Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - هافبک تيم ملي ايران و عضو باشگاه استرشوندس سوئد درباره احتمالي جدايي اش از اين تيم گفت: من نظري درباره اين موضوع ندارم.
به گزارش خبرگزاري فارس، به نقل از سايت «fotbollskanalen» سوئد، تيم فوتبال استرشوندس روز گذشته در هفته چهاردهم ليگ برتر سوئد به مصاف تيم ترلبورگس رفت که با نتيجه 4 بر يک به پيروزي رسيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سامان قدوس بار ديگر در اين ديدار درخشيد و 2 گل براي تيمش به ثمر رساند.
قدوس پس از اين بازي گفت: زدن توپ هاي کاشته جزئي از انتظاراتم در اين فصل بودند. 3 گل زده بودم که اکنون 4 گل شد و به همين خاطر من خوشحالم. در تمام بازي ها برنامه ما اين است که در نزديک ترين زمان ممکن گلزني کنيم و با نتيجه مطلوب از زمين بازي خارج شويم.
وي افزود: مي دانيم که بسياري از تيم ها به ورزشگاه ما مي آيند تا با نتيجه به خانه برگردند. در اين بازي مهم اين بود که گل اول را خيلي زود زديم. تمرينات خوب باعث گرفتن اين نتايج شده است. اکنون برنامه مشخصي داريم تا در ضربات آزاد به گل برسيم. خوشحالم که به هم تيمي هايم کمک کردم تا به پيروزي برسيم.
قدوس ادامه داد: به نظرم با آمدن سرمربي جديد تاکتيک استرشوندس تغيير نکرده است. تلاش مي کنيم تا روند عملکردمان بهتر شود. خيلي زود است تا درباره تاکتيک سرمربي جديد صحبت کنيم. او مربي محبوبي است. ما اکنون به روند قديمان ادامه مي دهيم و به نظرم مربي جديد تفکرش مثل گراهام، سرمربي قبلي است.
ستاره ايراني درباره احتمال جدايي اش از استرشوندس و پيشنهادي ها براي او گفت: من نظري درباره اين موضوع ندارم. از کيندبرگ(رئيس باشگاه) و مدير برنامه هايم بپرسيد. من فقط اتومبيل را مي رانم. من اکنون فقط از لحظاتم لذت مي برم. به همين خاطر اين لحظات را عالي مي دانم. بدون شک من قصدم پيشرفت است. يکي از آرزوهايم بازي در يکي از ليگ هاي سطح بالاي اروپا است. اين چيز پنهاني نيست. اگر گفته مي شود که اين انتقال اين هفته يا هفته هاي آتي رخ مي دهد واقعا نمي دانم. ولي آرزويم رفتن به ليگ ها معتبر است.
انتهاي پيام/ر

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۸۵۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرهنگ مقاومت در نسل آینده آمریکا تأثیر گذاشته است

آخوند «عبدالغفار قرنجیک» در گفت و گو با خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب با اشاره به جنبش دانشجویان در دانشگاه های غربی، اظهار کرد: دانشگاهی معتبر و معروف مانند کلمبیا با جمعی از فرزندان سرمایه داران آمریکایی از ایالت های مختلف، تربیت کننده نسل بعدی کارگزاران آمریکا هستند و اینجاست که فرهنگ مقاومت در نسل آینده آمریکا تأثیر گذاشته است نسلی که بی شک در آینده آمریکا رُل اساسی بازی می کند و اینجاست که مبارزات این دانشجوها به عنوان یک نماد مبارزه طلبی و عدالت خواهی خود را نشان داده است.
 
به گفته وی؛ شاید ساده بنظر می رسد اما وقتی به این موضوع اینگونه توجه کنیم که مسئولان دانشگاه های معتبر کشور از جمله مدیران دانشگاه شریف اعلام می کنند دانشجویانی که به خاطر حمایت از مردم غزه نظم کنونی دنیا در حال تغییر است، ضرورت تغییر این نظم را دانشجویان و اساتید دانشگاه های معتبر آمریکا از جمله دانشگاه کلمبیا، دانشگاه آستین تگزاس و دانشگاه هاروارد درک کرده و فریاد می زنند از سوی دانشگاه های آمریکا از تحصیل باز ماندند، می توانند در ایران تحصیلات عالی خود را ادامه بدهند؛ یعنی تجلی قدرت فرهنگ مقاومت و تأثیر آن در افکار عمومی جهانیان و نوید این پیروزی قطعا در سال آینده و در دیدار دانشجویان کشور با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب به جهانیان اینگونه مخابره خواهد شد دانشجویان متحصن دانشگاه های آمریکا بین دیدار کنندگان خواهند بود و این پیروزی مقاومت است.
 
این روحانی اهل سنت غرب گلستان با عنوان اینکه نظم کنونی دنیا در حال تغییر است، تصریح کرد: ضرورت تغییر این نظم را دانشجویان و اساتید دانشگاه های معتبر آمریکا از جمله دانشگاه کلمبیا، دانشگاه آستین، تگزاس و دانشگاه هاروارد درک کرده و فریاد می زنند.
 
وی افزود: البته این موضوع نه تنها در دانشگاه های ایالت های مهم آمریکا، بلکه تا خیابان های اروپا و دانشگاه های مهم اروپایی از جمله دانشگاه پاریس و لندن کشیده شده و به زودی خیلی ها با این ایده همراه خواهند شد و آینده بسیار حیرت آورتر از امروز خواهد بود اگر کمی صبوری بخرج بدهیم خواهیم دید.
 
به گفته وی؛ این دانشجویان متحصن انسان های آزاده ای هستند که حدود 7 ماه جنایات صهیونیست ها را دیده اند و امروز به دفاع و حمایت از ستمدیدگان نوار غزه برخواسته اند.
 
انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • بازی نساجی و پرسپولیس بدون حضور زنان
  • تمدید قراردادها رااز هفته آینده شروع می‌کنیم/ درخواست از هواداران
  • فرهنگ مقاومت در نسل آینده آمریکا تأثیر گذاشته است
  • در کنار یوونتوس؛ رئال مادرید با ۳۶ قهرمانی در لالیگا، پُرافتخارترین تیم در پنج لیگ معتبر اروپایی
  • زمانی که پرچم کشورم را میان تماشاگران می‌بینم، بسیار افتخار می‌کنم
  • فلش بک؛ اولین مصاحبه صلاح پس از پیوستن به لیورپول؛ آرزویم بازی در این تیم بود / زیرنویس فارسی
  • سامان قدوس به دنبال پایان روزهای تلخ
  • تاکید بر تامین لاستیک خودرو از سامانه معتبر دولتی
  • تاکید بر تامین لاستیک خودرو از منابع معتبر دولتی
  • شکست‌ناپذیری در ۴۷ بازی متوالی؛ خیز لورکوزن برای شکستن رکورد تاریخی بنفیکا