Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهرستان‌های چرام، کهگیلویه، لنده، باشت و بهمئی در زمینه جذب تسهیلات اشتغال روستایی-عشایری وضعیت مطلوبی ندارند. ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، جعفر گوهرگانی در نشست شورای اشتغال کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: فرمانداران باید در زمینه چگونگی ضعف در جذب تسهیلات اشتغال روستایی-عشایری، فراگیر و صندوق توسعه ملی در حوزه خود پاسخگو باشند زیرا هرگونه عملکرد مطلوب و یا ضعیف را ما از فرماندار می‌دانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: عملکرد برخی شهرستان‌ها در زمینه جذب تسهیلات توسعه اشتغال در حوزه‌های مختلف بنا به دلایلی مختلف از جمله نبود سرمایه گذار، عدم تایید توجیه طرح توسط کارشناسان، نبود وثیقه لازم و ...مطلوب نیست و باید در این زمینه چاره‌اندیشی کنند.

گوهرگانی خواستار تلاش و پیگیری مضاعف نمایندگان عالی دولت در شهرستان‌ها برای جذب تسهیلات اشتغال شد و افزود: در صورت نیاز هفته‌ای، دوهفته‌ای و ماهی یکبار نشست شورای اشتغال به پیشنهاد فرمانداران با حضور اعضای شورای اشتغال در شهرستان‌ها برگزار شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: محدودیتی برای جذب تسهیلات اشتغال در شهرستان‌ها نداریم ولی این میزان سهیمه در تمام استان شناور است و باید برای جذب بیشتر تلاش شود.

گوهرگانی تصریح کرد: در زمینه پرداخت تسهیلات به شهرهای زیر 10 هزار نفر تا سقف یک میلیارد تومان از محل تسهیلات توسعه اشتغال روستایی-عشایری محدودیتی نداریم.

عبدالرحیم رحیمی فرماندار گچساران در این نشست گفت: 4 برابر سهیمه اختصاص یافته تسهیلات اشتغال روستایی-عشایری به این شهرستان طرح داریم که برخی به بانک معرفی و برخی آماده معرفی هستند و در این زمینه مشکلی نداریم.

انتهای پیام/م

R41452/P1486/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۸۸۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فرایند الحاق زمین به محدوده ۲۰ روستای دشتستان انجام شد
  • آبرسانی به ۹۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • کسب مجوز برگزاری امتحانات در مناطق عشایری کهگیلویه و بویراحمد
  • تدریس مشق عشق در یک مدرسه عشایری+ فیلم و عکس
  • پایان رنج بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز عشایر/ حوزه‌های امتحان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • پایان رنج بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز عشایری/ حوزه‌های امتحان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • اختلال‌های ارتباط مخابراتی در کهگیلویه و بویراحمد برطرف شد
  • خسارت باران سیل آسا به بخش کشاورزی و راه‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • آخرین وضعیت کهگیلویه و بویراحمد طی بارش‌های اخیر