Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت تأکید کرد که با دایی رفیق است و میان این دو نفر کری وجود ندارد. ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸ ورزشی فوتبال ایران نظرات

خداداد عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد وضعیت تیم سپیدرود گفت: خدا را شکر که وضعیت تیم بهتر شد و دادگاه هم رأی به مالکیت آقای نوین داد. بچه‌ها واقعاً در این مدت استرس داشتند و نتوانستیم خوب تمرین کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌دانیم که کار سختی در لیگ برتر داریم، ولی تلاش می‌کنیم تا تیمی شایسته را به مسابقات بفرستیم. می‌دانیم که هواداران سپیدرود هم نگران هستند، ولی امیدوارم با نتایجی که می‌گیریم آنها را خوشحال کنیم.

وی در رابطه با اینکه آیا سپیدرود باز هم بازیکن جدید جذب خواهد کرد یا خیر، اظهار داشت: متأسفانه ما کار را دیر شروع کردیم و نسبت به خیلی از تیم‌ها عقب هستیم. الان هم بازیکن خوب خیلی کم است، ولی ما چهار جای خالی داریم که باید بازیکنان باکیفیت جذب کنیم. الان هم یک بازیکن آلمانی در تمرینات ما حضور دارد که از آمادگی کامل دور است و اضافه وزن دارد. باید او را ببینیم و در نهایت در مورد جذبش تصمیم بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت ضمن سخت توصیف کردن بازی با سایپا در هفته اول لیگ برتر تصریح کرد: سایپا تیمی است که خیلی زود تمریناتش را شروع کرد و جزو تیم‌های آماده لیگ خواهد بود. ما قطعاً بازی سختی خواهیم داشت و این در حالی است که در دو هفته اخیر شرایط خاصی داشتیم.

وی با اشاره به تقابلش با علی دایی و اینکه آیا میان آنها کری وجود دارد یا خیر، عنوان کرد: من و دایی با هم رفیق هستیم و کری نداریم. ما سال‌ها کنار هم بازی کردیم و رابطه خوبی با هم داریم.

انتهای پیام/

R1015203/P1015145/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط سپیدرود رشت خداداد عزیزی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سپیدرود رشت خداداد عزیزی سپیدرود رشت خداداد عزیزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۸۷۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| ژست جدید رونالدو در تمرین تیم ملی

آفتاب‌‌نیوز :

تیم ملی پرتغال امشب از ساعت ۲۳:۱۵ به وقت ایران قرار است که در یک بازی دوستانه با تیم ملی اسلوونی روبرو شود و باید دید که در این بازی اوضاع برای پرتغالی‌ها به چه شکل پیش می‌رود.

کریستیانو رونالدو در این بازی حضور خواهد داشت. رونالدو در بازی دوستانه پرتغال مقابل تیم ملی سوئد غایب بود، اما اکنون در این بازی حضور پیدا می‌کند.

کریستیانو رونالدو با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام در کنار تیم برنده تمرینات پرتغال نوشت:" خانواده " در حقیقت کریستیانو رونالدو به تیم ملی پرتغال به عنوان یک خانواده نگاه می‌کند. رونالدو در این تصویر ژستی خاص به خود گرفته است.

دیگر خبرها

  • راز بزرگ آقای گل پرسپولیس و علی دایی | یک پرسپولیسی آقای گل را بیرون کرد
  • علی دایی و راز بزرگ آقای گل پرسپولیس
  • بی‌استرس‌ترین مربی ایران با پاچه‌های بالا! (عکس)
  • ماجرای اخراج دایی و حضور احمدی‌نژاد در رختکن تیم ملی
  • سهیل حق شناس سرمربی و علی بهارمست مدیر فنی سپیدرود شدند
  • مساجد و حسینیه‌ها پایگاه اصلی شروع راهپیمایی امسال روز قدس در یزد
  • اقبالی: مقابل تیم درجه هفتم آسیا نتوانستیم بازیسازی کنیم
  • قلعه نویی: زمین چمن مصنوعی نقطه تاریک بازی بود / مچ پای بازیکنانم خون آلود شد
  • قایدی: نتوانستیم کیفیت واقعی‌مان را نشان دهیم
  • عکس| ژست جدید رونالدو در تمرین تیم ملی