Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-23@06:29:47 GMT

پرواز همزمان ۲۰۱۸ پهپاد سبک وزن +تصاویر

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۸۳۳۷۳

پرواز همزمان ۲۰۱۸ پهپاد سبک وزن +تصاویر

۲۰۱۸ پهپاد ۲۳۸ گرمی یک شرکت تولید تجهیزات رایانه‌ای به مناسبت پنجاهمین سال تاسیس آن در آسمان کالیفرنیا پرواز کردند و رکورد جدیدی در کتاب گینس ثبت کردند. خبرگزاری مهر: ۲۰۱۸ پهپاد ۲۳۸ گرمی یک شرکت تولید تجهیزات رایانه‌ای به مناسبت پنجاهمین سال تاسیس آن در آسمان کالیفرنیا پرواز کردند و رکورد جدیدی در کتاب گینس ثبت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  به گزارش نیواطلس، پهپاد‌های Shooting Star به تازگی رکورد جدیدی ثبت کرده اند. این پهپاد‌های سبک وزن به شرکت اینتل تعلق دارند.

درهمین راستا ۲۰۱۸ پهپاد به مناسبت ۵۰ سالگی این شرکت در آسمان کالیفرنیا لوگوی این شرکت را نمایش دادند. به این ترتیب اینتل رکورد جدید دیگری در کتاب گینس ثبت کرد.    
این پهپاد‌ها نخستین بار در سال ۲۰۱۶ میلادی رکورد گینس را ثبت کردند. ۱۰۰ نمونه از این پهپاد‌ها هماهنگ با سمفونی پنجم بتهوون حرکت می‌کردند. همچنین در اوایل سال جاری ۱۲۱۸ پهپاد در المپیک زمستانه ۲۰۱۸ کره جنوبی شرکت کردند.

هر کدام از این پهپاد‌ها که از پلاستیک و فوم ساخته شده اند، مجهز به چراغ‌های ال‌ای دی هستند و فقط ۲۳۸ گرم وزن دارند. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003YEz

منبع: فردا

کلیدواژه: گینس پهپادها تصاویر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۸۳۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حال شلوغ‌ترین فرودگاه جهان خوش نیست

امارات، شرکت هواپیمایی پرچمدار دولتی دبی و شرکت هواپیمایی فلای دبی، پس از اجتناب از پرواز، کار را از سر گرفتند، زیرا هزاران مسافر تاخیری فرودگاه را مسدود کردند.

پل گریفیث، مدیرعامل فرودگاه‌های دبی به خبرگزاری فرانسه گفت این فرودگاه که بیش از هر فرودگاهی مسافران بین‌المللی را جابه‌جا می‌کند، امیدوار است بتواند سریع‌تر به حالت عادی نزدیک شود.

در پی بارش باران‌های سیل‌آسا در مرکز مالی خاورمیانه ازجمله خانه‌ها، مراکز خرید و ادارات و بزرگراه‌ها، حدود ۱۲۴۴ پرواز لغو و ۴۱ پرواز در روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه تغییر مسیر دادند.

کارشناسان آب‌وهوا می‌گویند: بارش‌ها که شدیدترین بارندگی در امارات از ۷۵ سال پیش تاکنون است، با تغییرات ناشی از گرم شدن کره زمین مطابقت دارد.

منبع: ایسنا

tags # امارات سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • رکورد شکنی تولید در شرکت فولاد اکسین خوزستان
  • پنج فوتبالیستی که ماراتن را تجربه کرده‌اند (عکس)
  • اهدای ۵۰۰ بسته حمایتی همزمان با هفته کار و کارگر در البرز
  • فیلم| برای نخستین بار؛ رونمایی از پهپاد رزمی مهاجر ۶ در بغداد
  • برای نخستین بار ؛ رونمایی از پهپاد رزمی مهاجر ۶ در بغداد + فیلم
  • رکورد جابه‌جایی مسافر توسط راه‌آهن شکسته شد
  • رونمایی از پهپاد رزمی مهاجر ۶ در نمایشگاه دفاعی بغداد
  • حال شلوغ‌ترین فرودگاه جهان خوش نیست
  • شارژ پهپاد‌ها با سلول‌های خورشیدی فوق نازک 
  • گفت‌وگوی مهر با دختری که رکورد جهانی یک آمریکایی را شکست