Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@17:32:41 GMT

هیئت عالی بازرسی استانداری گلستان تشکیل شد

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۸۹۹۴۴

هیئت عالی بازرسی استانداری گلستان تشکیل شد

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری گلستان گفت: هیئت عالی بازرسی استانداری گلستان با محوریت دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گرگان و به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، سید خالق سجادی، مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری گلستان افزود: این دفتر طبق ابلاغیه وزرات کشور نسبت به تشکیل هیئت عالی بازرسی استانداری متشکل از کارشناسان خبره و باتجربه این دفتر اقدام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: به منظور انجام بازرسی های دقیق تر و تخصصی، از نیروهای واحد های تخصصی استانداری نیز در تشکیل هیئت بهره برده ایم.

 

لازم به ذکر است، در این راستا تیم های بازرسی هیئت عالی بازرسی استانداری، بازرسی دوره ای خود را از دفاتر ستادی استانداری، فرمانداریها، بخشداریها و شهرداری های استان آغاز کرده است.

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت مجلس دولت امام رضا ع مساجد حادثه منا اعزام حجاج فلسطین کانون های مساجد استان زنجان کانون های مساجد هیئت عالی بازرسی استانداری گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۸۹۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات اتباع شهرستان برخوار 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری اصفهان روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ جلسه ای پیرامون مشکلات اتباع و مهاجرین خارجی ساکن شهرستان برخوار و بررسی عملکرد شهرستان در حوزه ساماندهی اتباع خارجی برگزار شد.

این نشست با حضور فرماندهی و مسولین انتظامی شهرستان در اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری اصفهان برگزار گردید. 

 دراین جلسه مهدی معینی مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری اصفهان با بیان ادامه دار بودن طرح ساماندهی اتباع خارجی استان از زحمات پرسنل نیروی انتظامی شهرستان تقدیر و تشکر نمود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • خانه های هلال کشور توسعه می یابند
  • ایجاد مجتمع‌های زراعتی در افغانستان
  • تقدیر از خانواده های شهدای فاطمیون در البرز
  • شورا‌های اسلامی نمونه استان کرمان مشخص شدند
  • کسب رتبه برتر فرمانداری درمیان بر اساس ارزیابی وزارت کشور
  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود
  • معرفی ۱۱۰ فرصت اقتصادی خراسان جنوبی به سرمایه‌گذاران
  • خسروپناه: شورای فرهنگ عمومی استان‌ها رویکرد مسئله محور داشته باشند
  • بررسی مشکلات اتباع شهرستان برخوار 
  • استفانو پیولی: برای کسب این نتیجه فداکاری کردیم؛ سعی می کنیم رده دوم را حفظ کنیم