Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: به دلیل عدم پرداخت کرایه رانندگان، شرکت حمل و نقل بین‌المللی خلیج فارس تا اطلاع ثانوی در استان اردبیل تعطیل شد.

به گزارش رکنا، علی رحمتی ظهر امروز در جلسه انجمن شرکت‌های حمل و نقل کالا با بیان اینکه در ۲ ماه گذشته به تخلفات ۱۰ شرکت حمل و نقل بخاطر پرداخت نشدن کرایه و دریافت کمیسیون اضافی با فوریت در کمیسیون ویژه رسیدگی و اعمال قانون Law شد، اظهار کرد: رانندگان پرتلاش می‌توانند هرگونه دریافت کمیسیون اضافی و سایر شکایات خود را از طریق سامانه‌های ۱۴۱، شهراه، نمایندگی‌های مستقر در شهرک حمل و نقل، پایانه‌های شهری و تلفن ۳۳۷۴۳۷۹۹ جهت بررسی و رسیدگی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل اطلاع دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، افزایش ۲۰ درصدی کرایه، حل مشکلات بیمه، راه‌اندازی سامانه پیگیری شکایات ۱۴۱ و توزیع لوازم یدکی از جمله لاستیک را از طریق وزارت صنعت، معدن و تجارت را از جمله اقدامات مهم سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای مرتفع کردن مشکلات رانندگان دانست.

رئیس کمیته حمل و نقل ستاد خدمات سفر استان اردبیل از جابجایی سالانه ۳ میلیون تن بار در استان خبر داد و متذکر شد: ۸۷ شرکت حمل و نقل کالا با بیش از ۷ هزار خودرو و ۱۱ هزار نفر راننده سختکوش در بخش حمل و نقل استان اردبیل فعالیت می‌کنند.

عضو شورای اداری استان اردبیل بر ضرورت حمایت و تکریم صاحبان کالا، حل درخواست‌های قانونی رانندگان و برنامه‌ریزی در جهت الکترونیکی کردن نوبت‌دهی و اعلام بار در استان تأکید کرد و با اشاره به تحریم‌های ظالمانه دشمنان افزود: مسؤولان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در سراسر کشور با روحیه جهادی و انقلابی تلاش می‌کنند تا مشکلات رانندگان خستگی‌ناپذیر را حل کنند و به هیچ شخص، گروه، سودجویان و دشمنانی که قصد برهم زدن آرامش عمومی و ایجاد اختلال در سیستم حمل و نقل را دارند اجازه انجام چنین کاری را نخواهد داد.

رحمتی، همگان را به هوشیاری در مقابل دسیسه‌های دشمنان نظام اسلامی فراخواند و تصریح کرد: بهترین راه مقابله با توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان اتحاد، همدلی، آگاهی و بصیرت انقلابی است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام بخش حمل و نقل و رانندگان گفت: ایثارگری‌ها و فداکاری‌های رانندگان پرتلاش استان در دوران دفاع مقدس همواره در کتاب زرین عزت، صلابت، ایستادگی و مقاومت ایران اسلامی تا ابد خواهد درخشید و امروز نیز رانندگان پرتلاش با ادامه راه شهدای گرانقدر با همان روحیه بسیجی، جهادی و انقلابی برای توسعه کشور و استان شبانه‌روز به مردم خدمت می‌کنند.

عضو شورای ترافیک استان اردبیل بر ضرورت همکاری و تعامل همه جانبه‌ی انجمن‌ها و شرکت‌ها با اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان برای حل مسائل و درخواست‌های قانونی رانندگان تأکید کرد و افزود: با تلاش فعالان بخش حمل و نقل در سه ماه اول سال جاری ۸۵۰ هزار تن بار در استان اردبیل جابجا شد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

ترور طلبه سروآبادی جلوی چشمان خانواده اش + جزییات

قاتل ندا و قاتل محمد حسین کوچولو فردا در مشهد اعدام می شوند + جزییات و عکس

فوری/ وحشتناکترین عکس از یک جسد داخل باغی در رشت

اولین عکس از فرهادمجیدی در مراسم ختم پدر

وحشت در آسمان / بال هواپیما آتش گرفت! + تصویر

اقدام جسورانه 2 دختر زیبا در چنگال باند منحرف!

عامل ایرانی حمام خون در آلمان کیست؟!

این دختر 12 سال برده ناپدری منحرف بود / تولد مخفیانه 4 بچه +عکس

حادثه وحشتناک در کاروان عروسی + تصویر

پریا 20 ساله مادر بچه دانیال 16 ساله شد!

در اینجا اجساد مرده ها را از صخره ها آویزان می کنند! + عکس عجیب

فاضل به زینب می گفت بدنت را تکه تکه خواهم کرد! / وحشت از شلاق اسب!

بهرام 22 ساله کی بود؟! / پشت دیوارهای باغ جویبار چه گذشت ؟! + عکس

جزییات تجاوز دراکولا به دختران 4 ساله + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: جام جهانی سلامت مهم ترین های 24 ساعت قانون Law سفر حمل و نقل خلیج فارس راهداری و حمل و نقل جاده اردبیل بین المللی عکس فیلم دختر من قتل ایران ویدیو ها مرد جوان حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۸۲۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار بیستمین نمایشگاه کشاورزی در شیراز

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس در نشست خبری با خبرنگاران گفت: سال ۱۴۰۲ با رکورد نمایشگاهی در سطح کشور؛ بیشترین دوره‌های نمایشگاهی را برگزار کردیم.

محسن نهاوندی با بیان اینکه امسال ۱۰۳ عنوان در قالب ۳۴ دوره نمایشگاه در نمایشگاه‌های بین المللی فارس برگزار می‌شود، گفت: بیستمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی اولین عنوان نمایشگاهی است که در سال جاری آغاز به کار کرده است.

او تصریح کرد: تعداد شرکت کنندگان از این نمایشگاه حداقل نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد افزایش داشته است.

نهاوندی با بیان اینکه سعی شده با هر رویداد جدید؛ پلنی طراحی شود؛ عنوان کرد: امسال در همه نمایشگاه‌ها کارگروه ستادی برپا می‌شود که متشکل از اعضای شرکت نمایشگاه در بخش‌های مختلف است؛ این تیم با تیم مجری نمایشگاه جلسات مختلفی را برگزار می‌کند و دغدغه‌ها را مطرح می‌کنند.

او اضافه کرد: برای هر نمایشگاه یک استراتژی و یک شعار در نظر گرفته شده است و سعی شده نوآوری جدیدی داشته باشیم؛ سال گذشته تمام تلاشمان علاوه بر کمیت بالابردن کیفیت بود چرا که موضوعات جدیدی را دنبال می‌کردیم.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس یادآور شد: امسال این کارگروه فعالیت خود را به صورت جدی آغاز و به صورت مستمر با ذی نفعان حوزه کشاورزی جلساتی را برگزار کرده اند که دستاورد آن نمایشگاه امروز کشاورزی فارس است.

او با بیان اینکه بیستمین نمایشگاه تخصصی جهاد کشاورزی در ۶سالن در نمایشگاه بین‌المللی گلستان برگزار می‌شود، مطرح کرد:در حوزه نمایشگاهی معرفی آخرین فناوری‌های نوین مد نظر قرار گرفته است که یکی از شاخص‌های ارزیابی‌های ما برای مجری‌های نمایشگاهی همین بوده است.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس تفاوت این دوره از نمایشگاه کشاورزی با دوره‌های قبل را برگزاری میز خدمت و میز سرمایه گذاری دانست وادامه داد:در این نمایشگاه از فناوری‌های نوین در حوزه کشاورزی شرکت کرده اند.

او گفت: نمایشگاه کشاورزی در حوزه نهاده ها، سیستم‌های آبیاری و تجهیزات گلخانه‌ای در ۶ سالن و به صورت تخصصی برگزار می‌شود.

به اعتقاد نهاوندی؛ یکی از مهمترین دغدغه‌های این نمایشگاه معرفی آخرین دستاورد‌ها و فن آوری‌های نوین است که در سطح کشور کمتر به آن پرداخته شده است و عنوان کرد: در این نمایشگاه صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری و استارتاپ‌ها حضور دارند و آخرین دستاورد‌ها به معرض نمایش گذاشته می‌شود که برای نمایشگاه اهمیت بسزایی دارد.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس تاکید کرد: افزایش بهره وری مهمترین دغدغه کشور به خصوص در حوزه کشاورزی است که در برنامه‌های جانبی نمایشگاه به این موضوعات پرداخته شده است.

او افزود: در بحث تبلیغات نمایشگاه‌ای حرفه‌ای عمل شده است و نوع تبلیغات و محل آن با کار کارشناسی صورت می‌پذیرد.

مجری نمایشگاه نیز در این نشست با بیان اینکه این نمایشگاه تفاوت محسوسی با دوره‌های قبل دارد، گفت: به دلیل استقبال زیاد تولیدکنندگان، نمایشگاه کشاورزی در دو نوبت برگزار می‌شود و نمایشگاه مکانیزاسیون کشاورزی و ماشین آلات از این بخش جدا شده است که در تاریخ ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

علیرضا عاجزی افزود: این نمایشگاه در مساحتی بالغ بر ۱۸هزار متر مربع در ۶ سالن و با ظرفیت کامل حال برگزاری است و با توجه به پتانسیل گسترده فارس در حوزه کشاورزی استقبال خوبی از آن به عمل آید.

او ادامه داد: عمده مشارکت کنندگان این نمایشگاه از استان‌های فارس، اصفهان، خوزستان، تهران، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، همدان و مازندران، خراسان رضوی هستند.

مجری نمایشگاه عنوان کرد: برنامه‌های جانبی متنوعی در حین برگزاری نمایشگاه از جمله ۸ دوره آموزشی که نیاز کشاورزی امروز است توسط جهاد کشاورزی فارس، سازمان نظام مهندسی کشاورزی فارس و مرکز تحقیقات کشاورزی و سایر دستگاه‌های متولی برگزار می‌شود.

عاجزی از حضور هیئتی از کشور عراق برای بازدید از نمایشگاه کشاورزی فارس خبرداد و افزود: امیدواریم حضور این هیئت منجر به عقد قرارداد‌های خوبی با تولیدکنندگان شود.

برگزارکننده نمایشگاه کشاورزی در استان فارس ادامه داد: کشور‌های خارجی به صورت مستقیم در این نمایشگاه حضور ندارند و نمایندگی ۲۰ برند از کشور‌های مختلف از جمله چین، هندوستان، ترکیه، روسیه، کره، ژاپن و... در این نمایشگاه حضور دارند.

گفتنی است مراسم افتتاحیه بیستمین نمایشگاه نهاده‌های کشاورزی، سیستم‌های آبیاری وتجهیزات گلخانه‌ای عصر امروز با حضور مدیرکل جهاد کشاورزی فارس، نماینده شیراز و زرقان در مجلس، رئیس کمیسیون جهاد کشاورزی مجلس و معاون اقتصادی استانداری فارس برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • دومین همایش بین‌المللی خلیج فارس دربوشهر برگزار می‌شود
  • حضور ۱۶ هزار بوشهری در کنکور/ ۶۳ درصد شرکت‌کنندگان خانم هستند
  • برگزاری دومین همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس
  • آغاز به کار بیستمین نمایشگاه کشاورزی در شیراز
  • دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر اردبیل با شرکت ۷ کشور خارجی
  • همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس برگزار می‌شود
  • رکورد تولید ماهانه صبا فولاد خلیج فارس شکسته شد
  • دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس خواهان توقف فوری جنگ علیه غزه شد
  • پرسپولیس و استقلال بعد از واگذاری چه تغییری خواهند کرد؟ | گام تازه برای برتری در مسابقات
  • انتشار بین المللی ۱۰ چارت جدید ناوبری الکترونیکی خلیج فارس