Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- تاریخ رسمی اکران فیلم سینمایی "جوکر" با بازی "خواکین فونیکس" اعلام شد. بر این اساس این فیلم که هم اکنون نام موقت جوکر را برای خود برگزیده 4 اکتبر سال 2019 اکران بین المللی خود در سینماهای امریکای شمالی را آغاز می کند.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، تاریخ رسمی اکران فیلم سینمایی "جوکر" با بازی "خواکین فونیکس" اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس این فیلم که هم اکنون نام موقت جوکر را برای خود برگزیده 4 اکتبر سال 2019 اکران بین المللی خود در سینماهای امریکای شمالی را آغاز می کند.

این نقش برای خوآکین فونیکس بازیگر برنده نخل طلای کن چالش بسیار سختی محسوب می شود زیرا فونیکس تنها نباید یک نقش را بازی کند بلکه باید خاطره نقشی دیگر را نیز از ذهن ها پاک کند.

هیث لیجر بازیگر فقید سینمای هالیوود توانست برای بازی در فیلم "شوالیه تاریکی" به کارگردانی "کریستوفر نولان" اسکار بهترین بازیگر مرد را از آن خود کند. بعد از او جرارد لتو نیز جوکر را بازی کرد اما به واسطه قیاس با هیث لیجر در این نقش شکست خورد. حال باید دید فینیکس در این رقابت چه می کند.

در ابتدا کمپانی وارنر بروس اعلام کرده بود که برای این نقش "لئوناردو دی کاپریو" را در نظر گرفته و اکثر رسانه ها هم از حضور دی کاپریو خبر داده بودند اما بعد از مدتی نام خوآکین فونیکس به میان آمد.

 

"تاد فیلیپس" کارگردان مطرح سینمای هالیوود قرار است کارگردانی این فیلم عهده دار شود. فیلیپس پیش از از کارگردانی آثاری همچون "خماری" و "موقع دیدار" را که جزو آثار پرفروش کمدی محسوب می شوند را در کارنامه دارد.

تاکنون بازیگران متفاوتی در نقش جوکر ظاهر شده اند. جک نیکلسون، هیث لیجر و جرارد لتو از جمله بازیگرانی هستند که تاکنون این نقش را بازی کرده اند اما همواره هیث لیجر به عنوان بهترین جوکر در تاریخ سینما یاد شده است.

خوآکین فونیکس بازیگر با سابقه فیلمهایی همچون "گلادیاتور" و "او" تاکنون سابقه بازی در فیلمی ابرقهرمانی نداشته است. وی آخرین بار تا نزدیکی بازی در فیلم "دکتر استرنج" پیش رفت اما این نقش به "بندیکت کمبربچ" رسید.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: خوآکین فونیکس لئوناردو دی کاپریو اخبار هالیوود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۸۳۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهمترین چالش استقلال در جدال تبریز (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، هافبک پرتغالی تیم تراکتور که این فصل 9 پاس گل داده و همراه با ابوالفضل جلالی صدرنشین گلسازان لیگ برتر ایران محسوب می‌شود، در حالی پای به بازی استقلال می‌گذارد که برای حفظ جایگاه صدرنشینی خود باید در این بازی هم پاس گل بدهد.

نکته جالب در مورد آلوز این است که او فصل گذشته توانست در بازی با پرسپولیس و استقلال برای تیمش گلسازی کند و حالا تجربه جالبی از نمایش درخشان برابر دو تیم سرخابی دارد.

با این حال ریکاردو این فصل در برابر تیم‌های مدعی عملکرد چندان خوبی نداشته و با وجود اینکه 9 گل ساخته، برابر مدعیان چندان موفق ظاهر نشده و حالا این آخرین فرصت اوست تا بتواند هدف خود را تحقق بخشد و در برابر استقلال دو رقمی شود.

این در حالی است که ریکاردو آلوز در دوران قربان بردیف و پاکو خمس به عنوان عنصر اصلی بازی‌سازی تراکتور شناخته می‌شد و با تکنیک بالا و تسلط بالا در انتقال توپ، بازیکنی مهم در ترکیب این تیم به حساب می‌آمد، اما به هر حال دوندگی کم این بازیکن باعث شده تا انتقاداتی را هم متوجه خود ببیند.

اما دیدار با استقلال جایی است که ریکاردو می‌تواند یک بار دیگر ارزش ذاتی خود به عنوان یک فوق‌ستاره در سطح فوتبال ایران را به نمایش بگذارد، خصوصا اینکه او فصل گذشته به شدت مورد توجه استقلال قرار داشت و تراکتور سراسیمه موفق شد قرارداد او را تمدید کند و حالا این تقابل جایی که الماس تراکتور نشان دهد که ارزش این هزینه بیشتر از سوی باشگاه را داشته است.

دیگر خبرها

  • شرافتی: رانندگی مینی‌بوس در «نون‌خ۵» برای من چالش‌برانگیز بود
  • ببینید | بچه فوک‌های کوچولو
  • موراتا: خیلی‌ها بهتر از من بودند که حالا نیستند
  • اکران آنلاین فیلمی با بازی هدیه تهرانی
  • عکس| مهمترین چالش استقلال در جدال تبریز
  • بازی، شادی، تماشا در تمرین پرسپولیس
  • مهمترین چالش استقلال در جدال تبریز (عکس)
  • پارسانیا: باید ارتباط میان بنیادهای معرفتی و محیط‌های علمی را مشخص کنیم
  • باید ارتباط میان بنیادهای معرفتی و محیط‌های علمی را مشخص کنیم
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد