Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه این مسابقات که با حضور ۳۲۹ کاراته کا از ۳۳ کشور در شهر کوبه ژاپن جریان دارد، تیم کشورمان در دو بخش مردان و زنان به یک نشان طلا، دو نقره و دو برنز دست پیدا کرد. 

صالح اباذری کاراته جوان و با آتیه کشورمان که هفته گذشته موفق به کسب مدال طلای ۸۴+ کیلوگرم قهرمانی آسیا شده بود، امروز هم طلای دانشجویان جهان را در همین وزن کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مبارزه پایانی «دایکی آندو» از ژاپن را ۴ بر صفر شکست داد و قهرمان شد. این کارته کای کشورمان با برتری مقابل «ماسیچ گبکا» از لهستان، «ژاکوب نلسون» از فرانسه و «دانیل مونار» از مجارستان به دیدار پایانی راه پیدا کرده بود.

در سایر رقابتهای امروز آویشن باقری در مبارزه نهایی وزن ۵۵- کیلوگرم ۲ بر صفر برابر «هانامه کاتایاما» از ژاپن بازنده و به نشان نقره دست پیدا کرد. ملیکا احمدی هم در فینال وزن ۶۱- کیلوگرم برابر «یوکی کوجورو» از ژاپن باخت و نقره گرفت. 

ضمن اینکه فائزه چیذری در وزن ۵۰- کیلوگرم، علی مسکینی در وزن ۶۰- کیلوگرم، بهنوش نجفی در وزن ۶۸- کیلوگرم و مهدی رحیمی نژاد در وزن ۶۷- کیلوگرم با برتری مقابل رقبای خود در دیدار رده بندی به نشان برنز دست پیدا کردند.

این رقابتها در حال پیگیری است و تیم کشورمان شانس کسب دو طلا در کومیته تیمی و کاتای انفرادی را دارد.

کد خبر 4353230

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی کاراته کاراته یونیورسیاد دانشجویان جهان جام جهانی 2018 روسیه تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی فوتبال کرواسی تیم ملی فوتبال فرانسه کشتی فرنگی والیبال تیم ملی فوتبال انگلیس تیم ملی فوتبال ایران کشتی آزاد کاراته قهرمانی آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۸۴۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه هفته مشاغل در هنرستان دخترانه فاطمه الزهرا (س) صالح آباد + تصاویر

همزمان با هفته مشاغل نمایشگاهی در هنرستان دخترانه فاطمه الزهرا (س) شهرستان صالح آباد استان خراسان رضوی افتتا‌ح شد. در این نمایشگاه هنرهای دانش آموزان در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت.

این نمایشگاه با هدف آشنایی دانش‌آموزان دوره اول متوسطه با انواع مشاغل فنی و کار و دانش در جهت انتخاب رشته صحیح برگزار شد.

شهروندخبرنگار ما تصاویری ارسال کرده است که مشاهده می‌کنید.

منبع: فتح الله برومندزاده  - خراسان رضوی

بیشتر بخوانید:

برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان هنرستان فاطمه الزهرا (س) در لارستان + تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • صالح، ستاره‌ای برای تمام خطوط استقلال!
  • خط و نشان رونالدو برای الهلال
  • برپایی نمایشگاه هفته مشاغل در هنرستان دخترانه فاطمه الزهرا (س) صالح آباد + تصاویر
  • رهبر انقلاب: امروز مسئله غزه، مسئله اول دنیاست/ به دانشگاه‌های آمریکا و اروپا نگاه کنید! نشان می‌دهد ملتها به مسئله غزه حساسند/ باید فشار روی رژیم صهیونیستی روزبه‌روز افزایش پیدا کند
  • مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • بوکس امید‌ها و جوانان آسیا؛ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • تحول خوبی در بوکس کشور ایجاد شده است/ همدان استعدادهای خوبی دارد
  • اقتصاد ژاپن دست پُر آمد
  • همدان قهرمان مسابقات بوکس نوجوانان کشور شد