Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، جنیفر هادسون خواننده و بازیگر، تیلور سوییفت خواننده، جیمز کوردن بازیگر و کمدین انگلیسی و ایان مک‌کلن بازیگر ۷۹ ساله بریتانیایی چهره‌هایی هستند که از آنها به عنوان بازیگران فیلم در دست تولید تام هوپر یاد شده است.

این فیلم اقتباسی از نمایش موزیکال اندرو لوید وبر با عنوان ‌«گربه‌ها» است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کار فیلمبرداری «گربه‌ها» که برای یونیورسال و به تهیه‌کنندگی «ورکینگ تایتل» ساخته می‌شود از نوامبر در بریتانیا آغاز می‌شود.

فیلمنامه فیلم را لی هال بر مبنای نمایش موزیکال لوید نوشته و این نمایش خودش با اقتباس از کتاب شعر کودک تی اس‌الیوت ساخته شده است.

هادسون که اسکار ۲۰۰۷ را برای ایفای نقش در فیلم «دختران رویایی» دریافت کرد در این فیلم در نقش گریزابلا گربه‌ای بازی خواهد کرد که زمانی روزگار خوشی داشت و بعد دچار سختی شد. هنوز روشن نیست که نقش چه شخصیتی توسط تیلور سوییفت، کوردن و مک‌کلن ایفا خواهد شد.

«گربه‌ها» از نمایش‌های مشهور موزیکال در تاریخ است که ۲۱ سال در وست اند لندن و ۱۸ سال در برادوی در حال اجرا بود. احتمال بدل شدن آن به فیلم از مدت‌ها مد نظر بود و دو سال پیش با پذیرش کارگردانی آن توسط تام هوپر این احتمال به یقین نزدیک‌تر شد.  

اریک فلنر از «ورکینگ تایتل» و تیم بیوان سال ۲۰۱۲ با هم و به کارگردانی هوپر نسخه اقتباسی موزیکال «بینوایان» را ساخته بودند که با بازی هیو جکمن، راسل کرو، آن هاتاوی و آماندا سیفرید جلوی دوربین رفت و هم در باکس آفیس موفقیت زیادی کسب کرد و ۴۴۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد و هم نامزدی جایزه اسکار بهترین فیلم را کسب کرد و جایزه اسکار بهترین بازیگر مکمل زن را برای بازی آن هاتاوی به خانه برد.

فیلم موزیکال «گربه‌ها» بر مبنای مجموعه شعر تی.اس.الیوت با عنوان «کتاب قدیمی اپوسوم از گربه‌های کاربردی» ساخته می‌شود که درباره گروهی از گربه‌هاست.

هوپر جایزه بهترین کارگردان اسکار را برای «سخنرانی پادشاه» در سال ۲۰۱۰ دریافت کرد.

کد خبر 4353545

منبع: مهر

کلیدواژه: بازیگر سینما تئاتر موزیکال سینمای بریتانیا تئاتر ایران فیلم سینمایی سینمای مستند موسیقی ایرانی کارگردان تئاتر فیلم کوتاه سریال ایرانی کنسرت موسیقی رادیو برنامه تلویزیونی خانه هنرمندان ایران سینمای آمریکا تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۸۹۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| تصاویری از کنسرت خواننده عصر جدید در کشورهای عربی/خوانندگی احسان یاسین در تونس

 احسان یاسین، خواننده‌ای که در مسابقه عصر جدید شناخته شد، مدتی است به دعوت کشور تونس به این کشور سفر کرده و در مطرح ترین برنامه تلویزیونی تونس "carthage" اجرا می‌کند. او همچنین دو همایش و کنسرت در این کشور به عنوان اولین خواننده ایرانی برگزار کرده است.

دیگر خبرها

  • علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا خواننده شدند!
  • «پدر قهوه»؛ سریال جدید مهران مدیری درباره چیست؟
  • عکس| تصاویری از کنسرت خواننده عصر جدید در کشورهای عربی/خوانندگی احسان یاسین در تونس
  • بعد از «اسکار» مهران مدیری با «پدر قهوه» در شبکه نمایش خانگی
  • شازده کوچولو به روایت عکس
  • نمایش موزیکال (شازده کوچولو)
  • پیشنهاد به ژاوی: دستیار پپ را جای برادرت بیاور!
  • (تصاویر) نمایش موزیکال «شازده کوچولو»
  • (تصاویر) گران قیمت‌ترین استایل‌های زنان هالیوودی در مراسم‌های فرش قرمز
  • بعد از «اسکار» مدیری با «پدر قهوه» در شبکه نمایش خانگی