Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،​ روابط عمومی وزارت امور خارجه ­اعلام کرد:­وزارت امور خارجه تنها ۳ سفیر بازنشسته را به دلیل توانمندی های بالا و در چارچوب قوانین موجود بکارگیری کرده است که در این ۳ مورد هم در صورت تصویب قانون، طبق آن عمل خواهد کرد.

همچنین تعداد معدودی از سفرا که پس از پایان ماموریت شان شرایط بازنشستگی را دارا شدند نیز به افتخار بازنشستگی نائل آمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: پاسخ روابط عمومی وزارت خارجه بازنشسته منع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۸۲۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی امیرعبداللهیان از نقش الجزایر در قبال مسئله فلسطین

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از نیویورک، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در ادامه رایزنی‌های دیپلماتیک خود در نیویورک، با احمد عطاف وزیر امور خارجه الجزایر دیدار و در خصوص آخرین تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی و روابط دوجانبه گفتگو و تبادل نظر کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

وزیر امور خارجه کشورمان ضمن قدردانی از میزبانی گرم الجزایر از رئیس جمهور ایران در خلال سفر به این کشور به منظور شرکت در نشست سران اوپک گازی و دیدار‌های دوجانبه، خواستار افزایش رایزنی‌ها و تقویت همکاری‌ها در راستای استقرار و تثبیت امنیت در منطقه شد.

دکتر امیرعبداللهیان از نقش الجزایر در راستای کمک به توقف نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه و همچنین ارائه قطعنامه عضویت فلسطین در سازمان ملل متحد قدردانی نمود و رأی غیرمسئولانه و غیرسازنده آمریکا در وتوی قطعنامه مزبور را به شدت محکوم کرد.

رئیس دستگاه سیاست خارجی کشورمان همچنین بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای ارتقای روابط دو کشور در تمامی سطوح سیاسی، اقتصادی و فرهنگی و همچنین اجرایی شدن توافقات فی‌ما‌بین تاکید داشت.

احمد عطاف، وزیر امور خارجه الجزایر نیز ضمن ابراز خرسندی از این دیدار، بر اهمیت گسترش روابط کشورش با جمهوری اسلامی ایران در تمامی سطوح سیاسی، اقتصادی و فرهنگی تاکید کرد.

وی همچنین از نقش رئیس جمهور کشورمان در نشست سران اوپک گازی و رایزنی‌های سیاسی قدردانی نمود و آن را نشان از وضعیت روابط ممتاز دو جانبه دانست.

وزیر امور خارجه الجزایر ضمن تشکر از تلاش‌های دیپلماتیک کشورمان برای توقف جنگ علیه غزه، گفت: قضیه فلسطین برای الجزایر از اولویت بسیاری برخوردار است و ما به تلاش‌های خود برای پایان جنگ علیه غزه ادامه خواهیم داد.

طرفین در پایان مجددا خواستار افزایش روابط در تمامی سطوح سیاسی، فرهنگی و اقتصادی شدند و بر لزوم پیگیری اجرایی‌شدن توافقات تاکید نمودند.

دیگر خبرها

  • جواد خیابانی زیر قول بازنشستگی زد
  • سفیر ایران: به تقویت روابط دفاعی با روسیه ادامه می‌دهیم
  • معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش : رتبه جدید فرهنگیان بازنشسته به‌زودی اعمال می‌شود
  • قدردانی امیرعبداللهیان از نقش الجزایر در قبال مسئله فلسطین
  • وزرای خارجه ایران و الجزایر درباره تحولات منطقه‌ گفت‌وگو کردند
  • آمادگی ایران برای ارتقای روابط با الجزایر
  • سفر رئیسی به پاکستان نگاهی رو به جلو در گسترش روابط میان دو کشور است
  • سفر رئیس جمهور ایران به پاکستان نگاهی رو به جلو در گسترش روابط میان دو کشور است
  • دستیار پوتین در دیدار سفیر اسرائیل: همه طرف‌ها خویشتنداری کنند
  • تنش در روابط پاریس - باکو