Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-30@23:17:31 GMT

برج ساز مشهور تهرانی به اعدام محکوم شد

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۸۸۸۴۳

برج ساز مشهور تهرانی به اعدام محکوم شد

به گزارش جهان نيوز به نقل از فردا، آقای «د» بسازبفروش مشهور که درآمد مناسبی هم داشت به دلیل طمع پول زیادتر به قاچاق مواد مخدر شیشه روی آورد و باعث متلاشی شدن خانواده شد.
بنابراین گزارش خانمی در مقابل قاضی گل آور رئیس شعبه ۲۶۴ مجتمع قضایی خانواده گفت: همسرم بسازبفروش مشهوری بود و درآمد مناسبی داشت به طمع کار کمتر و پول زیادتر به قاچاق موادمخدر روی آورد و در اولین قاچاقش از وی حدود ۱۵ کیلوگرم شیشه کشف شد که به اعدام محکوم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اکنون هفت سال از زندانی شدنش می‌گذرد و من دیگر تحمل سختی‌های زندگی را ندارم و درخواست طلاق دارم و می‌خواهم مسئولیت دو فرزندم را نیز به خانواده همسرم واگذار کنم.

این خانم در حالی که اشک می‌ریخت ادامه داد: هم خانواده خودم و هم خانواده همسرم از من خواسته اند که صبر کنم، ولی دیگر طاقتم سرآمده و نمی‌توانم ادامه دهم چرا که همسرم پیش از زندانی شدن تمام اموال و املاکش را به نام خانواده خودش کرده است و من به پرستار فرزندان با حقوق ماهیانه بسیار کم تبدیل شده ام.

قاضی گل آور پس از شنیدن درخواست زن و بررسی مستنداتش پرونده را به داوری ارجاع داد.    

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۸۸۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشک متخلف در اهواز محکوم به پرداخت جزای نقدی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی طیبی بیان کرد: پرونده یک پزشک متخلف با شکایت شاکی در شعبه هفتم تعزیرات حکومتی اهواز رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان افزود: شعبه بعد از تحقیق‌های لازم اتهام را محرز و متهم را به پرداخت جزای نقدی در حق شاکی محکوم کرد.

طیبی ادامه داد: علاوه بر جزای نقدی پزشک متخلف به پرداخت اضافه دریافتی شاکی، توبیخ کتبی و درج در پرونده پزشکی نیز محکوم شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان اظهار کرد: با شکایت شاکی، گزارش معاونت درمان علوم پزشکی اهواز برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

کد خبر 6091325

دیگر خبرها

  • نیوزیلند: درخواست پایان اشغالگری اسرائیل
  • حکم اعدام «بابک زنجانی» نقض شد
  • حکم اعدام «بابک زنجانی» نقض و تبدیل به ۲۰ سال حبس شد
  • با خانواده توماج صالحی آشنا شوید+عکس‌وفیلم
  • رویای خرید برای تهرانی‌ها / ۵ میلیارد بدهید، صاحب خانه شوید
  • هشدار به افراد مشهور و خانواده‌شان در زمان اجرای طرح حجاب | فیلم
  • آزادی بانوی زندانی پس از ۶ سال حبس در البرز
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • درخواست اعدام برای عاملان تعرض به پسر نوجوان
  • مداخله جویی کاخ سفید درباره خواننده رپ ایرانی