Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@09:36:45 GMT

اصول ایمنی آتش‌نشانی در مساجد آموزش داده می شود

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۸۶۰۷۰

اصول ایمنی آتش‌نشانی در مساجد آموزش داده می شود

محمدحسین مومنی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه برگزاری جلسات آموزش نکات ایمنی و جلوگیری از حریق در مساجد منطقه چهار شهر کرمان با همکاری سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری صورت گرفته است، گفت: برنامه‌ها، تمهیدات و دوره‌های آموزشی سازمان آتش‌نشانی‌ برای پیشگیری از بروز حوادث احتمالی و رعایت نکات ایمنی در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه آموزش اصول ایمنی آتش‌نشانی در مساجد به منظور آمادگی شهروندان هنگام مقابله با حوادث غیرمترقبه انجام می‌شود، افزود: شهروندان می‌توانند از کارشناسان آتش‌نشانی برای آموزش بهره ببرند و مواردی را درباره جلوگیری از حوادث، اطفای حریق و ... بیاموزند.

مومنی ادامه داد: فراگیری آموزش‌ها و مباحث ایمنی سبب می‌شود سطح آگاهی شهروندان ارتقا یابد و بتوانند در مواقع ضروری از بروز خطرات جلوگیری کنند یا در موقع بروز خطرات احتمالی، استفاده مفیدی از این آموزش‌ها داشته باشند.

شهردار منطقه چهار کرمان در ادامه با اشاره به وسعت محله‌ سرآسیاب و ضرورت آموزش نکات ایمنی، تصریح کرد: تاکنون جلسات آموزش نکات ایمنی در مساجد جامع و ابوالفضل(ع) و المهدی در این محله برای شهروندان برگزار شده و آموزش در مسجد النبی نیز در برنامه کاری قرار دارد.

کد خبر 4353363

منبع: مهر

کلیدواژه: آتش نشانی شهرداری کرمان بوشهر خبرگزاری مهر کرمانشاه گرگان شهرکرد مشهد دهه کرامت شیراز یاسوج مجلس شورای اسلامی خرم آباد سانحه تصادف بیرجند حجاب و عفاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۸۶۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوان ۳۳ ساله از سقوط در کوه‌های کرمان جان سالم به در برد

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از نجات جوان ٣٣ ساله که در ارتفاعات کوه‌های صاحب‌الزمان(عج) دچار حادثه شده بود، خبر داد.

ابراهیم بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمان، اظهار کرد: امروز پانزدهم اردیبهشت و در پی اعلام گزارش حادثه سقوط فردی از ارتفاعات صاحب‌الزمان (عج) به ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، بلافاصله گروه امداد کوهستان به محل اعزام شد.

وی با اشاره به همکاری نیروهای جمعیت هلال‌احمر و اورژانس در این عملیات، افزود: تیم تخصصی امداد و نجات سازمان آتش‌نشانی از ارتفاع، در کمترین زمان به محل سقوط فرد حادثه‌دیده که لبه یک پرتگاه به ارتفاع ٣٠ متر بود رسید و پس از تثبیت، فرد حادثه‌دیده را به‌صورت تخصصی به پایین کوه و محل استقرار آمبولانس منتقل کرد و به عوامل اورژانس تحویل داد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان خطاب به شهروندان توصیه کرد: هنگام رفتن به کوه، تجهیزات و کفش مناسب به‌همراه داشته باشید و با برنامه قبلی و با رعایت نکات ایمنی در کوه، به پیمایش و حرکت اقدام کنید و با برنامه‌ریزی دقیق در زمان‌بندی، از هرگونه اقدامی که احتمال بروز حادثه و ریسک دارد، پرهیز کنید.

کد خبر 750523

دیگر خبرها

  • وقوع ۷۰ حریق و حادثه در سمنان/ ۳۲ نفر از حوادث نجات یافتند
  • ساختمان سازی، بیشترین حوادث کار را در لرستان دارد
  • انفجار بنزین در حمام صاحب خانه را راهی بیمارستان کرد
  • اهداف فولاد مبارکه در زمینه کاهش حوادث بسیار متعالی است
  • ضرورت تکمیل طرح مدرن فاضلاب شهری هشترود
  • لزوم تکمیل طرح مدرن فاضلاب شهری هشترود
  • برقراری بیش از ۴۷ هزار تماس با سامانه ۱۲۵ / نجات ۴۸۳ نفر از حوادث رخ داده
  • امداد رسانی پس از سقوط در ارتفاعات کرمان
  • جوان ۳۳ ساله از سقوط در کوه‌های کرمان جان سالم به در برد
  • ارتقاء ایمنی اهالی رشت با آموزش در پارک‌ها و بوستان‌ها