Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- آيين تکريم و معارفه مديرکل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان لرستان عصر روز شنبه 30 تير ماه با حضور معاون توسعه مديريت و منابع بنياد شهيد و امور ايثارگران برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري آريا، سيد منصور ميرمرادي در اين مراسم با بيان اينکه با صبر و ايثار مي‌توان از مشکلات عبور کرد گفت: امنيت و آسايش امروز با ايثار شهدا و ايثارگران حاصل شده است و ما مديون شهدا هستيم اما اين مسئله نبايد تنها با زبان بيان شود و اداي اين دين بزرگ تنها با عمل به وصيت اين بزرگان و خدمت‌رساني صادقانه ممکن خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون توسعه مديريت و منابع بنياد افزود: امروز مجموعه‌اي از فرزندان شهدا و ايثارگران از تحصيل کرده‌ها و نخبگان علمي جامعه هستند از اين رو بايد نسبت به استفاده حداکثري از اين ظرفيت ارزشمند تمام تلاش خود را بکار گيريم.
وي با اشاره به ايثارگري‌هاي مردم استان لرستان اظهار داشت: آمار شهدا، جانبازان و ايثارگران لرستاني نشان مي‌دهد که مردم اين استان چقدر براي حفظ نظام مقدس جمهوري اسلامي تلاش کرده‌اند و استان‌هايي مانند لرستان در زمان جنگ تحميلي بيشتر از ديگر مناطق کشور درگير مشکلات بودند چراکه هم در دفاع از کشور نقش‌آفريني مي‌کردند و هم به دليل همجواري با استان‌هاي مرزي ميزبان ديگر رزمندگان از ساير نقاط کشور بودند لذا رسيدگي به مشکلات خانواده‌هاي اين عزيزان از مهمترين وظايف بنياد است.
حبيب الله خجسته پور، معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار لرستان نيز در اين آيين گفت: به طور قطع امروز در جبهه استکبار دشمنان فراواني داريم اما آن چيزي که ما را مصون مي‌دارد ترويج روحيه ايثار و شهادت است و بنياد شهيد و امور ايثارگران قبل از اينکه نهادي حمايتي خدماتي باشد، فرهنگي است و حتي زماني که کار خدماتي و حمايتي مي‌کند آن هم با رويکرد فرهنگي است.
وي يکي از رموز ماندگاري و پايداري نظام اسلامي را حفظ روحيه شهادت دانست و اظهار داشت: اگر بنياد شهيد و امور ايثارگران بتواند به همين صورت فلسفه شهادت را بيش از پيش در جامعه ترويج دهد در واقع توانسته يک کار بزرگ فرهنگي فرابخشي انجام دهد.
در اين آيين حکم حجت الاسلام والمسلمين شهيدي نماينده ولي فقيه، معاون رييس جمهور و رييس بنياد شهيد و امور ايثارگران به «سيد حسين نازاريان» به عنوان مدير کل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان لرستان اعطا شد و از زحمات محمود زرين جويي سرپرست سابق بنياد استان تقدير شد.

ديدار با نماينده ولي فقيه در استان لرستان
معاون توسعه مديريت و منابع بنياد شهيد و امور ايثارگران در سفر به استان لرستان با آيت‌الله سيد احمد ميرعمادي نماينده ولي‌فقيه در اين استان ديدار و گفت‌وگو کرد.
سيد منصور ميرمرادي در اين ديدار ضمن  تشکر از حمايت‌هاي خوب نماينده ولي‌فقيه در استان لرستان از ايثارگران گفت: همه ماتحت امر ولايت  هستيم و حمايت‌هايي که نماينده ولي‌فقيه در لرستان داشته است سبب شده بنياد شهيد و امور ايثارگران در اين استان بتواند وظايف خود را به‌درستي انجام دهد.
نماينده ولي‌فقيه در استان لرستان نيز در اين ديدار با تشکر از زحمات و خدمات سرپرست بنياد استان لرستان گفت: به اعتقاد من بنياد شهيد و امور ايثارگران يک اداره نيست بلکه محل مقدسي براي رشد معنوي انسان است و کسي که در بنياد براي رشد معنوي خود تلاش مي‌کند برنده است چراکه حساب بنياد شهيد و امور ايثارگران با ساير سازمان‌ها متفاوت است.
آيت‌الله سيد احمد ميرعمادي در تجليل از مقام ايثارگران گفت: مراجعه‌کنندگان بنياد شهيد و امور ايثارگران مجموعه‌اي از پاک‌ترين انسان‌ها هستند، کسي که به اسم او خدمت مي‌کنيم نيز انسان برتر است و به تعبير پيامبر اکرم (ص) شهدا در قله رفيع نيکي‌ها قرار دارند.
نماينده ولي‌فقيه در استان لرستان با اشاره به اينکه شهدا رفته‌اند و مقام رفيعي دارند تصريح کرد: انتظار از بنياد زنده نگه‌داشتن نام و ياد شهدا  است و کاري که حجت‌الاسلام والمسلمين شهيدي رييس بنياد شهيد و امور ايثارگران تاکنون انجام دادند کمتر اتفاق افتاده است. مقام معظم رهبري از اقدامات رييس بنياد شهيد و امور ايثارگران اظهار رضايت و تشکر کردند و انتظار اين است که اين اقدامات الگو قرار بگيرد و بنياد شهيد و امور ايثارگران زنده و بر سر زبان‌ها باشد.

اداي احترام به مقام والاي شهداي استان لرستان
معاون توسعه مديريت و منابع بنياد شهيد و امور ايثارگران در بدو ورود به استان لرستان در گلزار شهداي خرم‌آباد حضور يافت و به شهداي اين استان اداي احترام کرد.
سيد منصور ميرمرادي با بيان اينکه استان لرستان سرشار از معنويت است گفت: آمار شهدا، جانبازان و آزادگان سرافراز نشان‌دهنده عرق ملي، اعتقاد ديني، مذهبي و انقلابي مردم اين استان به‌ويژه شهرستان خرم‌آباد است که آمار وسيعي از رزمندگان دارد و ميزبان رزمندگاني بوده که در دوران دفاع مقدس هرروز در طول اين مسير راهي جبهه و جنگ مي‌شدند و مردم خوب و فهيم اين استان علاوه بر اينکه شهداي بزرگي را تقديم کرده‌اند پشتيباني و حمايت‌هاي مادي و معنوي از دفاع مقدس به عهده داشتند.
معاون توسعه مديريت و منابع بنياد با اشاره به ويژگي‌هاي منحصر به فرد مردم استان لرستان در خدمت به رزمندگان اسلام گفت: بنياد با توجه به سياست‌گذاري‌هاي انجام شده به ايثارگران همه نقاط سراسر کشور توجه دارد و در استان لرستان نيز گام‌هاي خوبي در ترويج فرهنگ ايثار و شهادت و خدمت به جامعه ايثارگري برداشته شده است.
ميرمرادي با بيان اينکه موضوع اشتغال از مهترين مشکلات کشور است گفت: در حوزه اشتغال به‌ويژه براي فرزندان معظم شهدا و جانبازان بايد گام‌هاي بيشتري برداشته شود و انتظار مي‌رود همه مسئولان در سطح استان همکاري و هماهنگي لازم را با مديرکل جديد بنياد استان  داشته باشند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تکريم معارفه لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۸۷۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانۀ ایثار در لرستان افتتاح می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: خانۀ ایثار در این استان آماده افتتاح است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام هبت‌الله هاشمی، ظهر امروز، در دیدار با استاندار لرستان، بیان کرد: ایثارگران همچنان در مکتب ولایت همیشه در میدان هستند.

او با اشاره به‌ اینکه ایثارگران لرستان نجیب‌ترین و درعین حال شجاع‌ترین هستند، افزود: جامعه ایثارگر، شهدای والامقام، خانواده معظم شهدا و جانبازان و آزادگان هر کدام الگو هستند.

دستور استاندار لرستان برای آغاز روند تکمیل هتل صخره‌ای+فیلم

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با بیان اینکه جامعه ایثارگر نیازمند حمایت هستند، عنوان کرد: انتظار می‌رود بحث مسکن، اشتغال، تشکل‌ها،  مدارس و مشکلات فرزندان جامعه ایثارگر به‌صورت ویژه بررسی شود.

هاشمی با بیان اینکه مجتمع توانبخشی ایثار سال 96 افتتاح شده‌است،  اما تعطیل شده بود، تأکید کرد: این مجتمع از امکانات لازم برخوردار نبود و با همت ایثارگران مجتمع توانبخشی ایثار خرم‌آباد راه‌اندازی شد و امروز از امکانات لازم برخوردار است.

او خاطرنشان کرد: خانه ایثار در لرستان آماده افتتاح و مراکز درمانی آماده واگذاری است و هتلینگ این مجتمع در حد 90 درصد به بالا آماده بهره‌برداری است.

انتهای پیام/ 645

دیگر خبرها

  • خانۀ ایثار در لرستان افتتاح می‌شود
  • برخورد بدون اغماض با ترک فعل‌ها درباره خدمات‌دهی سلامت به والدین شهدا
  • دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهدا در قائم شهر
  • برخورد با ترک فعل‌ها درباره خدمات دهی سلامت به والدین شهدا
  • مستمری والدین شهدا افزایش یافت + جزییات
  • مستمری والدین شهدا افزایش یافت
  • نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان روز کار و کارگر را تبریک گفتند
  • به زودی دغدغه خانواده شهدا هرمز با احداث گلزار شهدا رفع خواهد شد
  • آئین تکریم مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید بانک سینا برگزار شد
  • در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود