Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، علیرضا رادفر روز شنبه در همایش ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی حوزه های حجاب و عفاف و حقوق شهروندی افزود: ترویج نا امیدی در جامعه و بی اعتماد کردن مردم نسبت به مدیران و مسوولان نظام از نقشه های زیان باری است که دشمنان برای ما طراحی کرده اند و در مقابل آن، صیانت از حقوق شهروندی و تاکید بر آن از عوامل مهمی است که موجب جلب اعتماد مردم نسبت به نظام و دولت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: برخی فکر می کنند که با تحقیر و ضربه زدن به دولت می توانند آن را از نظام جدا کنند ولی بدانند که این دولت برخاسته از بطن نظام مقدس جمهوری اسلام ایران است و جدا نمی شود.
وی افزود: توجه و عمل به حقوق شهروندی برخاسته از بطن اسلام و مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده زیرا این امر موجبات اتحاد بین مردم و دولت را فراهم می کند.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: مسوولان و مدیران رعایت حقوق شهروندی را در دستگاه های اجرایی مد نظر داشته باشند و بر رعایت این حقوق پافشاری کنند.
رادفر با بیان اینکه دستیابی به کشوری پیشرفته نیازمند اتحاد و انسجام ملی است، گفت: مردم، سرمایه های اجتماعی ما هستند و ایجاد امید و اعتماد در آنها نیازمند عمل به حقوق شهروندی است.
وی با اشاره به اهمیت رعایت مساله عفاف و حجاب در ادارات گفت: کارمندان دستگاه های اجرایی پوشش و رفتار مناسبی را داشته باشند و کار فرهنگی و رعایت عفاف و حجاب از خود مسوولان و مدیران و کارمندان شروع شود.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی بیان کرد: مساله حجاب و عفاف یک اصل فرهنگی بوده و حفاظت از آن نیازمند عزم همگانی است.
وی اضافه کرد: باید توجه داشت که حجاب و عفاف شامل بانوان نیست و پوشش آقایان نیز باید منطبق بر هنجارها و ارزش های دینی و اعتقادی باشد.
سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی نیز در این همایش گفت: تحقق حقوق شهروندی یک رسالت اجتماعی است که با قوت در پهنه تاریخ به مسیر خود ادامه می دهد.
اکبر محمدی ادامه داد: آموزهای دینی ما توجه به کرامت انسانی را در اولویت گذاشته است و از این باب توجه به حقوق شهروندی نیز حائز اهمیت است.
وی افزود: گفتمان حقوق شهروندی باید ترویج و توسعه یابد زیرا تحقق حقوق شهروندی مهمترین وعده رییس جمهوری به ملت ایران است.
وی اضافه کرد: حقوق شهروندی امری است که موجبات رفاه و آسایش مردم را در جامعه فراهم می کند و باید این امر در اولویت زندگی مردم و مسوولان بوده و با ناقضان این حقوق برخورد جدی شود.
قائم مقام دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی نیز در این همایش گفت: نظارت در مدیریت یک اصل اساسی برای مراعات حقوق شهروندی در دستگاههای اجرایی است.
حجت الاسلام علی قنبری ادامه داد: لازمه پیشرفت در ادارات و عملکرد صحیح مدیران اعمال بازرسی های دقیق و درست بوده و این بازرسی ها تضمین کننده سلامت دستگاههای اجرایی است.
به گزارش ایرنا در چند سال اخیر، بازرسی های ستاد صیانت با همراهی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در خصوص حجاب و عفاف و رعایت حقوق شهروندی اجرا می شود.
در ادامه این همایش از ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی، مخابرات، استاندارد، زندان ها، شرکت گاز و آموزش و پروش به عنوان دستگاه های برتر در حوزه های حجاب و عفاف و رعایت حقوق شهروندی تجلیل شد.
8135/2093
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 استکبار جهانی امر به معروف و نهی از منکر حجاب گاز نظام اسلامی جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۸۲۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد

مردم متدین و شهیدپرور کرمانشاه ظهر جمعه هفتم اردیبهشت‌ماه پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه، مقابل درب مسجد جامع به‌منظور دفاع از ارزش‌های دینی و حمایت از فرزندان سلحشور خود در نیروی انتظامی در این اجتماع شرکت کردند.

طرح نور توسط نیروی انتظامی در راستای مطالبه عموم مردم و بانوان به‌منظور حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب به اجرا درآمده است.

گفتنی است، بانوان کرمانشاهی با قرائت بیانیه‌ای در حمایت از طرح نور، بر تداوم این طرح ضروری و اجرای قوانین واجب الهی تاکید کردند.

لازم به‌ذکر است، در پایان این اجتماع مردم ولایتمدار و شهید پرور کرمانشاهی با اهدا شاخه گُل به مأموران نیروی انتظامی حاضر از آنها در راستای تلاش برای حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب قدردانی کردند.

کد خبر 6089154

دیگر خبرها

  • شورای شهر تأثیر مثبتی بر توسعه حقوق شهروندی دارد
  • امر به معروف در حجاب به گونه‌ای باشد که مردم به اصل نظام بدبین نشوند
  • دشمن با نشانه رفتن حجاب قصد ضربه به روح و روان جامعه را دارد
  • رها کردن فضای عفاف و حجاب به ضرر همه جامعه است
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • اجتماع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • سردار رادان: دشمن می خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذردY اگر موفق شود دیگر چیزی برای ما نخواهد ماند/ 32 سازمانی که در این نظام مسئول بودند برای ساماندهی حجاب و عفاف نه تنها کار خودشان را نمی کنند بلکه شبهه و شک و تردید در دل مردم نیز می اندازند
  • باید قدر و منزلت معلمان را به خوبی دانست/ لزوم رعایت عفاف و حجاب در جامعه
  • متدینین در مسئله عفاف و حجاب، منطقی بحث کنید
  • امام جمعه تهران خطاب به متدینین: انگ زدن به یکدیگر مصلحت نیست