Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-26@13:59:04 GMT

یک طلا، 3 نقره و 4 برنز حاصل تلاش دانشجویان ایرانی

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۸۶۸۸۶

به گزارش وانانیوز، 

 به نقل از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی، چهارمین روز از رقابت‌های کاراته دانشجویان با کسب 8 مدال یک مدال  طلا، 3نقره و 4 برنز در ژاپن در حال پیگیری است.

بنا براین گزارش در رقابتهای کومیته مردان در وزن به اضافه 84 کیلو گرم صالح اباذری با نتیجه 4 بر یک مقابل نماینده کشور میزبان ژاپن به پیروزی رسید و صاحب گردن آویز طلا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در وزن منهای 60 کیلو گرم علی مسکینی با حریف خود از کشور ایتالیا 3 بر 3 مساوی شد و با امتیاز فنی برنده مسابقه شد و صاحب گردن آویز برنز شد.

در وزن منهای 67 کیلو گرم مهدی رحیمی نژاد با امتیاز 9 بر صفر نماینده استرالیا را شکست داد و به مدال برنز رسید.

در مسابقات کومیته زنان در وزن منهای 61 کیلو گرم ملیکا احدی با نتیجه صفر برصفر و با امتیاز فنی مقابل نماینده کشور میزبان بازنده اعلام شد و صاحب مدال نقره شد.

در وزن منهای 55 کیلوگرم آویشن باقری 2 بر صفر نتیجه را به حریف خود از کشور ژاپن واگذار کرد و مدال نقره گرفت.

در وزن منهای 50 کیلوگرم فائزه چیذری در دریدار رده بندی حریف خودش را از کشور جمهوری چک با نتیجه 7 بر صفر شکست داد و صاحب مدال برنز شد.

در وزن منهای 68 کیلوگرم بهنوش نجفی حریف هنگ کنگ خودش را با امتیاز فنی از پیش رو برداشت و به مدال برنز رسید.

در مسابقات کاتا انفرادی ابوالفضل شهرجردی برای کسب مدال طلا مقابل نماینده کشور میزبان قرار گرفت و با نتیجه 5 بر صفر نتیجه را واگذار کرد و  به مدال نقره رسید.

همچنین رقابتهای کومیته تیمی و کاتا تیمی هم تا ساعاتی دیگر برگزار می شود.

انتهای پیام/س

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۸۶۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ مدال با ارزش نقره و برنز، رهاورد اسکواش‌بازان کشورمان از مسابقات قطر جونیور

به گزارش جام جم آنلاین، در روز پایانی مسابقات بین‌المللی اسکواش قطر جونیور نمایندگان ایران در رده‌های سنی مختلف به مصاف رقبای خود رفتند و موفق به کسب ۲ مدال باارزش نقره و برنز شدند.

در فینال کمتر از ۱۹ سال محمد چنگانیان با شکست مقابل حریف کویتی خود به مدال نقره دست پیدا کرد. در دیگر بازی امروز در رده سنی کمتر از ۱۳ سال، امیر رضا الوانساز برای کسب مدال برنز رو در روی محمد مأمون‌خان پاکستانی قرار گرفت و حریف قدرتمند خود را مغلوب کرد و صاحب مدال برنز شد.

باربد چاوشی نیز در رده سنی کمتر از ۱۷ سال برای کسب مقام سومی این رقابت‌ها نتیجه را به عبدالله علی از کشور کویت واگذار کرد و چهارم شد. همچنین در رده سنی ۱۹ سال، سیدمبین سیدان برای کسب عنوان سومی به مصاف عبدالرحمان المغربی از کشور کویت رفت و او نیز با بدشانسی در جایگاه چهارم قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • ۲ مدال با ارزش نقره و برنز، رهاورد اسکواش‌بازان کشورمان از مسابقات قطر جونیور
  • 2 مدال نقره و برنز، حاصل تلاش اسکواش‌بازان کشورمان
  • ۲ مدال نقره و برنز، حاصل تلاش اسکواش‌بازان کشورمان
  • ۲ مدال باارزش نقره و برنز از مسابقات قطرجونیور
  • پایان کار نمایندگان ایران در قطر جونیور با کسب دو مدال نقره و برنز
  • ایران مقتدرانه قهرمان شد/ درخشش ووشوکاران ایرانی با کسب ۲۰ مدال رنگارنگ
  • ایران مقتدرانه قهرمان شد/ درخشش ووشوکاران ایران با کسب ۲۰ مدال رنگارنگ
  • قهرمانی ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • ۶ طلا، ۱ نقره و ۳ برنز ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • کولاک ووشوکاران در چین با ۶ طلا، یک نقره و ۳ برنز