Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، این خاموشی ها  در مناطق مختلف شهرستان های سمنان ، شاهرود، دامغان ، گرمسار ، مهدیشهر ، میامی و سرخه از ساعت 9 تا 20 برنامه ریزی شده است.
بر اساس این برنامه ریزی ، در برخی از مناطق ، دو بار خاموشی در طول برنامه اعمال می شود.
همچنین احتمال 15 تا 30 دقیقه قطع زودتر از موعد مقرر وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: سمنان برق قطع برق توزیع برق خاموشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۸۴۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ریزی برای تولید ۱۰۰ هزار تن گوشت مرغ در لرستان

به گزارش خبرنگار مهر، سید عماد شاهرخی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: با فعال‌شدن ۱۶ واحد مرغداری حدود هشت هزار تن گوشت مرغ در استان تولید شد که حدود پنج هزار تن برای مصرف استان و سه هزار تن برای صادرات به سایر استان‌ها در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: در ابتدای ۱۴۰۲ تولید گوشت مرغ استان حدود ۷۳ هزار تن بوده که طی یک برنامه مدون دوساله سعی داریم این عدد را به ۱۰۰ هزار تن افزایش دهیم، در پایان سال ۱۴۰۲ این مقدار به بیش از ۹۰ هزار تن تولید رسیده و در تلاشیم آن را در سال جهش تولید به بیش از ۱۰۰ هزار تن تولید برسانیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان، گفت: با پیگیری صورت‌گرفته از اول فروردین تا ۲۹ فروردین‌ماه حدود ۳.۹ میلیون قطعه جوجه‌ریزی صورت‌گرفته و پیش‌بینی می‌شود که این مقدار تا پایان ماه به حدود چهار میلیون برسد.

کد خبر 6081594

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی برای سمنان نباید صرفا برای جمعیت ثابت این استان باشد
  • تداوم پایداری جو در خوزستان
  • تزریق ۲ همت اعتبار برای اجرای طرح‌های کلیدی استان گلستان
  • درمان رایگان انواع سرطان‌ها در دست برنامه‌ریزی است
  • افزایش دمای هوا تا یکشنبه در مازندران
  • برنامه‌ریزی برای تولید ۱۰۰ هزار تن گوشت مرغ در لرستان
  • بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه
  • چگونه بصیرت امام خمینی (ره) موجب تقویت بنیان ارتش شد؟
  • بارش باران تا یکشنبه هفته آینده در ایران
  • آسمان مازندران صاف همراه با افزایش تدریجی دما