Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جهان نيوز، سیده فاطمه مقیمی امروز در جلسه هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران در پاسخ به اظهارات رییس جمهور گفت: چندی پیش آقای رییس جمهور در ضیافت در روز اصناف و در جمع فعالان اقتصادی، ضمن بیاناتی در مورد مشکلات اقتصادی و تجاری ایران در شرایط فعلی، پیکان اشاره را به سمت بازرگانان و تجار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مقیمی در ادامه سخنان رییس جمهور را پخش کرد «روحانی: که من همیشه در ذهنم بود که بخش خصوصی ما ضعیف است، اما در این دو سال اخیر برایم آشکار شد. ما فضا برای صادرات باز کردیم ، فضای بسیار خوبی در روسیه و چند کشور دیگر باز کردیم و دیدیم نمی‌توانیم، صادر کنیم، اصلا تاجر قوی نداریم».

مقیمی در ادامه با بیان اینکه شاید تعجب کنید، ولی من هم با ایشان مواقف هستم. فقط یک جمله به نکات رییس جمهور اضافه می‌کنم : ما بخش خصوص نداریم، چون دولت در ایران نمی خواهد که بخش خصوصی داشته باشیم.

واضح است: مشکل شکاف بین دولت و بخش خصوصی است . دولت هرگز نخواست در تصمیم‌گیری ها از نظر بخش خصوصی استفاده کند .

وی خطاب به روحانی گفت: آقای رییس جمهور، با وجود تاکید صریح قانون، آیا تبخال اتفاق افتاده که حتی یکبار ، و زیران مربوطه یا مدیران ارشد دولت در مورد موضوعات مرتبط با تجارت، ارز و گمرک پیش از صدور بخشنامه یا دستورالعمل ، نظر اتاق بازرگانی یا کمیسیون مربوط به موضوع را به صورت رسمی جویا شده باشند؟

در تمام این جلسات شما پشت تریبون بوده‌اید و تجار شنونده!

منبع:فارس
 

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۸۹۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش زنده| نشست وزرا و معاونان رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه دولت

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078118 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت تقسیم استان‌های کرمان و تهران از زبان معاون پارلمانی رییس جمهور
  • جدیدترین اظهارات معاون پارلمانی رییس جمهور در خصوص تقسیم استان‌های کرمان و تهران
  • رئیس‌جمهور ۲۰ اردیبهشت به قم سفر می‌کند
  • پشت پرده تصمیم رئیس جمهور چین برای ملاقات با وزیر خارجه آمریکا / توسعه و تقویت اقتصادی، راهکار چین برای مقابله با تحریکات آمریکا / چین بر جذب سرمایه گذاری خصوصی از آمریکا متمرکز است
  • قطع روابط کلمبیا و رژیم صهیونیستی به دلیل جنگ غزه
  • رییس جمهور برتکمیل پروژه نیمه کاره مونوریل و فرودگاه قم تاکیددارد
  • دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران افتتاح شد
  • دهقانی از طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور خبر داد
  • طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور
  • پخش زنده| نشست وزرا و معاونان رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه دولت