Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-06@04:24:47 GMT

پروانه فعاليت مقصران تصادف سنندج لغو شد

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۸۳۱۶۷

پروانه فعاليت مقصران تصادف سنندج لغو شد

خبرگزاري آريا - تهران - ايرنا - مديرکل دفتر حقوقي سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي با اعلام رسيدگي به پرونده تخلفات حادثه تصادف سنندج، از لغو پروانه فعاليت شرکت‌هاي مقصر در اين حادثه خبر داد.

به گزارش بامداد يکشنبه ايرنا از روابط عمومي سازمان راهداري و حمل‌‌ونقل جاده‌اي، عباسعلي بني‌اسدي در اين رابطه گفت: در رسيدگي به پرونده تخلف شرکت حمل و نقل مسافربري پادراسفر سنندج، با توجه به تخلفات صورت گرفته در زمينه صدور صورت وضعيت فاقد مهر مدير فني براي اتوبوس، مسافرگيري در اطراف پايانه مسافربري و تصادف منجر به فوت و جرح، پروانه فعاليت اين شرکت به مدت سه ماه لغو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي همچنين از رسيدگي به تخلف‌هاي شرکت حمل و نقل کالاي بين‌المللي خاورميانه (تهران) در جلسه کميسيون ماده 11 خبر داد و افزود: باتوجه به تخلفات صورت گرفته در زمينه حمل مواد خطرناک در ساعت غيرمجاز (شب)، عدم استفاده از راننده دوم و صدور CMR براي راننده فاقد گواهينامه آموزشي حمل مواد خطرناک، پروانه فعاليت شرکت حمل و نقل کالاي بين‌المللي خاورميانه (تهران) به مدت يک سال لغو شد.
وي ادامه داد: در همين رابطه، پرونده راننده اتوبوس مورد نظر نيز به دليل بي‌احتياطي و توقف در خارج از پايانه براي جذب مسافر در کميسيون ماده 11 رسيدگي به تخلفات رانندگان مطرح و کارت هوشمند رانندگي وي به مدت دو سال غيرفعال شد.
20 تير ماه جاري در اثر برخورد يک دستگاه تانکر حامل مواد خطرناک مربوط به شرکت حمل و نقل بين‌المللي کالاي خاورميانه، با يک دستگاه اتوبوس از شرکت حمل‌ونقل مسافر پادراسفر سنندج در اطراف پايانه مسافربري اين شهر، 11 نفر از هموطنان از جمله راننده کاميون جان باختند و تعدادي ديگر نيز مجروح شدند.
اتوبوس مسافربري در اين حادثه به طور کامل در آتش سوخت.
کارشناسان پليس راهور علت وقوع اين حادثه را نقص فني در سيستم ترمز تانکر و عمل نکردن اين سيستم اعلام کرده‌اند.
شبس ** 9386 *1613*
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۸۳۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیل فرایند صدور مجوز تشکل‌های قرآنی مردمی

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب به نقل از روابط عمومی سازمان دارالقرآن الکریم، حسین بهبودی، مدیرکل توسعه مشارکت‌های مردمی سازمان دارالقرآن الکریم با اشاره به تسهیل فرایند صدور مجوز تشکل‌های قرآنی _ مردمی گفت: بر اساس تصمیم اتخاذ شده در این سازمان که طی بخشنامه‌ای به استان‌ها نیز ابلاغ شده است، تمامی تشکل‌های قرآنی مردمی اعم از مؤسسات و خانه‌های قرآن و عترت برای تمدید پروانه فعالیت خود می‌توانند اصل پروانه‌های فعالیت منقضی شده یا در آستانه انقضا را مستقیماً و بدون واسطه به سازمان دارالقرآن الکریم ارسال و حداکثر یک هفته بعد، پروانه جدید و تمدید شده را در محل تشکل قرآنی خود دریافت کنند.

وی تصریح کرد: این اقدام برای تسریع در تمدید پروانه‌های فعالیت تشکل‌های مردمی و جلوگیری از تبعات ناشی از تاخیر در دسترسی به پروانه فعالیت دارای تاریخ اعتبار صورت گرفته است. همچنین در صورت تمایل تشکل‌های قرآنی، همچنان دفاتر تبلیغات اسلامی و نیز اتحادیه‌های استان‌ها در سراسر کشور نسبت به دریافت پروانه‌های فعالیت نیازمند تمدید و ارسال آن‌ها به سازمان دارالقرآن الکریم اقدام می‌کنند.

مدیرکل توسعه مشارکت‌های مردمی سازمان دارالقرآن الکریم افزود: اصلاحات متعددی بابت تسهیل و تعدیل فرایند صدور مجوز به تشکل‌های قرآنی صورت گرفته که به تدریج و پس از طی مراحل آزمایشی، اطلاع‌رسانی لازم صورت خواهد پذیرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تسهیل فرایند صدور مجوز تشکل‌های قرآنی مردمی
  • معرفی پایانه های اتوبوسرانی تهران
  • انتقاد تند مدیر سپاهان/ کمیته انضباطی به تخلفات سنگین هواداران پرسپولیس رسیدگی کند
  • جنون در سرعت ، راننده را به آغوش مرگ کشاند
  • تحلیل کارشناسی بحران مسافربری جاده‌ای؛«واردکننده راننده اتوبوس می‌شویم!» | ثبت ساعت یک روش بی‌فایده و پرهزینه است
  • فعالیت بیش از ۲ هزار دستگاه اتوبوس بخش خصوصی در تهران
  • گره اندر گره
  • روایت‌هایی از نخستین شرکت‌های مسافربری | وقتی گاریخانه‌ها به گاراژ تبدیل شدند
  • کمبود آرد در اسدآباد وجود ندارد
  • تعدادی از اتوبوس‌های حمل و نقل عمومی به دلیل نبود راننده پایه یک در پارکینگ‌ها مانده است