Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتشار دوباره همین خبر در فضای مجازی مبنی بر کمبود بنزین در جایگاه‌ها سایر مردم را نیز بر آن داشته که به جایگاه‌ها رفته و نسبت به تهیه بنزین اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان زنجان در همین باره در گفتگو با خبرنگار فارس در زنجان گفت:در پی شایعات شبکه‌های مجازی مبنی بر تغییر نرخ و یا سهمیه‌بندی بنزین، مردم احتمال دادند که چنین اتفاقی رخ می‌دهد و از همین رو باک‌های خود را پر می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن شهبازی با اشاره به انتشار خبر کم بودن بنزین در شهر گفت: این خبر صحت ندارد و شایعه‌ای بیش نیست که متأسفانه از ظهر امروز در فضای مجازی انتشار یافت و باعث هجوم مردم به جایگاه‌های سوخت شد.

وی افزود: ما امروز دو برابر معمول بنزین توزیع کردیم و باز هم داریم، توزیع می‌کنیم و مشکل کمبود نداریم,، اما مراجعات زیاد است، امروز ما حدود ۲ میلیون لیتر توزیع داشتیم، در صورتی که مصرف روزانه ما یک میلیون متر مکعب است.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان زنجان با اشاره به اینکه برنامه تغییر یا افزایش نرخی برای بنزین در دستور کار نیست؛ گفت: اگر هم این باشد به صورت سراسری اعلام می‌شود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: کمبود بنزین گران شدن بنزین ازدحام جایگاه سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۸۲۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصرف بنزین دوباره اوج گرفت/ توزیع بیش از ۱۲۵ میلیون لیتر در هفتمین روز بهار

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از توزیع ۱۲۵ میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر بنزین در هفتمین روز فروردین‌ماه امسال خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، با اوج دوباره مصرف سوخت در کشور، روز سه‌شنبه، (هفتم فروردین‌ماه)، ۱۲۵ میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر بنزین در کشور توزیع شده است که این عدد در مقایسه با مدت مشابه پارسال (هفتم فروردین‌ماه ۱۴۰۲) با ۱۲۲ میلیون و ۱۰۰ هزار لیتر، ۲.۷ درصد افزایش یافته است.

بر پایه این گزارش، از یکم تا هفتم فروردین‌ماه امسال، به‌طور میانگین ۱۱۹ میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر بنزین در کشور مصرف شده که در مقایسه با مدت مشابه پارسال (یکم تا هفتم فروردین‌ماه سال ۱۴۰۲) با ۱۱۶ میلیون لیتر، ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر افزایش یافته است.

این شرکت با هشدار درباره روند افزایشی مصرف سوخت در کشور، از هموطنان خواسته است با مدیریت مصرف سوخت و به‌کارگیری نکات مدیریت بهینه، این شرکت را در سوخت‌رسانی مطلوب به هموطنان یاری کنند.

دیگر خبرها

  • مصرف سوخت در سراسر کشور همچنان افزایشی است
  • توزیع ۲۹ میلیون لیتری بنزین در جایگاه های گیلان همزمان با تعطیلات نوروزی
  • توزیع بیش از ۱۲۵ میلیون لیتر بنزین در هفتمین روز فروردین‌ماه
  • حدود ۱۵ میلیون لیتر بنزین مصرف شد
  • مصرف بنزین دوباره اوج گرفت/ توزیع بیش از ۱۲۵ میلیون لیتر در هفتمین روز بهار
  • مصرف حدود ۱۵ میلیون لیتر بنزین در تعطیلات نوروزی خراسان جنوبی
  • بنزین ارزان سی ان جی را از رونق انداخت
  • فعالیت ۱۵۵ جایگاه سوخت زنجان در ایام نوروز
  • فعالیت ۳۵۰ جایگاه توزیع سوخت در اصفهان
  • توزیع روزانه ۷۵۰ هزار لیتر بنزین در جایگاه های عرضه دماوند