Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سرمربي تيم ملي تفنگ ايران گفت: نمي توان بازي هاي آسيايي را دقيق پيش بيني كرد اما در تفنگ بادي و سه وضعيت مردان و زنان شانس رسيدن به فينال را داريم.
به گزارش خبرگزاري فارس، گوران ماکسيموويچ سرمربي تيم ملي تفنگ ايران درباره شرايط ملي پوشان براي حضور در بازيهاي آسيايي گفت: فردا روز آخر اردوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما ٩ روز تمرين داشتيم. تمرينات فشرده اي برگزار شد. بايد بگويم در تفنگ بادي مشکلي از نظر نتيجه نداريم، مهمات هست و شرايط سالن نيز خوب است.
وي افزود: در ٥٠ متر با مشکل دست و پنجه نرم مي کنيم. هواي گرم تاثير داشته و مقدار مهمات نيز براي يکسري تمرينات مثل تمرين در شرايط جوي باد مهيا نيست. از نظر تکتيکي مشکلي نيست و بچه ها رو به رشد هستند و مي توانيد ببينيد در شرايط خوبي هستند.

ماکسيموويچ درباره پيش بيني اش از بازيهاي آسيايي عنوان کرد: نمي توان دقيق پيش بيني کرد اما در تفنگ بادي و سه وضعيت مردان و زنان شانس رسيدن به فينال را داريم اما در تفنگ ٥٠ متر نزديک به فينال هستيم.
وي درباره بازي هاي جهاني گفت: در مسابقات جهاني هم در ماده ها و رده هاي مختلف شرکت مي کنيم. در ميکس تيم هاي بسيار قوي و شانس خوبي داريم حالا بايد ببينيم چه مي شود.
انتهاي پيام/س

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۸۹۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار مهمات در پایگاه نظامی کامبوج/ ۲۰ سرباز کشته شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تی‌آرتی ورلد، «هان مانِت» نخست وزیر کامبوج از وقوع انفجار در یک پایگاه نظامی در جنوب غربی این کشور و مرگ دست کم ۲۰ سرباز خبر داد.

مانت در پیامی در فضای مجازی با اعلام این خبر، نوشت که از این حادثه «عمیقا شوکه» شده؛ به گفته وی، این انفجار در پایگاهی واقع در استان «کامپونگ اسپیو» رخ داده است.

تصاویر منتشرشده از محل حادثه، خسارت شدید به چندین ساختمان را نشان می‌دهد که همچنان در آتش می‌سوزند و پزشکان در یک بیمارستان نیز مشغول مداوای سربازان هستند.

یونگ سوخون، یکی از افسران ارتش گفته است که چهار ساختمان، شامل سه انبار و یک مجتمع کاری، تخریب شده و چندین خودروی نظامی خسارت دیده‌اند.

هرچند دلیل این انفجار هنوز مشخص نشده اما کامبوج نیز مانند بسیاری از کشورهای جنوب شرق آسیا، با موج گرمای بی‌سابقه مواجه شده و دمای استانی که انفجار در آن رخ داده است، دیروز ۴۰ درجه بود.

کد خبر 6090911

دیگر خبرها

  • اراکی‌ها 3 قهرمانی را در یک فصل از پرسپولیس می‌گیرند؟
  • اعزام تیراندازان به جام جهانی باکو
  • فدریکو والورده: عاشق بازی با تونی کروس هستم؛ منچسترسیتی را نمی‌توان با شانس شکست داد
  • محققان: با هوش مصنوعی می‌توان آرتروز را ۸ سال زودتر پیش‌بینی کرد
  • والورده: برای صعود به فینال می‌جنگیم
  • فرصت انتقام برای گل‎گهر در حذفی مهیا شد
  • محتویات عجیب صندوقی که از دل کشتی غرق‌شده بیرون آمد/ عکس
  • جام جهانی پاراتیراندازی|رقیه شجاعی از صعود به فینال بازماند
  • رقیه شجاعی از راهیابی به فینال تفنگ سه وضعیت بازماند
  • انفجار مهمات در پایگاه نظامی کامبوج/ ۲۰ سرباز کشته شدند