Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-02@02:44:10 GMT

بندرخمیر دوبار لرزید/ تاکنون خسارتی اعلام نشده است

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۸۹۳۶۳

بندرخمیر دوبار لرزید/ تاکنون خسارتی اعلام نشده است

دو زمین لرزه 4.7 و 5.7 ریشتری با فاصله دو دقیقه ای شهر رویدر از توابع بندرخمیر را لرزاند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از هرمز؛صبح امروز دو زمین لرزه متولی با قدرت 4.7 و 5.7 در مقایس ریشتر شهر رویدر از توابع بندرخمیر واقع در مرکز هرمزگان را لرزاند.

زلزله اول با قدرت 4.7ریشتر در ساعت 9 و 34 دقیقه رخ داد این زمین لرزه در عمق 22متری زمین در موقعیت ۲۷.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ شمالی و ۵۴.۹۳ شرقی بوقوع پیوست که اندکی بعد در فاصله زمان کمتر از سه دقیقا زلزله دوم با شدت 5.7ریشتر منطقه را به لرزه درآورد.

زلزله دوم در ساعت9 و 37دقیقه در فاصله 48 کیلومتری رویدر، در عمق هشت کیلومتری زمین و در موقعیت ۲۷.۶۲شمالی و 54.9 شرقی به وقوع پیوست که موجب ترس و اضطراب ساکنان منطقه شده است.

سخنگوی اورژانس کشور از اعزام تیم‌های ارزیاب سازمان اورژانس کشور به منطقه خبر داد.

فاروق رحیمی،بخشدار رویدر نیز اظهار کرد:در بررسی و ارزیابی سراسر مناطق روستایی تاکنون گزارشی مبنی یز خسارت جدی ناشی از زلزله اعلام نشده است.

مرکز زلزه های رویدر روستای راهد محمود می باشد که به علت وجود خانه های روستایی احتمال تخریب در چند روستا افزایش می یابد.

جزئیات خسارات این زمین لرزه ها متعاقبا اعلام می شود.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۸۹۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح انسداد مرز‌های شرقی کشور

فرمانده آماد و پشتیبانی منطقه شمال شرق نیروی زمینی ارتش گفت: گروه‌های مهندسی برای اجرای طرح انسداد مرز‌های شرقی (افغانستان) وارد منطقه شده‌اند.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، سرتیپ دوم ستاد حسن مکفی فرمانده آماد و پشتیبانی منطقه شمال شرق نیروی زمینی ارتش روز دوشنبه در مراسم نامگذاری اماکن و تاسیسات مجموعه شرکت آب و فاضلاب مشهد به نام شهید «ولی الله فلاحی» گفت: چهار گروه مهندسی مرز نیروی زمینی ارتش برای اجرای طرح انسداد مرز‌های شرقی (افغانستان) وارد منطقه شده‌اند.

وی افزود: طبق اعلام وزیر کشور مبلغ سه میلیارد دلار اعتبار برای اجرای طرح انسداد مرز شرقی (مرز با افغانستان) اختصاص یافته است.

وی اضافه کرد: اجرای دیوار بتنی چهار متری، سیم خاردار، فنس و جاده اصولی از مواردی است که در بازه زمانی سه ساله اجرا می‌شود.

فرمانده آماد و پشتیبانی منطقه شمال شرق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی بیان کرد: منطقه شمال شرق استان‌های مازندران، گلستان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و سمنان را دربرمی گیرد که عملیات و لجستیک را باید در این استان‌ها اداره کنیم.

وی گفت: مرز افغانستان نیز از مهر ۱۳۹۷ به ارتش واگذار شد و در مرز مستقر هستیم.

دیگر خبرها

  • وقوع زمین لرزه ای به قدرت ۴.۶ ریشتر در سیرچ کرمان
  • وقوع زلزله در سیرج / کرمان لرزید
  • ارزیابی مناطق متاثر از زمین لرزه سیرچ/ خسارتی گزارش نشد
  • زمین لرزه سیرچ کرمان خسارت جانی و مالی نداشت
  • جزییات زلزله ۴.۶ ریشتری در کرمان
  • زمین لرزه ای به قدرت ۴.۶ ریشتر سیرچ کرمان را لرزاند
  • کرمان لرزید
  • الگوی مهاجرت دانشمندان در جهان چیست؟ / فاصله جغرافیایی کم‌تر؛ احتمال انتقال دانش بیشتر
  • ناسا یک پیام از فاصله ۲۲۵ میلیون کیلومتری زمین دریافت کرد
  • آغاز طرح انسداد مرز‌های شرقی کشور