Web Analytics Made Easy - Statcounter

استقلالی‌ها موافق بازگشت سه بازیکن پا به سن گذاشته و بدون تیم مانده به این تیم نیستند.

به گزارش ایران آنلاین به نقل ز نامه نیوز، در محافل ورزشی شایعه شده که ممکن است برخی ستاره های سابق دوباره به استقلال برگردند تا با لباس این تیم از میادین خداحافظی کنند.

مجتبی جباری گزینه بازگشت به جمع آبی ها در صورت منتفی شدن تمدید قرارداد جباروف است آن هم در حالی که اخیرا خداحافظی اش از فوتبال را اعلام کرد اما گفته می شود به خاطر رفتن تیم افتخاری و توفیقی بدش نمی آید دوباره به استقلال برگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیرحسین صادقی که با پیکان به مشکل خورده و جدا شده فعلا تیم ندارد و شخصا مذاکراتی با شفر داشته تا یک فصل در استقلال بازی کند و با پیراهن این تیم کفش هایش را بیاوزد. او ممکن است جایگزین مجید حسینی شود.

بحث آندو تیموریان و حضورش در استقلال نیز مطرح شده تا جانشین ابراهیمی شود هر چند که استقلال علی کریمی را جذب کرده با این حال ممکن است آندو هم برگردد.

البته یکی از دلایلی که باعث شده شاهد بازگشت این نفرات باشیم مطالبات آنها از استقلال است که می تواند برای باشگاه دردسرساز شود!

با این حال استقلالی ها در فضای مجازی به این خبر واکنش تندی نشان داده اند و معتقدند استقلال با این نفرات پا به سن گذاشته نتایج بدی خواهد گرفت و معتقدند جوانگرایی که فصل گذشته نتایج خوبی برای این تیم به همراه داشت باید ادامه پیدا کند.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۸۸۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

23 سال زندان برای قاتل برادر ستاره سابق پی‌اس‌جی

به گزارش "ورزش سه"، کریستوفر اوریه در تاریخ 13 جولای 2020 مقابل کلوبی شبانه توسط کووی کدویور کشته شد و قاتل یک روز بعد پس از این اتفاق با پای خودش به مقر پلیس رفت و خودش را به عنوان قاتل معرفی کرد و بازداشت شد.

این جوان که در زمان وقوع حادثه 26 سال داشت و برادر اوریه بود که ستاره سابق پاری سن ژرمن و تاتنهام است و در حال حاضر در باشگاه گالاتاسرای توپ می‌زند به ضرب گلوله کشته شد اما گفته شده است که اسلحه‌ای که با آن به قتل رسید هرگز پیدا نشد.

گفته شده است که قاتل به این موضوع اعتراف کرده است که این اقدام را پس از بحث بر سر مسائل عاشقانه انجام داده است. در واقع هر دوی آنها عاشق یک دختر شده بودند و این موضوع باعث شده است که دست به قتل برادر اوریه بزند.

در نهایت پس از چهار سال و برگزاری جلسات متعدد، دادگاه اعلام کرد که قاتل باید 23 سال در زندان باشد. اوریه به دلیل حضور در ترکیه نتوانست مادر و پدرخوانده‌اش را در این جلسه همراهی کند اما نامه‌ای نوشت که قرائت شد: «من نمی‌خواهم حواس جمع را از موضوع اصلی و ضروری پرت کنم. زندگی کریستوفر توسط یک قاتل به پایان رسید. من مردی هستم که خانواده‌اش تا همیشه از هم پاشیده است.»

دیگر خبرها

  • خالدآبادی دلیل استقلالی‌شدنش را فاش کرد
  • زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی‌ها مشخص شد
  • واکنش اوسمار ویرا به سوپرگل شهاب زاهدی؛ پِله هم نمی‌توانست چنین گلی بزند! + عکس
  • بررسی احتمال بازگشت مدیرعامل سابق به استقلال
  • از وقتی نکونام رسما اعلام کرد که استقلالی است از او خوشم آمد!
  • استقلالی ها جلوی جنجال رسانه ای خانه این بازیکن را گرفتند!
  • به یک دلیل از جواد نکونام خیلی خوشم آمد
  • ۲۳ سال زندان برای قاتل برادر ستاره سابق پی‌اس‌جی
  • 23 سال زندان برای قاتل برادر ستاره سابق پی‌اس‌جی
  • صمد مرفاوی: به یک دلیل از جواد نکونام خیلی خوشم آمد / برکناری علی خطیر را به فال نیک می‌گیرم