Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سخنگوي اشرف‌غني، رئيس جمهوري افغانستان اعلام کرد تشريفات ويژه‌اي براي بازگشت ژنرال دوستم برگزار مي‌شود، اما نهادهاي قضايي افغانستان پرونده وي را همچنان بررسي خواهند کرد.
به گزارش پارس‌تودي؛ رايزني‌هاي اخير «سرور دانش» معاون دوم اشرف‌غني با ژنرال دوستم در ترکيه به نتيجه رسيده و ارگ رياست جمهوري بازگشت دوستم به کابل را تائيد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«هارون چخانسوري» haroon chakhansuri سخنگوي ارگ رياست جمهوري افغانستان گفت امروز ژنرال دوستم وارد کابل مي‌شود.
وي افزود: ارگ رياست جمهوري افغانستان مراسم ويژه‌اي را براي بازگشت معاون اول اشرف غني به اين کشور تدارک ديده است.
چخانسوري اظهار داشت: ژنرال دوستم پس از بازگشت به عنوان معاون اول رياست جمهوري به کارش ادامه مي‌دهد اما روند رسيدگي به پرونده ژنرال دوستم متوقف نخواهد شد.
ژنرال دوستم سال گذشته به دليل تنش با اشرف غني و اتهام بدرفتاري با «احمدايشچي» والي سابق جوزجان از سوي دولت افغانستان به صورت غيررسمي به ترکيه تبعيد شد.
پيش ازاين هم سفير انگليس در کابل در اظهاراتي مداخله‌جويانه مدعي شد جنگ و ناامني جزئي از زندگي مردم افغانستان شده و برقراري صلح و تامين امنيت در اين کشور کارسخت و بسيار مشکلي است.
اين درحالي است که انگليس درکنار ساير نظاميان خارجي به فرماندهي آمريکا عامل اصلي تشديد جنگ، ناامني و کشتار مردم افغانستان است.
135/120

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۸۷۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج دغدغه بزرگ برای انتخابات ریاست جمهوری

به گزارش جماران، تارنمای «هیل» در گزارشی جنگ غزه را در میان پنج دغدغه اصلی ستاد انتخاباتی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری پیش‌رو برشمرد. تارنمای این رسانه آمریکایی، پنج دغدغه عمده دموکرات‌ها را رابرت کندی، تورم، جنگ غزه، رأی‌دهندگان جوان و ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ برشمرده است.

 

حجم ویدیو: 22.38M | مدت زمان ویدیو: 00:01:00 دانلود ویدیو

دیگر خبرها

  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • استقبال دروازه‌بان‌های پرسپولیس از بازگشت بیرو
  • استقبال لاپید از استعفای ژنرال ارشد ارتش رژیم صهیونیستی
  • دفاع بازرس جبهه پایداری از ریاست 4 ساله قالیباف بر مجلس /رئیس مجلس را متهم به تک روی می کنند / اعضای هیات رئیسه با تعارف کار می کردند
  • پنج دغدغه بزرگ برای انتخابات ریاست جمهوری
  • پیگیری برای اجرای طرح طبخ نان با آرد کامل
  • بازگشت به‌کار ۱۶۰ کارگر ‌کارخانه فروآلیاژ در ازنا
  • بازگشت تحریم‌های نفتی آمریکا علیه صنعت نفت ونزوئلا
  • هشدار سیلاب در ولایات افغانستان
  • توزیع بیش از ۸۷ هزار تذکره در بادغیس