Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله سامری شامگاه گذشته در نشستی که با حضور سعید نمکی معاون سازمان برنامه و بودجه در فرمانداری خرمشهر برگزار شد، اظهار کرد: برای بحث اعتبارات خرمشهر در سال ۹۴ ردیف مستقلی برای توسعه عمرانی این شهر تعریف شد  که این مبلغ در سال ۹۴ و ۹۵ تعلق نگرفت و در سال ۹۶ مصوب شده حدود ۲۵ درصد از نیم مبلغ تعریف شده که ۵۰ میلیارد تومان بوده است تخصیص یافت که حدود ۱۰ درصد آن هم به صورت اوراق زمان دار سه تا چهار ساله بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هیچ پیمانکاری با اوراق سه و چهار ساله حاضر به اجرای پروژه نیست و مشکل عمران خرمشهر با این اوراق طولانی مدت رفع نمی شود و با تعبیری ساده تر می توان گفت خرمشهر با اوراق خزانه سه و چهار ساله ساخته نمی شود.

نماینده مردم خرمشهر در ادامه به مشکلات آموزشی به عنوان دیگر چالش خرمشهر پرداخت و بحران کمبود معلم  در خرمشهر طی آینده نزدیک را پیش بینی کرد و گفت: در چند ماه آینده خرمشهر با بحران کمبود معلم مواجه می شود و به خصوص در زمینه معلمان حق التدریسی با چالش جدی مواجه خواهد بود.

کمبود فضاهای آموزشی مناسب دیگر مشکلی آموزش و پروش خرمشهر بود که نماینده مردم خرمشهر به آن اشاره کرد و از فرسوده بودن مدارس به خصوص مدارس حاشیه شهر خرمشهر به عنوان دیگر مشکل نیازمند پیگیری یاد کرد.

سامری، همچنین خواستار توجه به زیرساخت های ورزشی شد و بیان کرد: خرمشهر در عرصه ورزش ظرفیتی عالی دارد و پتانسیل جوانان خرمشهر در ورزش بالاست اما زیرساخت های ورزشی مطلوب در این شهر ساخته نشده است.

کد خبر 4353400

منبع: مهر

کلیدواژه: آموزش و پرورش خوزستان شهرستان خرمشهر بوشهر خبرگزاری مهر کرمانشاه گرگان شهرکرد مشهد دهه کرامت شیراز یاسوج مجلس شورای اسلامی خرم آباد سانحه تصادف بیرجند حجاب و عفاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۸۶۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خزانه گیری برنج در کلات آغاز شد

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛  بخشدار هزار مسجد کلات گفت: با آغاز خزانه گیری برنج فصل تولید و کشت برنج دراین بخش وارد مرحله جدیدی شده است.

جواد دولتخواه افزود: خزانه نزد شالی کاران از اهمیت خاصی برخوردار بوده و به طور معمول در هر ۱۰۰ متر مربع خزانه در شرایط مناسب از نظر آب، نور و فضا حداکثر ۳۰ کیلوگرم بذر نگهداری می شود.

وی ادامه داد: بذرهای داخل خزانه بعد از گذشت دو تا سه هفته برای نشا آماده می شوند.

دولتخواه اظهارکرد: جمعیت این بخش هشت هزار نفر بوده که چهار هزار نفر از این تعداد در شهر لاین و بقیه در ۱۳ روستای سکونت دارند و شغل همه آنها کشاورزی و تولید برنج است.

 رقم  دم سیاه معروف ترین رقم محصول تولیدی این خطه است.

دیگر خبرها

  • گسترش مشکلات مدیریت پسماند در استان چهار محال و بختیاری
  • ربودن کودک چهار ساله با خودرو مادرش
  • خزانه گیری برنج در کلات آغاز شد
  • آمریکا دو شرکت و چهار فرد ایرانی را تحریم کرد
  • بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه مقصران اصلی کمبود دارو در کشور
  • اخذ نوبت سنجش سلامت دانش آموزان اتباع امکانپذیر نشده است
  • رادیو هشتاد و چهار ساله شد
  • کودک چهار ساله در خرسان غرق شد/عملیات جستجو ادامه دارد
  • ادامه تلاش برای یافتن کودک چهار ساله غرق شده در رود خرسان
  • رادیو هشتاد و چهار ساله شد