Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولایت «قندهار» در پارلمان افغانستان با ابراز نگرانی از افزایش تلفات نیروهای امنیتی این کشور در حمله مخالفان مسلح، اظهارداشت که روزانه حدود ۱۰۰ نفر از نیروهای امنیتی کشته می‌شوند. ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰ بین الملل آسیا-اقیانوسیه افغانستان نظرات

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «عبدالرحیم ایوبی» نماینده ولایت قندهار در نشست عمومی پارلمان افغانستان گفت که روزانه 100 نفر از نظامیان افغان کشته می‌شوند، وزارت دفاع و وزارت کشور افغانستان به کشتارگاه نیروهای امنیتی تبدیل شده‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش «یاش»، «علی اکبر قاسمی» نماینده ولایت «غزنی» نیز با ابراز نگرانی از افزایش نامنی در این ولایت اظهارداشت که شمار تلفات نیروهای امنیتی در غزنی بیشتر از دیگر ولایت‌های افغانستان است.

گفتنی است که نمایندگان پارلمان افغانستان بدلیل وخامت اوضاع امنیتی این کشور، «معصوم استانکزی» رئیس امنیت ملی، «طارق شاه بهرامی» وزیر دفاع و «ویس احمد برمک» وزیر کشور افغانستان را برای پاسخگویی در این باره به پارلمان فراخوانده بود اما این مسئولان در نشست روز گذشته پارلمان حاضر نشدند.

چندی پیش نیز سخنگوی وزارت کشور افغانستان گفته بود که حملات طالبان در سال جاری در مقایسه با سال‌های گذشته افزایش یافته و این تشدید تلفات نیروهای امنیتی را در پی داشته است.

وی افزود: در حال حاضر بطور میانگین روزانه 50 نفر از نیروهای امنیتی افغان کشته و یا زخمی می‌شوند.

انتهای پیام/.

ما را در فیسبوک، توییتر و تلگرام دنبال کنید.

R36461/P36446/S8,87,1413/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۸۶۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه‌های ایران اجازه ورود نیروهای امنیتی به دانشگاه را نمی‌دهد

دریافت 40 MB کد خبر 6091791

دیگر خبرها

  • تکذیب مسدود شدن گذرگاه های فراه و نیمروز
  • راه درازی تا فعلیت رساندن کامل ظرفیت‌های تجاری ایران و افغانستان داریم
  • تاکید طالبان بر توسعه ارتباط افغانستان و منطقه
  • اشغال‌گران از سیاست مداخله در افغانستان و منطقه دست برنمی‌دارند
  • دستگیری اعضای یک باند وابسته به داعش در ترکیه
  • آغاز طرح انسداد مرز‌های شرقی کشور
  • طرح انسداد مرزهای شرقی کشور آغاز شد
  • روسیه: ۹۱۵ نیروی ارتش اوکراین کشته شدند
  • دانشگاه‌های ایران اجازه ورود نیروهای امنیتی به دانشگاه را نمی‌دهد
  • هشدار وقوع سیلاب در افغانستان