Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعی از آموزشیاران نهضت سوادآموزی با تجمع مقابل مجلس خواستار تعیین تکلیف وضعیت استخدامی خود شدند.

 

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان، جمعی از آموزشیاران نهضت سوادآموزی صبح امروز یکشنبه 31 تیر با تجمع مقابل مجلس شورای اسلامی خواستار تعیین تکلیف وضعیت استخدامی خود شدند.

 

تجمع کنندگان به تبعیض موجود بین خود با معلمان پیش دبستانی، خرید خدمتی و حق التدریسی اعتراض داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همچنین آنها نسبت به طرح کمیسیون آموزش در رابطه با برگزاری آزمون جذب برای معلمان پیش دبستانی، خرید خدمتی و حق التدریسی انتقاد داشتند.  

 

 

پایان پیام/33

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت دولت مجلس امام رضا ع مساجد اعزام حجاج فلسطین آمریکا مهدویت روزنامه تجمع مقابل مجلس استخدام نهضت سوادآموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۸۷۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف پساب تصفیه خانه یزد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، جلال علمدار در این نشست که با حضور مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان و نماینده یزد، اشکذر و زارچ در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، گفت: در حال حاضر در حدود ۳۱ درصد از مجموعه شهری یزد (شهر‌های یزد و حمیدیا) تحت پوشش شبکه فاضلاب شهری قرار دارد و شرکت آب و فاضلاب به صورت میانگین در هر روز ۲۹ هزار و ۷۰۰ مترمکعب در شبانه روز فاضلاب را جمع آوری و تصفیه می‌کند. 
 جوکار نماینده یزد، اشکذر و زارچ در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با تأکید بر لزوم انتقال این پساب به شرکت‌های تخصیص یافته (معدنی، صنعتی، فضای سبز یا دولتی)، گفت: ۲۵۰ لیتر بر ثانیه از این پساب تخصیص یافته که بخشی از آن انتقال داده می‌شود و مقرر شد پیگیری‌های لازم از سوی شرکت آب منطقه‌ای یزد به منظور انتقال کامل پساب تخصیص یافته انجام و قسمتی از پساب نیز برای تعادل بخشی به سفره‌های آب زیرزمینی شهر یزد استفاده شود.

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف پساب تصفیه خانه یزد
  • آزادی زندانی پس از تحمل ۱۵ سال حبس
  • یک زندانی در استان تهران پس از ۱۵ سال حبس آزاد شد
  • درخواست الجزایر از شورای امنیت درباره گورهای جمعی غزه
  • مشکلات معلمان خرید خدمت آموزشی مناطق محروم
  • درخواست الجزایر برای نشست شورای امنیت درباره گورهای جمعی غزه
  • درخواست الجزایر برای برگزاری جلسه شورای امنیت سازمان ملل
  • درخواست الجزایربرای برگزاری جلسه شورای امنیت سازمان ملل
  • تعیین تکلیف شدن عملیات ساخت و ساز اردوگاه شهید چمران در سامان
  • تعیین تکلیف پساب یزد