Web Analytics Made Easy - Statcounter

رشت - ایرنا - استاندار گیلان گفت: با تقسیم کار و برنامه ریزی صحیح، زمینه وحدت رویه در برگزاری هرچه باشکوه تر یادواره های شهدا برگزار شود.

گزارش روابط عمومی استانداری گیلان به ایرنا حاکیست؛ مصطفی سالاری در نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان اظهار داشت: در برخی موارد بدلیل تعدد برگزاری مراسم نکوداشت شهدا، این یادواره ها متناسب با شأن این عزیزان برگزار نمی شود که باید با همگرایی ، برنامه ریزی درست و رعایت دستورالعمل ابلاغی در جهت برگزاری هرچه باشکوه تر یادواره های شهدا تلاش کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد : فرمانداران تا 2 هفته آینده نشست هماهنگی مرتبط با برپایی یادواره های شهدا را برگزار کنند و با ایجاد همگرایی ، تقسیم کار و برنامه ریزی درست، زمینه ساز وحدت رویه در برگزاری هرچه باشکوه تر یادواره های شهدا باشند.
استاندار گیلان عظمت و اقتدار ایران اسلامی را مرهون ایثار و فداکاری شهدا دانست و افزود: یادواره های شهدا فرصتی برای بازخوانی سیره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است .
سالاری همچنین با اشاره به اهمیت اجرای موزه دفاع مقدس و تدوین دانش نامه استانی دفاع مقدس گفت : یاد، نام و راه شهدا برای همه ما عزیز است و انشاء الله شرمنده شهدا نباشیم.
استان گیلان هشت هزار شهید تقدیم انقلاب و میهن اسلامی کرده است.
2007

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي گيلان يادواره هاي شهدا ارزش هاي دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۸۴۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی فرماندار مرند در مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور با تاکید بر الگوی قرار دادن شهدا در تمامی عرصه‌های زندگی گفت: شهدا با نثار جان خود در راه دفاع از اسلام و مظلومان حق امامت و پیشرو بودن را بر گردن ما دارند.

عباسی با بیان اینکه به برکت خون شهدا تمام دنیا اقتدار و آزادگی ملت ایران را به چشم دید خاطرنشان کرد: تمام دنیا می‌داند که خاک ایران اسلامی پر است از شهیدانی چون حاج قاسم سلیمانی و محرم علیپور لذا ملت ما هیچ ترسی از دشمن ندارد.

شهید مدافع حرم محرم علیپور در روز ۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ برای دفاع از حرم حضرت زینب (سلام الله علیها) خلعت شهادت پوشید و در مزار شهدای روستای زادگاه پدری قراجه محمد به خاک سپرده شد.

دیگر خبرها

  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • رسانه‌ها باید در پاسداشت تمدن خلیج‌فارس به وحدت رویه برسند
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • برگزاری ۳۸۱ یادواره در شهرستان کهگیلویه / استقبال از اجلاسیه شهدا
  • شهدای گمنام مظلوم هستند/ ساخت فیلم کالدو
  • وحدت رویه ملی و جهانی علیه رژیم منحوس صهیونیستی
  • یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا
  • برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌ دراز