Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-07@07:43:19 GMT

کندن پوست سر توسط جانیان کومله

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۸۵۶۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، در هفته‌های اخیر عناصر ضدانقلاب و معاندین با همراهی برخی مزدوران داخلی‌شان در فضای مجازی، پروژه تطهیر و مظلوم جلوه دادن، یک عنصر تروریستی به نام «رامین حسین‌پناهی» عضو گروهک تروریستی و تجزیه‌طلب کومله را کلید زده‌اند.

نام «کومله» را باید مترادف با «داعش» دانست؛ گروهکی تجزیه‌طلب و ضدایرانی که اعضایش در آدم‌کشی و جنایتکاری چیزی کمتر از داعشی‌ها نداشته و ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعضای این گروهک در مقطعی بویژه در دهه ۶۰ وحشیانه‌ترین جنایات را علیه مردم شمالغرب کشور مرتکب می‌شدند؛ از سربریدن تا شمع آجین کردن و سوزاندن.


نگاهی گذرا به جنایت‌ها و شرارت‌های گروهک تروریستی و تجزیه‌طلب کومله، عمق دشمنی سرکردگان و عناصر این گروهک با مردم ایران و مردم انقلابی کردستان را عیان می‌کند. در ذیل به گوشه‌ای از جنایت کومله‌ای‌ها یعنی همکاران رامین حسین‌پناهی اشاره شده است.

شکنجه و کندن پوست سر توسط جانیان کومله
شهید درویش افضلی‌پور ۱ مهر ۱۳۴۴ در روستای خاتون‌آباد از توابع شهرستان جیرفت در خانواده‌ای ساده‌زیست متولد شد. پدرش کشاورز و مادرش خانه‌دار بود. آن‌ها چهار خواهر و چهار برادر بودند و درویش فرزند پنجم خانواده بود. او مقاطع دبستان و راهنمایی را در روستا گذراند و برای ادامه تحصیل به همراه خواهر و برادر بزرگترش به جیرفت رفت، آنجا خانه‌ای اجاره کردند و او تا پایان مقطع دبیرستان در رشته اقتصاد تحصیل کرد. درویش در راهپیمایی‌های علیه طاغوت شرکت داشت و عکس‌ها و اعلامیه‌های امام (ره) را در روستا توزیع می‌کرد. با شروع جنگ تحمیلی داوطلبانه عازم جبهه شد. سرانجام درویش افضلی‌پور ۲۸ مرداد ۱۳۶۲ در درگیری با عناصر گروهک تروریستی کومله در سنندج به شهادت رسید. کومله پوست سر شهید را کند و پس از شکنجه‌های فراوان او را به شهادت رساند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۸۵۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت یک مرزبان در مرزهای غربی 

به گزارش صدای ایران از ایرنا،سردار محمد عارف سپهری روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: شهید استواریکم جلال اعتماد اهل قروه از پرسنل جان بر کف مرزبانی استان، ۲ روز قبل در درگیری با گروهک‌های معاند در نقطه صفر مرزی هنگ ژال مجروح و در بیمارستان بانه بستری شد که بامداد امروز به شهادت رسید.

وی یادآور شد: ستواندوم جلال اعتماد متاهل و دارای یک فرزند دختر ۴ ساله است.

شامگاه چهارشنبه بر اثر تیراندازی گروهک‌های معاند از مواضع نامشخص مستقر در آن سوی نوار مرزی، به سمت ماموران پاسگاه مرزی هنگ ژال بانه، علاوه بر شهادت سرباز وظیفه فرزین بلیان، ۲ سرباز وظیفه و یک نیروی کادر نیز مجروح شدند که برای سیر مراحل درمان، به یکی از مراکز درمانی منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • قاضی دهقانی: میزبانی از اعضای گروهک منافقین جرم محسوب می‌شود
  • ذوب شدن اجساد شهدای غزه با سلاح‌های ممنوعه ارتش صهیونیستی
  • خوابگردهایی که مزدوری پیشه کردند
  • اعتراض به شهردار استانبول در مترو برای تروریستی خواندن حماس
  • جنایت‌های منافقین فراتر از مرزهای زمانی و جغرافیایی
  • صدای چپ امریکایی را  در تهران می‌شنوید؟
  • تشییع پیکر شهید مرزبان در قروه
  • نجات جان چند بیمار با اعضای بدن کارمند پست
  • شهادت «جلال اعتماد» نشانه کینه‌توزی عناصر وابسته به صهیونیستی است
  • شهادت یک مرزبان در مرزهای غربی