Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما ،مرکز خراسان رضوی، رئیس اداره بهزیستی کوهسرخ گفت : این  16 واحد مسکونی  به خانواده های دارای دو معلول دربخش کوهسرخ تحویل داده شد .

بیدل افزود : هر کدام از این واحدها دارای ۶5 متر مربع بنای مفیدو دارای دو اتاق خواب است و تنها واحدهای مسکونی معلولان است که به شکل ویلایی ساخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت:هزینه ساخت این مسکن توسط بهزیستی ،بنیاد مسکن ، بنیاد مستضعفین ، خیرین منطقه و اهالی روستا تامین شده است که مبلغ 15 میلیون آن به صورت وام و مبلغ 18میلیون آن به صورت بلاعوض پرداخت شده است .

بیدل افزود : برای هر یک از این واحدهای مسکونی تا به امروز ۴۳ میلیون تومان هزینه شده است.

820معلول زیرپوشش بهزیستی منطقه کوهسرخ قرار دارند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: مشهد کوهسرخ معلول بهزیستی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۸۸۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مدرسه خیرساز در خنداب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ این مدرسه با اعتبار ۱۴ میلیارد تومان توسط موسسه خیریه نیک گامان جمشید (تهران) با حضور خیر، مسئولین استانی و شهرستانی، اهالی روستا به بهره برداری رسید.

این مجموعه آموزشی دارای زمین چمن مصنوعی بوده که سومین مدرسه دارای زمین چمن در سطح شهرستان خنداب است.
در سه سال گذشته بیش از ۳۰ طرح آموزشی، پرورشی، کیفیت بخشی مدارس، فرهنگی، ورزشی در سطح شهرستان کلنگ زنی شده یا به بهره برداری رسیده است.
سال گذشته تعداد طرح‌های نیمه تمام مردمی و مشارکتی آموزشی در استان ۱۲۹ طرح بود که ۴۵ طرح آن به اتمام رسیده و سهم شهرستان خنداب ۸ طرح بود که افتتاح شد.

دیگر خبرها

  • خسارت‌دیدگان خواستار نقشه‌برداری پلاک به پلاک هستند/ آواربرداری پس از تعیین حدود اربعه
  • شناسایی ۳۳ مورد سه قلوزایی در لرستان
  • افتتاح مدرسه خیرساز در خنداب
  • خدمات بهزیستی البرز به افراد دارای اختلال اتیسم
  • اهدایی بایرن به بنیاد بکن‌باوئر: چک نیم میلیون یورویی!
  • دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران افتتاح شد
  • ابرپروژه مسکونی تهران در محله یاخچی آباد با ۱۰ هزار واحد ساخته می شود
  • بهره مندی ۲۵۰ هزار معلول کم بینا ونابینا از خدمات بهزیستی کشور
  • حمایت بهزیستی از ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چندقلو
  • ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چند قلو تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند