Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خرداد به نقل از خبرگزاری مهر، «استیون منوچین» وزیر خزانه داری آمریکا و «کیم دونگ یون» وزیر دارایی کره جنوبی در دیدار خود در حاشیه نشست وزیران اقتصاد گروه ۲۰ در بوینس آیرس در خصوص ایران به گفتگو پرداختند.
منوچین با انتشار پیامی در صفحه توییتر خود نوشت در این دیدار گفتگوی سازنده ای با طرف کره ای داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی پیشتر به خبرنگاران گفته بود قصد دارد در حاشیه نشست وزیران اقتصاد گروه ۲۰، با همتایان خود دیدار و در خصوص همکاری کشورهای عضو این گروه با واشنگتن در تحریم ایران، تبادل نظر کند.
گفتنی است نشست وزیران اقتصاد و دارایی گروه ۲۰ در بحبوحه تشدید تنش ها بین آمریکا و شرکای اروپایی و آسیایی این کشور به خاطر اعمال تعرفه های جدید گمرکی از سوی واشنگتن برگزار می شود. برچسب ها: کزه جنوبی ، آمریکا ، تحریم

منبع: خرداد

کلیدواژه: آمریکا تحریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۸۸۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پلیس آمریکا به یک استاد دانشگاه واشنگتن (فیلم)



منبع:همشهری

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کشته شدن یک سیاه پوست دیگر به دست پلیس آمریکا (فیلم) سرکوب دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه «تگزاس» (فیلم) حمله به ماشین خودران گوگل در آمریکا (فیلم)

دیگر خبرها

  • وزیر امور اقتصادی و دارایی: پیشنهاد ایران به بانک توسعه اسلامی برای نحوه تامین مالی تایید شد
  • افزایش حداقل دستمزد به‌جای حق مسکن/ پیشنهادی بررسی می‌شود که کارگران پس از ۵ سال کار دائمی شوند
  • موافقت وزیر اقتصاد عربستان با 5 پیشنهاد ایران
  • گفتگوی وزرای خارجه آمریکا و ترکیه درباره آتش‌بس غزه
  • بلینکن: روابط عربستان و اسرائیل به زودی عادی می‌شود
  • دیدار وزیران خارجه عربستان و آمریکا در ریاض
  • دیدار و گفت‌وگوی وزرای خارجه آمریکا و عربستان درباره غزه
  • خبر مهم وزیر اقتصاد در حاشیه نشست بانک توسعه اسلامی
  • سنگ‌اندازی واشنگتن در توافق راهبردی عراق و ترکیه
  • حمله پلیس آمریکا به یک استاد دانشگاه واشنگتن (فیلم)