Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-18@04:05:42 GMT

تصویب 163طرح اشتغالزایی در کارگروه اشتغال ماسال

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۸۲۴۷۴

تصویب 163طرح اشتغالزایی در کارگروه اشتغال ماسال

معاون فرماندار ماسال گفت:163 طرح اشتغالزایی در زمینه های گردشگری، خدماتی، صنعتی، کشاورزی و شیلات مورد تصویب کارگروه اشتغال شهرستان ماسال قرار گرفت.

به گزارش ایلنا از ماسال، قربان خوشحال در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان ماسال با تاکید بر لزوم پی‌گیری جدی پروژه های طرح تکاپو، گفت: هدف از استمرار جلسات کارگروه اشتغال، جذب حداکثری تسهیلات برای طرح های ثبت نامی در سامانه کارا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: امیدواریم با تلاش و پی‌گیری اعضای کارگروه اشتغال بتوانیم گامی موثر در راستای رفع مشکلات بیکاری شهرستان برداریم. در ادامه این جلسه رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان ماسال، اظهار داشت: تا کنون در مجموع 1250 متقاضی طرح اشتغالزایی در سامانه کارا ثبت نام کرده اند که از این میان تعداد 1113 مورد در زمینه اشتغال روستایی و 137 مورد اشتغال فراگیر است.   روشن افزود: تا کنون 121 طرح در مرحله  معرفی به بانک، 128 طرح در دست بررسی توسط بانک های عامل، 12 مورد تصویب نهایی و به 5 طرح نیز تسهیلات اشتغالزایی اهدا شده است.   در ادامه این جلسه 163 طرح شامل طرح های گردشگری، خدماتی، صنعتی، کشاورزی وشیلات  مورد تصویب کارگروه اشتغال شهرستان قرار گرفت.   تصویب تسهیلات تا سقف 50 مییلیون تومان برای نانوایی هایی که در سامانه کارا ثبت نام می کنند از دیگر مصوبات این کارگروه بود.

 

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی اشتغال بیکاری کشاورزی گردشگری جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۸۲۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق ۱۵۰درصدی تعهد اشتغال خوروبیابانک دریک سال گذشته

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکزاصفهان؛ معاون برنامه ریزی و امورعمرانی فرماندار خوروبیابانک در جلسه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان گفت: در پیگیری اعضای کارگروه شهرستان؛ تعهدات اشتغال در سال گذشته ۱۵۰ درصد رشد داشته که درمقایسه با مدت مشابه سال قبل از آن افزایش ۲۵ درصدی به همراه داشته است.
مرتضی غلامرضایی افزود: تداوم و افزایش نظارت‌ها در حوزه اشتغال، پیگیری اعطای تسهیلات اشتغال جاماندگان تبصره ۱۶، اعطای تسهیلات به سرمایه گذاران حوزه‌های مختلف کشاورزی، گردشگری، صنعت و ... تسهیلات بند (د) تبصره ۱۶، اطلاع رسانی سامانه کاریابی و جستجوی اشتغال، موارد مرتبط با اعتبار سنجی متقاضیان تسهیلات اشتغال زایی از جمله مواردی بود که در این جلسه بیان شد.

دیگر خبرها

  • تخصیص ۵۵۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در اردستان
  • ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان اردستانی
  • اشتغال بیش از ۴ هزار نفر در معادن شهرستان بردسکن
  • ۹۸ درصد از اعتبارات مشاغل خانگی خمین جذب شد
  • بهره برداری از ۵ طرح اشتغالزایی خرد در شهرستان کاشان با حمایت بنیاد برکت
  • جذب ۳۰۰ میلیارد تسهیلات کشاورزی در سوادکوه شمالی
  • بهره برداری از ۵ طرح اشتغالزایی خرد در شهرستان کاشان
  • جذب 300 میلیارد تسهیلات کشاورزی در سوادکوه شمالی
  • تحقق ۱۵۰درصدی تعهد اشتغال خوروبیابانک دریک سال گذشته
  • بانک‌ها موظف به پرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر هستند