Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@23:13:19 GMT

بازگشت تيام به تهران و استقلال

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۸۴۱۹۴

بازگشت تيام به تهران و استقلال

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با توجه به صحبت هايى كه مديران جديد باشگاه استقلال با تيام انجام دادند در نهايت طلب ٦٣ هزار دلارى اين بازيكن پرداخت شد.

در همين راستا مقرر شد تيام بخشى از قرارداد اوليه خود را براى فصل آتى بگيرد و با بازگشت به تهران براى استقلال بازى كند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اين وجود به احتمال زياد تيام امروز به تهران باز مى گردد تا با قراردادى جديد براى استقلال به ميدان برود.

كاروان استقلال استانبول را ترك مى كند

اعضاى تيم فوتبال استقلال امروز ساعت ٩:٣٠ استانبول را به مقصد تهران ترك مى كند

پيش از اين فتحى و نوروزى ساعاتى قبل راهى تهران شده اند.

وضعيت تيمورى و آقاخان در استقلال

تيمورى با توجه به مصدوميتى كه دارد حداقل براى درمان و بهبودى به ٢ ،٣ ماه نياز دارد و به همين دليل اين بازيكن پس از قرار گرفتن در وضعيت مناسب مشكلى براى بازى كردن ندارد.

اما در اين ميان مرتضى آقاخان كه از ناحيه مچ پا دچار مصدوميت است حداقل استقلال تا نيم فصل به اين بازيكن نياز ندارد و از طرفى در صورت خواسته شفر احتمالا در نيم فصل دوم از حضور آقاخان آن هم با شرط و شروطى در قرارداد و تخفيف بسيار اين بازيكن بتواند براى آبى ها به ميدان برود.

جلسه چشمى و مديران استقلال

طبق صحبت هاى از پيش شده قرار است مدير برنامه چشمى و اين بازيكن امروز در جلسه اى با حضور فتحى سرپرست جديد استقلال حاضر شوند تا براى ادامه حضور اين بازيكن در جمع آبى ها توافقات لازم انجام شود.

داستان جپاروف و استقلال به كجا رسيد

با توجه به اتمام قرارداد جپاروف با باشگاه استقلال در همين راستا مديران آبى پوش مذاكراتى را با مدير برنامه هاى اين بازيكن داشتند كه در نهايت جپاروف رقمى حدود ٥٠٠ تا ٦٠٠ هزار دلار به همراه عقد قرارداد ٣ ساله از آبى ها خواستار شده كه اين موضوع با خواسته مديران جديد بسيار تفاوت دارد.

بیشتر بخوانید: آخرین اخبار باشگاه استقلال / پرداخت طلب تیام در دستور کار مدیران جدید آبی پوشان

مديران جديد باشگاه استقلال به دنبال عقد قراردادى يك ساله با رقم ٣٠٠ تا ٣٥٠ هزار دلار با جپاروف هستند و به همين دليل در حال حاضر مديران به جپاروف زمان دادند تا او به پيشنهاد آنها براى حضور در استقلال فكر كند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه استقلال اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۸۴۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتباهات نابخشودنی ستاره بارسا: باید بروی!

به گزارش "ورزش سه"، کانسلو هفته بسیار سختی را در ترکیب بارسلونا سپری کرد و دو اشتباه مهلکی که برابر پاری سن ژرمن در رقابت‌های لیگ قهرمانان و مقابل رئال مادرید در لالیگا داشت یکی از دلایل اصلی شکست این تیم در هر دو بازی بود.

این ستاره پرتغالی در جریان بازی برابر پاری سن ژرمن از مهار عثمان دمبله و انجام وظایف دفاعی‌اش غافل شد و همین موضوع باعث شد که تیمش گلی را دریافت کند و در نهایت از سود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا باز بماند.

تکرار این اتفاق در بازی برابر رئال مادرید مقابل لوکاس واسکز و گلی که بارسلونا از آن سمت دریافت کرد خشم هواداران بارسلونا را بیش از پیش از این بازیکن شعله‌ور کرد و حالا به نظر می‌رسد که این دو دیدار تاثیر مستقیمی در آینده او در این باشگاه داشته است.

روزنامه اسپانیایی موندو دیپورتیوو خبر داده است که مدیران بارسلونا به دلیل دو اشتباه مهمی که این بازیکن در دیدارهای سرنوشت‌ساز این فصل انجام داده دچار تردید برای حفظ او در فصل آینده شده‌اند و شاید کانسلو مجبور شود در پایان فصل بار دیگر به منچسترسیتی برگردد. هرچند گفته می‌شود که مبلغ مد نظر سیتی برای فروش این بازیکن هم در تصمیمی که مدیران این باشگاه گرفته‌اند بی‌تاثیر نیست.

دیگر خبرها

  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • تصمیم عجیب بارسا: ستاره هلندی در لیست فروش
  • سرنوشت قایدی در فصل آتی | بازگشت ستاره در گروی تصمیم یک نفر
  • تردید در مادرید: عربستان مشتری ستاره رئال
  • مورد جالب ستاره پرسپولیسی/ اوسمار مخالف جدایی بود!
  • قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • فوری: قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • اشتباهات نابخشودنی ستاره بارسا: باید بروی!
  • تاکتیک ماشاریپوف برای فرار؛ چرا او پاسپورتش را به استقلال تحویل نداد؟