Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج، با حضور مدیر کل درمان سازمان تأمین اجتماعی تهران، بخش اتاق عمل سرپایی و مرکز جراحی‌های رفع عیوب انکساری (لیزیک و لازک) چشم در پلی‌کلینیک تأمین اجتماعی شهید دکتر لبافی نژاد تهران به بهره‌برداری رسید.

  بابک عدلی مدیر کل درمان سازمان تأمین اجتماعی، در این مراسم اظهار داشت: درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی پلی کلینیک لبافی نژاد دارای کلینیک های تخصصی چشم از جمله قرنیه، شبکیه، استرابیسم، کلوکوم و کلینیک بینایی سنجی و واحد اورژانس چشم نیز دارای بخش هایی شامل اتاق های عمل سر پایی جهت تزریقات داخل چشم و اعمال جراحی لیزر اگزایمر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل درمان تامین اجتماعی تهران با تاکید بر اینکه این پلی کلینیک علاوه بر واحد های  فوق دارای بخش های پاراکلینیک نظیر واحد آنژیو گرافی چشم، تعیین شماره عینک، اسکن های چشم، تعیین میدان بینایی و سایر خدمات است، افزود: کانسرهای چشمی که نیاز به جراحی داشته باشند، در این مرکز تحت عمل جراحی قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به اینکه پلی کلینیک تامین اجتماعی شهید دکتر لبافی نژاد روزانه بیش از ٧٠٠ بیمار را پذیرش می کند، خاطر نشان کرد: تمامی خدمات فوق تخصصی که از طریق این پلی کلینیک ارائه می شود، برای بیمه شدگان تامین اجتماعی کاملا رایگان است.

عدلی با اشاره به اینکه مرکز جراحی رفع عیوب انکساری همزمان با روز تامین اجتماعی، افتتاح شد، گفت: این مرکز مجهز به دستگاه لیزر اگزایمر است که در نوع خود مجهز‌ترین دستگاه در دنیاست.
وی با بیان اینکه بیمارانی که نیازمند عمل‌های لیزیک و لازک جهت برداشتن عینک هستند در این مرکز مورد تشخیص و عمل قرار می‌گیرند، اذعان داشت: این مرکز دارای دستگاه‌های توپوگرافی و اکوگرافی جهت تشخیص عیوب انکساری چشم است که ‌برای  خرید و بهره برداری از این دستگاه حدود یک و نیم میلیارد تومان هزینه شده است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۸۴۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری وضعیت ساخت پل ورودی آرادان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ در بخش اتاق خبر صداوسیمای مرکز سمنان، تلفن‌ها و تصاویر ارسالی شما برای اطلاع رسانی بدون واسطه و مستقیم به مسئولان پخش می‌شود.
شما هم استانی‌های عزیز می‌توانید از سوژه ها، مشکلات و اتفاق‌های مهمی که در شهر و روستای شما رخ می‌دهد، تصویر بگیرید و به شماره ۰۹۱۰۸۹۹۴۶۹۷ ارسال کنید.
این تصاویر در قالب بخش شهروند خبرنگار با نام شما در بخش خبری، سایت و کانال خبرگزاری صداوسیمای استان سمنان منتشر می‌شود.
مشکلاتی که از طریق شهروند خبرنگار به اطلاع ما برسد در فهرست برنامه اتاق خبر قرار گرفته و پیگیری می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیگیری وضعیت نرخ کرایه تاکسی در استان سمنان
  • راه‌اندازی مرکز زنجیره سرمای واکسن با اعتبار ۱۳ میلیارد در زاهدان
  • رونمایی از طرح مرکز رشد و نوآوری اتاق بازرگانی سنندج
  • مرکز دولتی درمان سوءمصرف مواد بیمارستان امام حسین (ع) افتتاح شد
  • آیین افتتاح کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • ۷ جراحی موفق و رایگان مغز در اصفهان
  • گشایش کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • کلینیک تخصصی خیر ساز بیمارستان امام حسین (ع) محمدشهر افتتاح شد
  • لیست مرکز کاشت دندان در تهران
  • پیگیری وضعیت ساخت پل ورودی آرادان