Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، این آیین بعد از ظهر شنبه با حضور اقشار مختلف مردم شهید پرور مریوان، معاون سیاسی، امنیتی استاندار کردستان، دادستان کل کردستان، امام جمعه، فرماندار و مسئولان اجرایی شهرستان و فرماندهان نظامی و انتظامی برگزار شد.
در این آیین پیکر پاک و مطهر هفت شهید اهل شهرستان مریوان بر دوش مردم شهید پرور از محل میدان شهید فهمیده به سمت میدان سپاه و مزار شهدا تشییع شد تا در این مکان به خاک سپرده شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار مریوان در حاشیه مراسم تشییع پیکر پاک شهدا به خبرنگار ایرنا گفت: هفت نفر از این شهدا اهل مریوان، سه نفر اهل شهرستان قروه و یک نفر نیز اهل شهرستان سنندج هستند.
محمد شفیعی اظهار داشت: پیکر همه شهدا در شهر مریوان تشییع و سپس پیکر مطهر چهار شهید ساعتی دیگر به شهرستان های زادگاهشان منتقل می شود.
وی با بیان اینکه تشییع پیکر مطهر این چهار شهید والامقام فردا در شهرستان های خود برگزار می شود، افزود: مردم مطمئن باشند نیروهای نظامی انتقام سختی از گروه های تروریستی خواهند گرفت.
فرماندار مریوان گفت: روز دوشنبه یکم مرداد سال جاری از سال 10 تا 12 نیز در محل مسجد جامع مریوان مراسم گرامیداشت شهدای این حادثه تروریستی با حضور مردم و مسئولان کردستان برگزار می شود.
به گزارش ایرنا، در درگیری مسلحانه بامداد امروز (شنبه) در مرزهای شهرستان مریوان بین گروه های تروریستی و معاند با نیروهای نظامی کشورمان، 11 نفر شهید و هشت نفر نیز زخمی شدند.
10 نفر از شهدا پاسدار پایوار و بسیجی و یک نفر نیز پاسدار وظیفه است، هفت شهید اهل مریوان، یک شهید اهل سنندج و سه شهید نیز اهل شهرستان قروه هستند.
این پایگاه که در منطقه ای صعب العبور واقع شده بامداد امروز توسط اعضای گروهک تروریستی هدف حمله قرار گرفت و بر اثر شلیک گلوله، انبار مهمات آن منفجر شد، بیشتر نیروهای نظامی در اثر برخورد ترکش مواد منفجره انبار مهمات به شهادت رسیدند.
شهرستان مرزی مریوان در 130 کیلومتری سنندج مرکز استان واقع شده است، استان کردستان دارای 220 کیلومتر مرز با کشور عراق است.
3034/9102
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 استان کردستان امام جمعه گروه های تروریستی مسجد جامع معاون سیاسی امنیتی استاندار جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۸۲۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر مطهر شهید مرزبان در بانه

همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع)، پیکر مطهر شهید مرزبان ستواندوم "جلال اعتماد"، بر دستان مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرشتان مرزی بانه تشییع و در زادگاهش قروه به خاک سپرده شد.

     

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079839 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر مطهر شهید مرزبان در بانه
  • مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد
  • فیلم| تشییع پیکر مطهر شهدای تازه تفحص شده در اصفهان
  • شهدای تازه تفحص شده در دزفول و اهواز تشیع شدند
  • پیکرهای شهدای گمنام در سراسر کشور تشییع شدند+ عکس و فیلم
  • تشییع پیکر چند شهید دفاع مقدس در مشهد و تهران
  • فیلمی از مراسم تشییع شهید تازه تفحص شده در روستای ده محمد
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده در اصفهان
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده دراصفهان
  • آغاز آئین تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده دراصفهان