تروریستی درگیری تروریستی جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۸۲۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت در برگزاری تظاهرات حامی فلسطین در فرانسه و ایتالیا

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، گروه حقوق بشر عفو بین‌الملل اعلام کرد که فرانسه محدودیت‌هایی را برای ابراز همبستگی با فلسطینیان در غزه اعمال کرده است.
 
در بیانیه شعبه محلی عفو بین‌الملل آمده است که هفته‌های اخیر شاهد محدودیت‌های اعمال‌شده برای ابراز همبستگی با مردم فلسطین بوده و افراد با اتهام انتشار «تبلیغات تروریستی» مواجه هستند.
 
یکی از مواردی که عفو بین‌الملل به آن اشاره کرد، ممنوعیت کنفرانس برنامه‌ریزی‌شده درباره فلسطین بود که در اوایل ماه جاری توسط انجمن فلسطین آزاد در شهر لیل برگزار شد.
 
مقامات فرانسوی این ممنوعیت را با استناد به نگرانی در مورد «تبلیغات تروریستی» توجیه کردند که توسط مدافعان حقوق به عنوان تلاشی برای خفه کردن گفتمان مشروع در مورد آرمان فلسطین محکوم شد.
 
در میان این تحولات، ماتیلد پانو، یکی از اعضای ارشد پارلمان فرانسه از حزب La France Insoumise (LFI) که به حمایت صریح خود از فلسطین معروف است، فاش کرد که به اتهام تبلیغات تروریستی برای بازجویی احضار شده است.
 
در ایتالیا نیز دانشجویان معترض به جنگ اسرائیل علیه غزه، کنفرانسی که در رابطه با همکاری این کشور با سایر کشورها در زمینه‌های علمی و فضایی با حضور وزرای دولت ائتلاف حاکم برگزار شد را مختل کردند.
 
آنها با حمل پرچم‌های فلسطین، سعی داشتند به سمت محل برگزاری کنفرانس در قلعه والنتینو در شهر تورین راهپیمایی کنند اما نیروهای امنیتی مانع آنها شدند.
 
پلیس تورین اعلام کرد که در این حادثه هفت افسر مجروح شده‌اند. جورجیا ملونی، نخست‌وزیر این کشور همبستگی خود را با نیروهای امنیتی اعلام کرد.
 
وی در شبکه اجتماعی ایکس به شدت معترضان را محکوم و تاکیدکرد که دولت (ایتالیا) در کنار کسانی است که از آزادی و امنیت شهروندانش محافظت می‌کنند.
 

دیگر خبرها

  • تشریح جزئیات کنگره ۲۰۰۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد از زبان فرمانده سپاه فتح
  • بازگشت چند تیپ از ارتش رژیم صهیونیستی به مناطقی از نوار غزه
  • آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد
  • اعمال محدودیت در برگزاری تظاهرات حامی فلسطین در فرانسه و ایتالیا
  • برخورد شبانه اتوبوس با تریلر در محور مهریز با ۱۰ زخمی
  • ثبت۲ وقف جدید در کردستان
  • دیدار استاندار با خانواده آخرین شهید حادثه تروریستی کرمان
  • هم‌اکنون ۳۳ هزار نیروی نظامی ناتو در مرزهای روسیه مستقر هستند
  • تمام ظرفیت‌های مریوان برای برگزاری کنکور سراسری استفاده می‌شود
  • آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در شهرستان مشهد مقدس