Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز آموزش‌های آزاد و مجازی دانشگاه اردکان گفت: اولین دوره ترم تابستان مجازی در دانشگاه اردکان در تابستان جاری آغاز شد. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو غلامحسین پورقنبری، رئیس مرکز آموزش‌های آزاد و مجازی دانشگاه اردکان گفت: اولین دوره ترم تابستان مجازی در دانشگاه اردکان در تابستان جاری آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: در این دوره ۱۲ واحد درسی مشتمل بر ۴ درس، که بصورت مجازی و مبتنی بر وب ارائه می‌شود و تا شهریور ماه نیز ادامه دارد.   غلامحسین پورقنبری افزود: در این دوره آموزشی علاوه بر دانشجویان دانشگاه اردکان، دانشجویان سایر دانشگاه‌ها نیز بصورت دانشجوی مهمان شرکت نموده اند که در پایان دوره امتحانات بصورت حضوری در این دانشگاه برگزار خواهد شد.   وی هدف از برگزاری این دوره را، نهادینه سازی آموزش‌های الکترونیک در دانشگاه و منطقه عنوان کرد.   لازم به ذکر است مرکز آموزش‌های آزاد و مجازی دانشگاه اردکان علاوه بر برگزاری دوره‌های آموزش مجازی، نسبت به برگزاری کارگاه‌ها و و دوره‌های آموزشی تخصصی در رشته‌های مختلف برای اقشار مختلف جامعه نیز آمادگی لازم را دارد.   منبع: روابط عمومی دانشگاه اردکان

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه اردکان آموزش آزاد ترم تابستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۸۴۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، عبدالکریم عبودی  اهداف این دوره را ساده‌سازی آموزش قرائت قرآن کریم و قابل درک برای تمام اقشار و سنین عنوان کرد و از اعطای گواهینامه معتبر از معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد و بیان کرد: در این دوره آموزش قرآن کاملا شنیداری بوده و مطالب کامل استاندارد و آکادمیک ارائه می‌شود.  رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه با اشاره به آغاز زمان نام نویسی از متقاضیان گفت: داوطلبان می‌توانند تا ۳۱ اردیبهشت ماه جهت ثبت‌نام به سامانه حمد مراجعه کنند.  عبودی افزود: دوره آموزشی سوم خرداد ماه در فرهنگسرای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی واقع در کوی آزادگان برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اولین مرکز مهارت‌آموزی سربازان وظیفه خوزستان راه‌اندازی شد
  • ◄ برگزاری دوره آموزش مهمانداری در هواپیمایی سپهران
  • آموزش اتوماسیون صنعتی به صورتی تخصصی و عملی
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • اولین خلبانان اوکراینی برای آموزش اف-۱۶ وارد فرانسه شدند
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌
  • برگزاری پنج دوره تخصصی توانمندسازی مشاغل گردشگری در گلستان
  • برگزاری ۴۳ دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان
  • دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد