Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛بیجاری معاون جهاد کشاورزی خراسان جنوبی شنبه شب در جلسه مشترک کارگروه تخصصی اشتغال و کمیسیون هماهنگی بانک های خراسان جنوبی از پرداخت ۳۱ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به طرح های کشاورزی در استان خبر داد.

 

وی با بیان اینکه این میزان تسهیلات به ۱۲۰ طرح مربوط به حوزه کشاورزی پرداخت شده است،افزود:کارخانه شیر خشک سویا و گیاهان درویی در انتظار مصوب هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

خوشایند مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان جنوبی نیز در این جلسه بیان کرد:طی چهار ماهه نخست سال جاری بیش از یک میلیون و ۵۴ هزار نفر ساعت آموزش مهارتی در بخش های مختلف ارائه شده است.

 

وی با بیان اینکه اداره کل آموزش فنی و حرفه ای متولی آموزش های مهارتی بین سطوح تحصیلی در سطح استان است،افزود:در حال حاضر ۱۹ مرکز ثابت و شعب شهری در قالب ۹۳ کارگاه و ۵۱۰ حرفه آموزشی در بخش دولتی فعالیت می کنند.

 

خوشایند گفت:همچنین ۱۶۲ آموزشگاه آزاد با ۲۸۰ حرفه آموزشی نیز در بخش غیردولتی در استان فعالیت می کنند.

 

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان جنوبی با بیان اینکه در سال گذشته سه میلیون و ۶۳۶ هزار و ۷۷۷ نفر ساعت آموزش در بخش های مختلف استان ارائه شده است،اظهار کرد:طی چهار ماهه نخست سال جاری بیش از یک میلیون و ۵۴ هزار نفر ساعت آموزش در بخش های مختلف ارائه شده است.

 

وی تصریح کرد:همچنین در سال گذشته یک میلیون و ۵۸۴ هزار و ۴۰۳ نفر ساعت آموزش در آموزشگاه های آزاد استان ارائه شده است.

 

خوشایند ادامه داد:طی چهار ماهه نخست سال جاری نیز ۳۴۷ هزار و ۵۸۲ نفر ساعت از آموزش های فنی و حرفه ای در بخش غیردولتی بهره مند شده اند.

 

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان جنوبی با بیان اینکه طی سال گذشته تعهد فنی و حرفه ای استان در مهارت آموزی در محیط کار واقعی ۵۶۰ نفر بوده است که این طرح برای ۶۹۱ نفر اجرا شده است،اظهار کرد:تعهد فنی و حرفه ای استان در سال جاری در اجرای طرح مهارت آموزی در محیط واقعی کار ۵۸۰ نفر بوده که تاکنون ۲۱۸ نفر از این طرح بهره مند شده اند.

 

وی خاطرنشان کرد:در سال جاری افتتاح مراکز آزمون الکترونیکی آنلاین در شهرستان های نهبندان، طبس و درمیان در دستور قرار دارد.

 

خوشایند با بیان اینکه مرکز تخصصی و کارگاه آموزشی تراش سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی با اعتباری بالغ بر هزار و ۸۹۰ میلیون ریال راه اندازی و تجهیز شده است،افزود:اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان جنوبی در سال گذشته رتبه برتر در جشنواره اوقات فراغت، صیانت از حقوق شهروندی و ارزیابی ستاد اقامه نماز استان را کسب کرده است.

انتهای پیام/غ

31 میلیارد تومان تسهیلات  به طرح های کشاورزی استان پرداخت شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد کشاورزی تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۸۴۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیچیدن عطر گل محمدی از گلستانهای خراسان جنوبی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،مدیر امورباغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: این روز‌ها برداشت گل محمدی از گلستان‌های خراسان جنوبی آغاز شده و قرار است این محصول معطر از سطح بیش از ۴۳۹ هکتار از اراضی استان برداشت شود.

شایسته با اشاره به اینکه  امسال پیش بینی می‌شود ۷۸۶ تن گل محمدی در استان برداشت شود  افزود: این میزان نسبت به سال گذشته ۱۵ درصد افزایش داشته است.  

وی گفت: بیشترین سطح زیرکشت گل محمدی در شهرستان سربیشه با ۲۱۵ هکتار، قاین ۵۳ هکتارو زیرکوه ۵۰ هکتار است.

مدیر امورباغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان افزود: ۵۰ درصد محصول تولیدی به صورت غنچه، گل‌تر و گل خشک به خارج استان صادر می شود.

شایسته گفت: ۳۵۲ بهره بردار گل محمدی از اوایل اردیبهشت آغاز و تا نیمه خرداد ادامه دارد.  

دیگر خبرها

  • تسهیلات کم‌ بهره برای نخبگان مهارتی استان اردبیل
  • تسهیلات کم‌بهره برای نخبگان مهارتی استان اردبیل
  • نخبگان مهارتی استان اردبیل تسهیلات کم‌بهره دریافت می‌کنند
  • فرش خراسان شمالی قابلیت درخشش در سطح ملی را دارد
  • چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم
  • خسارت ۱۴۵ میلیارد تومانی بارندگی به کشاورزی خراسان جنوبی
  • ۴۹ درصد تسهیلات تبصره ۱۸ در خراسان جنوبی جذب شد
  • پهن شدن فرش صورتی رنگ در باغ‌های خراسان جنوبی
  • پیچیدن عطر گل محمدی از گلستانهای خراسان جنوبی
  • پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲