Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل دفتر توسعه سیستم‌های صندوق بازنشستگی کشوری گفت: بیشترین جامعه حقوق بگیر صندوق بازنشستگی کشوری را بازنشستگان تهرانی تشکیل می‌دهند.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بهروز انتظاری مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه سیستم‌های صندوق بازنشستگی کشوری در نشست خبری که امروز (یکشنبه) برگزار شد، اظهار کرد: بیشترین جامعه حقوق بگیر صندوق بازنشستگی کشوری را بازنشستگان تهرانی با ۳۰۰ هزار و ۸۵۲ نفر تشکیل می‌دهند و این تعداد سهم ۲۶.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵۶ درصدی از مجموع بازنشستگان را در بر می‌گیرد.

وی در ادامه تصریح کرد: ۶۱ درصد حقوق بگیران صندوق بازنشستگی کشوری را مردان و ۳۹ درصد را زنان تشکیل می‌دهند و ۸۱ درصد حقوق بگیران شامل افراد بازنشسته است.

مدیر کل دفتر برنامه ریزی و توسعه سیستم‌های صندوق بازنشستگی کشوری خاطرنشان کرد: کمترین تعداد حقوق بگیران صندوق بازنشستگی کشوری را بازنشستگان استان ایلام شامل می‌شوند و تعداد آن‌ها به ۱۰ هزار و ۳۲۳ نفر می‌رسد.

بیشتر بخوانید: آموزش و پرورشی‌ها 58 درصد حقوق بگیران صندوق بازنشستگی را تشکیل می‌دهند

انتظاری همچنین اضافه کرد: بیشترین جامعه حقوق بگیر صندوق بازنشستگی کشوری را آموزش و پرورشی‌ها تشکیل می‌دهند و آمار بازنشستگان و موظفی بگیران شامل ۸۰۲ هزار نفر و ۸۴۶ نفر است و در مجموع بیش از ۵۸ درصد آمار را شامل می‌شود.

وی در ادامه یادآور شد: ۱۸ هزار و ۵۴ نفر از بازنشستگان حقوق بگیر صندوق بازنشستگی کشوری دارای مدرک دکتری و به بالا هستند و ۴۱ هزار و ۳۹۱ نفر دارای مدرک فوق لیسانس، ۳۱۵ هزار و ۳۴۶ نفر دارای مدرک کارشناسی، ۲۵۰ هزار نفر دارای مدرک دیپلم و در نهایت ۳۸۹ هزار و ۱۰۸ نفر از بازنشستگان حقوق بگیر صندوق بازنشستگی کشوری نیز دارای مدرک دیپلم هستند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صندوق بازنشستگی وزارت کار بازنشستگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۸۹۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وصول ۸۰ همت مالیات از حقوق بگیران در سال ۱۴۰۲

حقوق بگیران بخش دولتی و خصوصی تا پایان سال ۱۴۰۲ حدود ۸۰ همت مالیات پرداخت کرده اند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بر اساس آمارهای عمکلرد سازمان امور مالیاتی کشور در سال 1402 حقوق بگیران بخش عمومی حدود 31 همت و حقوق بگیران بخش خصوصی حدود 49 همت مالیات پرداخت کرده اند.

مالیات اصناف و مشاغل نیز حدود 51 همت بوده که بر این اساس حقوق بگیران حدود 30 همت از اصناف مالیات بیشتری پرداخت کرده اند.

کل ایتم مالیات بر درامد در سال گذشته حدود 142 هزار میلیارد تومان بوده است. مالیات بر درامد شامل مالیات بر حقوق بخش عمومی، بخش خصوصی ، مالیات مشاغل، مالیات مستغلات و مالیات بر درامد متفرقه میباشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات ازدواج به فرزندان اعضای صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران
  • حقوق بازنشستگان با چه فرمولی افزایش یافت ؟
  • پرداخت حقوق فروردین‌ماه بازنشستگان کشوری براساس مصوبه هیات دولت
  • حقوق فروردین ماه بازنشستگان بر چه اساسی پرداخت می شود؟
  • حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود
  • زمان و شرط اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد
  • زمان و شرط اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد/ اعلام جزییات
  • زمان و شرط اجرای «همسان‌سازی حقوق بازنشستگان»
  • فیش حقوقی بازنشستگان فرهنگی | دانلود سریع فیش حقوقی بازنشستگان فرهنگی + لینک ورود به سامانه فیش حقوقی فرهنگیان my.medu.ir
  • وصول ۸۰ همت مالیات از حقوق بگیران در سال ۱۴۰۲