Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی،  مجید خدابخش در نشست ستاد سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی که با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی برگزار شد، اظهار داشت: هرچند در تصمیم‌گیری‌های کشور اشکال‌هایی وجود دارد و این اشکالات نیز در همه دوره‌ها وجود داشته، اما در مقابل هجمه‌های دشمن باید اختلاف‌ها را کنار گذاشته و اتحاد و انسجام داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: تبیین و تشریح خدمات و دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی گام موثر و ضروری برای مقابله با توطئه‌های دشمنان است.

 

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اثرگذاری رسانه‌های گروهی به‌ویژه صداوسیما در تحقق این مهم، خاطرنشان کرد: باید این نکته تبیین شود که کشور با وجود کارشکنی‌ها و سنگ‌اندازی‌های دشمنان، هرگز در مسیر توسعه و پیشرفت متوقف نشده است.

 

وی افزود: همه به خوبی واقفند که با پیروزی انقلاب اسلامی ایران، کشور پله‌های ترقی را یکی پس از دیگری پیموده و آینده روشنی در انتظار ملت ایران است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی انقلاب اسلامی ایران رسانه ملت ایران نظام جمهوری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۸۴۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره ۷۲۸شهید والامقام شهرستان سلماس 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حجت الاسلام دیر باز نماینده مردم اذربایجان غربی در خبرگان رهبری در ایین با اشاره به جان فشانی شهدای انقلاب اسلامی گفت: شهدا با نثار خون پاک خود عزت و اقتدار را به ملت ایران اسلامی به ارمغان اوردند 

او با اشاره به خصایص و سیره و روش شهدای انقلاب اسلامی بخصوص شهدای سلماس کفت؛ شهدا با نثار خون پاک خود درخت تنومند انقلاب اسلامی را ابیاری کردند. 

حجت الاسلام دیرباز همچنین به توطئه‌های دشمنان شوم دشمنان افزود: ملت ایران اسلامی با اطلاعات از فرامین رهبر معظم انقلاب و با هوشیاری و بصیریت تمامی نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر اب کردند 

این ایین با شکوه با مداحی حاج مهدی رسولی از مداحان برجسته کشوری به کار خود پایان داد.

دیگر خبرها

  • ضرورت همکاری همه دستگاه‌ها برای برگزاری آزمون نهایی دانش آموزان
  • برگزاری یادواره ۷۲۸شهید والامقام شهرستان سلماس 
  • دو عامل کاهش مشارکت در دور دوم انتخابات
  • معاون سیاسی استاندار البرز مطرح کرد؛تقویت پشتوانه سیاسی و اجتماعی کشور با مشارکت مردم در انتخابات
  • تقویت پشتوانه سیاسی و اجتماعی کشور با مشارکت مردم در انتخابات
  • وحدت اسلامی؛ راهکار مقابله با توطئه دشمنان/ لزوم تمسک مسلمانان به قرآن کریم و مساجد
  • تاکید المشاط بر آگاهی و وحدت یمنی‌ها در برابر توطئه دشمنان
  • معلمان افسران پیشتاز در مقابله با هجمه‌های فرهنگی هستند
  • پلیس در اجرای «طرح نور» هوشمندانه و با ظرافت اقدام کند
  • ایستادگی بر سر ارزش‌ها عامل پایداری نظام در مقابل توطئه‌ است