Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@15:44:08 GMT

تغییر ساعت کار کارمندان تا ۱۰ روز دیگر تمدید شد

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۸۳۹۹۶

تغییر ساعت کار کارمندان تا ۱۰ روز دیگر تمدید شد

مدیر عامل شرکت توانیر از مصرف روزانه یک و دو دهم میلیارد کیلو وات برق بر ساعت در کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از تسنیم، آرش کردی افزود: عمده دلایل افزایش مصرف انرژی به افزایش دمای هوا بر می گردد زیرا استفاده از وسایل سرمایشی به حداکثر می رسد.

 

وی ادامه داد: با مشکلات پیش آمده توانسته ایم حداکثر مدیریت انرژی را در کشور پیاده سازی کنیم و این اقدام از دولت آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاهش و جلوکشیدن ساعات کار کارمندان دولتی بدلیل تداوم گرمای هوا، تا 10 روز آینده ادامه خواهد داشت.

 

کردی افزود: خاموشی ها روند افزایشی نخواهد داشت زیرا با مدیریت مصرف در حال اجرا در ادارات دولتی، می توانیم وضعیت را مدیریت کنیم از مردم می خواهیم به سیستم مدیریت مصرف پایبند باشند.

 

وی در خصوص مشکل و تناقض در جداول خاموشی هم گفت: تا حد زیادی این مشکل رفع شده اما ناگفته نماند که این جداول بر اساس پیش بینی صورت می گیرد.

 

کردی افزود: در میزان تولید برق از طریق سدها، نقصان قابل توجهی داریم طبق آخرین پایش انجام شده، تلفات بخش توزیع برق کشور حدود 10.6 درصد بوده که نرم جهانی این رقم برای اقلیمی همچون ایران حدود 7 تا 8 درصد است. البته در صدد مرتفع کردن تلفات توزیع برق کشور هم هستیم.

 

 

پایان پیام/52

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت دولت امام رضا ع مساجد اعزام حجاج مهدویت روزنامه آمریکا حج مجلس خاموشی ها ساعت کار کارمندان قطعی برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۸۳۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین آمار از میزان بارش‌ها در کشور / ایران از خشکسالی دور شد؟

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، فیروز قاسم‌زاده کاهش میزان بارندگی کشور نسبت به شرایط نرمال را ۷ درصد اعلام و اظهار کرد: با وجود این اینکه بارش کشور به شرایط نرمال نزدیک شده است، اما آثار خشکسالی سال‌های گذشته در رواناب‌ها و جریان رودخانه‌ها محسوس بوده و با کاهش در آورد رودخانه‌ها روبرو هستیم.

بیشتر بخوانید: کاهش ۷۰ درصدی تولید گندم باتوجه به خشکسالی‌ها

وی با اشاره به کاهش جدی بارش در استان‌های بوشهر، فارس، خراسان رضوی، قزوین و تهران و تأثیر آن بر حجم مخازن سدهای موجود در این استان‌ها، درصد پرشدگی سدهای تأمین‌کننده آب شرب پایتخت را ۲۴ درصد عنوان و خاطرنشان کرد: حجم مخازن سدهای تهران تا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ با کاهش ۱۰ درصدی نسبت سال آبی گذشته روبرو بوده است که نشانگر ضرورت جدی گرفتن مدیریت مصرف است.

قاسم‌زاده توجه به مدیریت مصرف از سوی همه بخش‌ها را ضروری دانست و تأکید کرد: هرچند که در انتظار بارش‌های خوب دیگری در هفته جاری در برخی نقاط کشور هستیم اما با توجه به جدی بودن تبعات تغییرات اقلیم که گرم شدن هوا را شدت بخشیده و می‌تواند تهدیدی برای منابع آبی باشد، لازم است هموطنان عزیز در کشورِ خشک و نیمه خشک ایران، همواره توجه ویژه‌ای به مدیریت مصرف آب داشته باشند تا فصل گرم سال را با اطمینان خاطر پشت سر بگذاریم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229022 برچسب‌ها قحطی و خشکسالی

دیگر خبرها

  • آخرین آمار از میزان بارش‌ها در کشور / ایران از خشکسالی دور شد؟
  • مصرف ۳ هزار و ۸۸۵ میلیون کیلووات ساعت برق در استان همدان
  • میزان پرشدگی مخازن سد‌های کشور
  • بارش‌های کشور به نرمال نزدیک شده
  • کشاورزان هم پاداش می‌گیرند هم برق رایگان
  • کشاورزان هم پاداش می گیرند هم برق رایگان
  • آخرین حلقه نیروگاه‌سازی کشور تکمیل شد
  • صنعت نیروگاهی ایران خودکفا شد
  • خبر خوش وزیر نیرو/ صنعت نیروگاهی ایران خودکفا شد
  • سفر زائران اربعین با خودروی شخصی به عراق؟ | واکنش مهم یک مقام دولتی