Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، مسابقه خوانندگی «زیر چتر ترانه» با حضور علاقه مندان و کارشناسان عرصه موسیقی کشور راهی آنتن رادیو صبا می شود.

مسابقه خوانندگی «زیر چتر ترانه» برنامه ای با رویکرد گردهمایی فعالان و علاقه مندان به دنیای موسیقی و خوانندگی است.

رضا عزتی تهیه کننده این برنامه گفت: این برنامه با رویکرد شادی آفرینی در فصل تابستان تهیه می شود تا علاوه بر ایجاد لحظاتی خوش برای مخاطبان، بستری مناسب برای استعدادیابی جوانان و علاقمندان به حوزه موسیقی و خوانندگی نیز فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی از حضور داوران و کارشناسان حوزه موسیقی در این برنامه خبر داد و بیان کرد: در «زیر چتر ترانه» سعی کردیم از کارشناسان، موزیسین ها و ترانه سراهای مطرح و سرشناس برای قضاوت و داوری بهره مند شویم تا به طور تخصصی و اصولی به هنر موسیقی و خوانندگی بپردازیم.

عزتی همچنین درباره نحوه انجام تست اولیه برای شرکت کنندگان مسابقه «زیر چتر ترانه» عنوان کرد: متقاضیان و علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه می توانند به پیام رسان سروش به آدرس zirechatretaraneh@ مراجعه و ضمن ثبت نام، ترانه‌ای را به انتخاب و با صدای خود برای این برنامه ارسال کنند.

وی ادامه داد: این برنامه با حضور ۴ شرکت کننده برگزار می شود که از بین آنها ۲ نفر پس از داوری توسط کارشناسان برنامه به مرحله پایانی راه پیدا می کنند. هر هفته نیز یک کارشناس مهمان از میان خوانندگان و آهنگسازان کشور در برنامه حضور پیدا می کنند.

مسابقه خوانندگی «زیر چتر ترانه» برنامه ای به همت گروه مسابقات و تفریحات رادیو صباست که از چهارم مرداد روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت ۱۷ به مدت ۶۰ دقیقه روی آنتن می رود.

اجرای این برنامه بر عهده پیمان قریب پناه است. شهاب شهرزاد ترانه سرا و خواننده و مهرداد یکتا آهنگساز از جمله داوران و کارشناسان مسابقه «زیر چتر ترانه» هستند.

کد خبر 4353602 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: برنامه رادیویی رادیو صبا موسیقی ایرانی تئاتر ایران فیلم سینمایی سینمای مستند موسیقی ایرانی فیلم کوتاه کارگردان تئاتر سریال ایرانی کنسرت موسیقی رادیو برنامه تلویزیونی خانه هنرمندان ایران سینمای آمریکا تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۸۹۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های امروز رادیو ارومیه ۲۹ فروردین

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مخاطبان برنامه‌های رادیو ارومیه می‌توانند برنامه‌های رادیو چی چیست را با مراجعه به جدول زیر پیگیری کنند

خبر سراسری۰۰:۰۰
شب‌های ایران۰۲:۰۰
کتاب شب۰۲:۱۰
سازیان۰۲:۳۰
ویژه اذان صبح۰۳:۱۵
آوای کتاب۰۳:۳۰
اجابت۰۴:۳۰
ویژه اذان صبح۰۵:۱۵
ویژه اذان صبح۰۵:۳۰
روایت راوی۰۶:۱۰
چشمه سار ادب۰۶:۳۰
اخبار سراسری۰۷:۰۰
سلام یاشایش۰۷:۱۰
خبر سراسری۰۸:۰۰
ایستکلر۰۸:۳۵
قاصدک۰۹:۰۰
شهریمیز۰۹:۳۰
اخبار استان۱۰:۰۰
سئوگی سارایی۱۰:۰۵پخش زنده
جوانه‌های چی چست۱۱:۴۰
جهش۱۲:۰۰
پیام چی چست۱۲:۲۵
ائل سوزی۱۲:۳۰
اجابت چاغلاری۱۲:۵۰
جوانه‌های چی چست۱۳:۳۰
خبر سراسری۱۴:۰۰
آیه‌ها و قصه ها۱۴:۴۵
شما بپرسید۱۵:۰۰
اخبار استان۱۶:۰۰
بیرآخشام بیرسلام (اذان و مناجات) ۱۷:۰۰
پیام چی چست۱۸:۴۰
قند پارسی۱۸:۴۵
کندیمیز۱۹:۳۰
نغمه لر (بازپخش) ۲۰:۳۰
اخبار سراسری۲۱:۰۰
این فصل را با من بخوان۲۱:۳۵
خبر کردی۲۱:۴۵
شب بخیر کردی۲۲:۰۰
آشوری۲۳:۰۰

دیگر خبرها

  • رادیو صبا با برنامه‌ها و تغییرات جدید
  • برگزاری نخستین جلسه شورای استعدادیابی کمیته ملی پارالمپیک
  • ۱۵ اردیبهشت؛ برگزاری سیزدهمین دوره جشنواره تیتر دانشجویی
  • می خواهم زنده بمانم در برنامه گل یا پوچ
  • (تصاویر) همه چیز درباره مراسم «هزار دف» کردستان در ۱۴۰۳
  • برنامه‌های امروز رادیو ارومیه ۲۹ فروردین
  • داود آزاد به صحنه می‌رود
  • برنامه «سرزمین من» از رادیو فرهنگ
  • نگاهی به هنر لعاب کاری در رادیو صبا
  • اولین جلسه شورای هنری ارکستر‌های بنیاد رودکی در سال جدید برگزار شد