Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-18@23:41:47 GMT

غرب می‌خواهد ما شورت بپوشیم!

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۸۲۶۳۳

رضا ساکی در ایسنا نوشت: امروز خواستم درباره این خبر چیزی بنویسم: در دو ماه سال نخست امسال ۱۵هزار و ۵۰۰ نفر به دلیل آسیب‌های ناشی از نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان تهران مراجعه کرده‌اند!

اما تا خواستم شروع کنم به نوشتن از قزوین خبر رسید که پوشیدن پیراهن آستین‌کوتاه برای رانندگان مرد شهرداری آن‌جا ممنوع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یعنی وقتی این خبر را خواندم گریه کردم و اشک شوق ریختم وقتی دیدم که مسئولان مثل همیشه به موقع وارد میدان شده‌اند و مقابل آستین‌کوتاه‌پوشان فریب‌خورده ایستاده‌اند.

متاسفم که چنین مردانی در کشور ما زندگی می‌کنند که بازوی خود را بیرون می‌اندازند و پشت فرمان عرض اندام می‌کنند. باید با این آدم‌ها برخورد کرد تا خوراک رسانه‌ای برای غرب درست نکنند.

متاسفانه بسیاری از آقایان تا هوا کمی گرم می‌شود آستین‌کوتاه می‌پوشند و وارد جامعه می‌شوند و عرض اندام می‌کنند و موی فر روی ساعد را به رخ می‌کشند.

طبق آمار ۸۸ درصد تصادفات منجر به فوت در جهان به دلیل دیدن موی فر ساعد هنگام رانندگی است.

بد نیست بدانید این لباس را در غرب به نام short sleeve می‌شناسند که همان‌طور که می‌بینید آن‌ها واژه بی‌ادبی شورت را در این ترکیب به کار می‌برند و عمدا می‌خواهند در آینده کاری کنند که مردان ما طوری وارد جامعه بشوند که انگار... یعنی می‌خواهند شورت را از لباس زیر به لباس رو تبدیل کنند!

پس باید مقابل این شورت‌پوشی، ببخشید آستین‌کوتاه‌پوشی ایستاد. اگر امروز بگذاریم رانندگان آستین کوتاه بپوشند فردا باید منتظر باشیم که شورت...

طبق آمار ۹۹ درصد مردانی که لباس آستین‌کوتاه می‌پوشند قبل از چهل‌سالگی سکته می‌کنند چون وقتی دست‌ها در معرض نور باشند به قلب فشار می‌آید.

باید بدانید بهترین لباس برای محافظت از قلب کاپشن است. توصیه می‌کنیم رانندگان سراسر کشور کاپشن بپوشند تا قلبی سالم و جامعه‌ای سالم داشته باشیم.

منبع: فرارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۸۲۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لباس عروس لاکچری بازیگر زن معروف؛ «سوگل خلیق» عروس شد؟ + عکس

منبع: خبرآنلاین

tags # شبکه نمایش خانگی ، بازیگر سینما سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • دختر ۱۱ ساله فروشنده مزون لباس را با چاقو کشت
  • لباس عروس لاکچری بازیگر زن معروف؛ «سوگل خلیق» عروس شد؟ + عکس
  • وسایل حفاظت فردی در کار با برق
  • عکسی از رهبر انقلاب در لباس نظامی
  • ایران با پیراهن سفید در اولین بازی جام ملت‌ها
  • اولین گفت‌وگوی وزیران دفاع آمریکا و چین
  • شلوار جین برای محیط زیست مضر است؟
  • تصویر رامین پرچمی در «آخرین سامورایی»
  • گفت‌وگوی وزرای دفاع آمریکا و قطر درباره حمله ایران
  • وزیر دفاع آمریکا: ایالات متحده به دنبال تشدید تنش نیست