Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@23:59:27 GMT

برداشت هندوانه در جوین کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۸۲۴۷۵

برداشت هندوانه در جوین کاهش یافت

علیرضا هاشم آبادی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کاهش سطح زیر کشت به 150 هکتار مهمترین علت کم شدت تولید محصول هندوانه در جوین است.
وی گفت: توصیه کارشناسان کشاورزی به پرهیز از کشت گیاهان پر آب طلب و همچنین پایین بودن قیمت هندوانه در سالهای گذشته سبب شده سطح زیر کشت این محصول در جوین از هزار و 55 هکتار پیشین به 150 هکتار در سالجاری برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر جهاد کشاورزی جوین افزود: با توجه به بحران آب و فقر سفره های زیرزمینی کشت گونه های زراعی کم آب و پربازده متناسب با اقلیم منطقه در دستور کار جهاد کشاورزی قرار دارد.
جوین در غرب خراسان رضوی دارای 12 هزار بهره بردار در بخشهای کشاورزی، باغداری، دامپروری و طیور است.
8145/7495
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 جهاد کشاورزی خراسان رضوی فقر کشاورزی جوین جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۸۲۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برداشت چغندرقند از مزارع دزفول

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز قمرزاده عصر امروز چهارشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: برداشت محصول چغندرقند از سطح پنج هزار و ۱۸۵ هکتار از مزارع کشاورزی شهرستان دزفول آغاز شده است.

مدیر جهاد کشاورزی دزفول اظهار کرد: همچنین تعداد ۲۹ ماشین‌آلات کار برداشت چغندرقند را در شهرستان دزفول انجام می‌دهند.

وی عنوان کرد: پیش بینی شده حدود ۳۵۰ هزار تن محصول چغندرقند از مزارع شهرستان دزفول برداشت و به ۱۲ کارخانه قند از جمله کارخانه قند بنیاد اصفهان، نقش جهان اصفهان، همدان، قزوین، مرودشت، چهارمحال، اهواز، شوش، اسلام آباد، کوار، فسا و اقلید منتقل ‏شود.

مدیر جهاد کشاورزی دزفول اظهار کرد: کشت چغندرقند در شهرستان دزفول همه ساله به صورت پاییزه کشت می‌شود.

کد خبر 6088141

دیگر خبرها

  • آغاز برداشت چغندرقند از مزارع دزفول
  • پیش بینی برداشت بیش از ۷۰۰ تن گل محمدی در خراسان جنوبی
  • برداشت چغندر قند در دزفول
  • پیچیده شدن عطر خوش گل‌های محمدی در خراسان جنوبی + فیلم
  • برداشت گندم از مزارع شهرستان دشتی
  • برداشت ۱۶ هزار تن سیر در طارم
  • کشت ۱۵۰ هکتار کلزا در جلگه رخ تربت حیدریه
  • پیش‌بینی تولید ۶۰۰ هزار تن گندم در استان اردبیل
  • آغاز برداشت محصول باقلا از ۱۰۰ هکتار از مزارع سرپل ذهاب
  • آغاز برداشت محصول باقلا از سطح ۱۰۰ هکتار از مزارع سرپل ذهاب