Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@01:08:10 GMT

محاکمه افسر پلیس به اتهام قتل عمد

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۸۷۹۴۵

افسر پلیس که در جریان طرح دستگیری سوداگران مرگ وخرده فروشان مواد مخدر به پسر 16ساله‌ای شلیک کرده بود صبح دیروز به اتهام قتل عمد در شعبه دوم دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.

به‌گزارش ایران، رسیدگی به این پرونده ازسال 95 به‌دنبال اجرای طرح برخورد با خرده فروشان موادمخدر در یک پارک جنگلی در پایتخت شروع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مأموران پلیس که در اجرای این طرح به‌دنبال دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر بودند ناگهان با شلیک گلوله یک نوجوان 16 ساله را هدف قرار دادند که با وجود تلاش‌های کادر پزشکی، وحید به کام مرگ فرو رفت.

با شکایت پدرو مادر مقتول از افسر پلیس صبح دیروز این متهم در حالی که با قرار وثیقه آزاد بود در شعبه دوم دادگاه کیفری به ریاست قاضی محسن زالی وبا حضور یک مستشار پای میز محاکمه ایستاد.در آغاز جلسه پدر و مادر مقتول در جایگاه ایستادند وخواستار قصاص قاتل پسرشان شدند. پدر وحید ادعا کرد پسرم از شهرستان به تهران آمده بود تا کاری پیدا کند اما خبر مرگش را برای ما آوردند او هیچ ارتباطی با قاچاقچیان مواد مخدر نداشته است.

سپس متهم پای میز محاکمه ایستاد و در حالی که اتهام قتل عمد را قبول نداشت گفت: من در تعقیب خرده فروشان مواد مخدر بودم و با شلیک هوایی قصد توقف آنها را داشتم، نمی دانم چطور شد که یکی از گلوله‌ها به پسر نوجوان اصابت کرد. با انکار متهم، قضات برای صدور حکم وارد شور شدند.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۸۷۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳ تن مواد مخدر در یک ماه گذشته +فیلم

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا، در یک ماه گذشته دست به کار بزرگی زده و ضمن کشف بیش از ۳ هزار تن مواد مخدر (در انواع مختلف صنعتی و سنتی) بیش از ۳ هزار قاچاقچی و خرده فروش را نیز دستگیر کرده است.  

صبح امروز نمایشگاهی از این کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر در آگاهی شاپور برای اهالی رسانه برگزار شد، نمایشگاهی که در آن انواع مواد مخدر، خودرو‌های توقیفی قاچاقچیان، ادوات مصرف مواد و همینطور سلاح گرم کشف شده از قاچاقچیان در معرض دوربین رسانه‌ها قرار داشت.  

گزارش تصویری آنا (عکس) از این نمایشگاه را اینجا ببینید. گزارش ویدئویی آنا را نیز در ادامه تماشا کنید.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستگیری زنی که با موتور موادفروشی می‌کرد
  • مدل جدید تریاک‌فروشی در شمال تهران توسط یک زن
  • دستگیری زنی که با موتورسیکلت تریاک پخش می‌کرد
  • زن موادفروش دستگیر شد / پخش تریاک با موتور
  • دستگیری قاچاقچی مسلح در جنوب تهران
  • نمایشگاه کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر
  • ترامپ بار دیگر دادگاهی شد
  • (تصاویر) نمایشگاه کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب
  • کشف ۳ تن مواد مخدر در یک ماه گذشته +فیلم
  • کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران