Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات کاراته استان مرکزی گفت: کاراته کاراستان مرکزی با غلبه بر حریفان خود موفق شد، مدال طلای مسابقات دانشجویان جهان را کسب کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جمشید زند رئیس هیات کاراته استان مرکزی در گفتگو با دیار آفتاب؛ گفت: صالح ابازی کاراته کارشایسته استان مرکزی با غلبه بر حریفان خود موفق شد، مدال طلای مسابقات دانشجویان جهان را کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زند اظهار کرد: ابازی برای کسب مدال طلای دانشجویان جهان موفق شد در فینال وزن ۸۴+ کیلوگرم، ۴ بر یک آندو دایکی از ژاپن نفر سوم امیدهای آسیا در سال ۲۰۱۸ را شکست دهد و به مدال طلا برسد.

وی ادامه داد: کاراته کاراستان مرکزی پیش از رسیدن به فینال حریفانی از لهستان، فرانسه و مجارستان را مغلوب کرده بود.

یازدهمین دوره رقابتهای کاراته دانشجویان جهان با حضور ۳۲۹ کاراته کا از ۳۳ کشور در شهر کوبه ژاپن برگزار شد.

هفت هزار نفر در استان مرکزی به صورت ساماندهی شده زیر نظر هیات کاراته این استان فعالیت می کنند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۸۷۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد

به دعوت فدراسیون کاراته آسیا سجاد گنج زاده برای تدریس در اولین دوره کمپ تمرینی آسیا عازم شهر ووهان کشور چین می‌شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، اولین کمپ تمرینی کاراته آسیا در شرایطی طی روزهای 21 تا 23 مرداد ماه در شهر ووهان کشور چین برگزار می شود که به دعوت اتحادیه آسیا؛ سجاد گنج زاده قهرمان طلایی کاراته کشورمان در المپیک توکیو  مدرس کومیته این کمپ را بر عهده خواهد داشت.

 گنج زاده در این کمپ به همراه گانگ لی از کشور میزبان در بخش کومیته و برادران موسوی از کویت  و گریس از فیلیین در بخش کاتا مدرسین این کمپ خواهند بود.

سجاده گنج‌زاده مدال طلای المپیک توکیو، دو مدال طلای بازی‌های آسیایی، یک طلا، دو نقره و یک برنز جهان و یک مدال طلا، دو نقره و دو برنز آسیا را در کارنامه خود دارد.

نفرات دعوت شده به مرحله دوم انتخابی تیم ملی کاراته مشخص شدند

 

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • این زن اصلا مدال نداشته که به علی دایی تقدیم کند!
  • ۲ مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • جنجال عجیب پیرامون مدال اهدایی به علی دایی!
  • دعوت ۴ کاراته کای کهنوجی به اردوی تیم ملی
  • واکنش سخنگوی دولت به رکوردشکنی دونده زن ایرانی در آسیا
  • جام جهانی پاارتیراندازی| مدال طلای تپانچه بادی به نسرین شاهی رسید/ جوانمردی سوم شد
  • کسب ۵ مدال طلا نشانه موفقیت ووشو است/ آمریکا حق ما را ضایع کرد